Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel geboekt via priceline

Discussie gestart

jelle

Heb ondertussen eerst een profiel aangemaakt en daar lukte het tel-nummer wel. Toch bedankt !
#91 - 21-03-2007, 10:11 uur

Veusy

Iemand een idee wanneer de betaling eigenlijk gebeurt. Na 3 weken is er nog steeds niets op mijn VISA uittreksel te zien!

Zou er wat mis zijn met de reservatie?

Hans
#92 - 26-03-2007, 08:51 uur

jelle

Dit weekend onze eerste overnachting via priceline geboekt (zowel eerste keer via priceline als eerste overnachting van onze us-trip): The Westin aan LAX, 4* voor 70 dollar zijnde 87 dollar alle taxen incl.
#93 - 27-03-2007, 10:35 uur

jelle

Dat is wel redelijk lang...ik heb afgelopen zondag(25 maart) voor de eerste keer een hotel via priceline geboekt en op 27 maart staat deze verrichting al geboekt op mijn Mastercard.

Iemand een idee wanneer de betaling eigenlijk gebeurt. Na 3 weken is er nog steeds niets op mijn VISA uittreksel te zien!

Zou er wat mis zijn met de reservatie?

Hans
#94 - 28-03-2007, 11:07 uur

Veusy

Dat is wel redelijk lang...ik heb afgelopen zondag(25 maart) voor de eerste keer een hotel via priceline geboekt en op 27 maart staat deze verrichting al geboekt op mijn Mastercard.

hmmm, dan zal ik Priceline toch eens moeten contacteren. Want hier klopt idd iets ni.

Hans
#95 - 28-03-2007, 12:55 uur

Wop

hmmm, dan zal ik Priceline toch eens moeten contacteren. Want hier klopt idd iets ni.

Hans

Heb je wel een reserveringsnummer gehad?
#96 - 28-03-2007, 15:43 uur

Veusy

Heb je wel een reserveringsnummer gehad?

ja, dat heb ik voor de drie reservaties gekregen nadat mijn bod werd aanvaard.
Maar omdat hun policy is dat ze meteen het geld willen incaseren, verwondert het mij dat de bedragen nog niet van de rekening zijn gegaan.
Bij mij zit er de schrik dus in, dat ik een mailtje zou gaan ontvangen dat de reservatie toch niet kan doorgaan. Het betreft hier toch drie goede hotels in buurten en tijdens periodes waar de hotels vaak volgeboekt zijn.

Hans
#97 - 28-03-2007, 17:33 uur

Wop

Misschien toch verstandig om eens contact te zoeken en de boekingen te verifiëren.
#98 - 29-03-2007, 10:54 uur

Bertorelli

Heb van de week weer 2 nachtjes geboekt via Priceline.

Omgerekend voor € 31 per nacht in een 2* motel in Phoenix (in het weekend)  2006-05

Toch lekker...  dansbanaan
#99 - 11-04-2007, 10:33 uur

Bartm

Hi,

ben zelf ook druk met Priceline in de weer voor NY eind mei. Ik heb het bijbehorende forum Biddingfortravel.com helemaal uitgespit, echt de moeite waard omdat het daar vol staat met tips hoe te bieden en hoe snel opnieuw te kunnen bieden (door bijvoorbeeld steeds een buurt toe te voegen)

Enig nadeel: PL.com heeft nu in de voorwaarden opgenomen dat je inwoner moet zijn van een zeer beperkt aantal landen (geen NL) en erger nog, wat ik begreep controleren ze of je creditcard een amerikaanse kaart is.....

Gedesillusioneerd ging ik verder zoeken en zo waar: het engelse broertje priceline.co.uk heeft ook de biedoptie die wel voor iedereen toegankelijk is! Ben nu al druk aan het bieden ook al is het wat vroeg voor mei (aankomst op memorial day)

Maar met het nodige geluk kunnen resultaten bijzonder goed zijn, je ziet inderdaad prijzen van $350 voor $150 of zelfs lager....
#100 - 23-04-2007, 18:46 uur

Brenda

Hier schrik ik nogal van.
Heb in maart 2 hotels geboekt via priceline voor mei.
Enige idee wanneer dit verandert is?

Groet, Brenda
#101 - 23-04-2007, 19:38 uur

Veusy

Hi,

Enig nadeel: PL.com heeft nu in de voorwaarden opgenomen dat je inwoner moet zijn van een zeer beperkt aantal landen (geen NL) en erger nog, wat ik begreep controleren ze of je creditcard een amerikaanse kaart is.....

Hm, sinds wanneer is dit? Onlangs ook nog 3 hotels via PC geboekt. Aanvragen zijn aanvaard en het geld is al van mijn credit card gegaan. Ik ben Belg.

Hans
#102 - 24-04-2007, 11:55 uur

Hans B

Ik ben Belg.

Hans

TSJA .............. ;)
#103 - 24-04-2007, 12:07 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Bartm

Ok, heb de proef maar eens op de som genomen en hmmmm, guess what priceline.com mij vertelt:

"We were not able to process this request since our records indicate you have already made a request for this same trip. Your credit card has not been charged for Request Number 529-242-391-02"

En die 'same trip' heb ik een uur geleden geprobeerd op priceline.co.uk!

Met andere woorden: Ja, PL.com accepteert ons nog steeds - ondanks allerlei berichten dat dit anders is - maar doet dus uiteindelijk exact hetzelfde alsdat je pl.co.uk gebruikt. Op zich jammer, kan dus niet dubbel proberen op 1 dag.

Toch vindt ik pl.co.uk wat veiliger en ik hoef ook geen US billing address te faken....

Heeft iemand nog andere bied-tips?
#104 - 24-04-2007, 20:19 uur

babarage

ik heb nu zelfs een hotel in nederland geboekt via Priceline.co.uk.  en voor ik iedereen over me heen krijg omdat het offtopic is (:)), ik heb het courtyard by marriott in hoofddorp geboek voor de nacht voor ik naar Amerika vlieg voor mijn vakantie in mei.  ik vlieg namelijk om kwart voor 10 's ochtends en de eerste trein vanuit Tilburg die komt om kwart voor 8 op schiphol aan.  het is een vlucht via london dus op zich zou 2 uur van te voren aanwezig zijn genoeg moeten wezen maar dr hoeft maar iets mis te gaan en het wordt stressen en daar had ik geen zin in.  dus vandaar via priceline gekeken of ik een beetje voor een nette prijs een hotel kon boeken.  ik ben nu voor 80 euro klaar (normale prijzen aldus de hotelwebsite liggen op 145 euro) en dat is veruit het goedkoopste wat ik ben tegengekomen voor die nacht (de ibissen en van der valken waren uitverkocht).

#105 - 13-12-2007, 22:30 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15