Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel voor 4p in New York

Discussie gestart

Satin13

Ik heb in 1990 overnacht in dezelfde sheraton en vond het het geld niet waard. Ok het was overal dicbij dat was dan ook alles

Er zijn twee Sheraton's, schuin tegenover elkaar. De onze was Sheraton New York and Towers. En op 18 jaar kan natuurlijk wel het één en ander veranderen....  >:D
#16 - 21-08-2008, 18:43 uur
USA rocks!




Freddytex

Sheraton Centre Hotel & Towers.New York was de naam .
Inderdaad op 18 jaar kan er veel veranderen maar ik betaalde toen 372,00$ voor 2 dagen taksen inbegrepen en dit gebeurde op het einde van mijn trip Miami - New York en als ik dan de vergelijking maak met de hotels die ik toen gehad heb en de prijs die ik betaalde dan was de sheraton een van de slechtste en ook nog de duurste.Toen ik in de lobby kwam dacht ik dat dit central station was,in de kamer was juist plaats om tussen het bed en de tv te komen.Ik hoorde de ganse nacht de sirenes van politie ,brandweer en andere. Toen heb ik gezegd,dit nooit meer
#17 - 21-08-2008, 20:12 uur

Satin13

Da's jammer. Wij hebben ook de trip Miami - Boston gemaakt, en wij hebben dan weer pech gehad in Kissimee (Howard Johnsson). En ik vond die geluiden (sirenes en toestanden) wel passen bij New York. Maar is er ondertussen niet één en ander veranderd  qua gebruik van de "horn"?
#18 - 23-08-2008, 12:13 uur
USA rocks!




leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15