Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

huurauto alamo

Discussie gestart

wiepster

Bij Alamo op Orlando airport mag je zelf kiezen??

Mijn dochter heeft in februari, na lichte druk van Dad de
 Buick Rendez Vous uitgekozen, helemaal geweldig.......

Hier is de link:
http://www.buick.com/rendezvous/

Alles erop en eraan  :)
#31 - 31-07-2005, 21:57 uur

blusmuts

Mmmmmm, ziet er goed uit, die wil ik ook wel! :)
#32 - 31-07-2005, 21:59 uur

Heivalido

Yep, mochten wij ook in Orlando, bij aankomst 7 Maart mochten we de parking binnen lopen, "pick one" zij de gozer in het hokkie. Helaas kozen wij voor een GMC Safari.....viel vies tegen maar ja......
#33 - 01-08-2005, 05:56 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

Chiefram

Mmmmmm, ziet er goed uit, die wil ik ook wel! :)

Wij hebben hem 3 jaar geleden in Canada (British Columbia) gehuurd en zijn er mee naar onze vrienden in Avola, BC gereden (dit ligt tussen Clearwater en Jasper (Alberta) in en zie:

(Deze foto's zijn kopieen van onze video, dus niet echt helemaal zuiver)

Ons kind van (toen) 17 of net 18 jaar hadden we de auto meegegeven om helemaal alleen te gaan rijden in dit gebied. Hij natuurlijk helemaal blij, hahaha... Onze vrienden hebben 8 acres eigen grond, dus het was 'veilig':

Het was een heerlijke auto en inderdaad gehuurd bij Alamo...

#34 - 01-08-2005, 15:45 uur

KH

In 2001 bij Alamo een Full Size gehuurd.
Kreeg een Chevrolet Blazer mee, fijne auto  :)

En zit die ook effectief in de full size categorie? of kreeg je een duurdere wagen mee?
#35 - 09-08-2005, 12:34 uur

DennisH

Ik heb een auto gehuurd in de Standard SUV klasse. Zou een Chevrolet Trailblazer of gelijkwaardig moeten zijn. Ben benieuwd.....
Zo'n Rendez-Vous is wel mooi, maar de TrailBlazer heeft een 4WD die handmatig ingeschakeld kan worden, de Rendez-Vous doet dat vanzelf.....
Ford Explorer is ook mooi !
#36 - 09-08-2005, 13:53 uur

Frank S

In 2001 bij Alamo een Full Size gehuurd.
Kreeg een Chevrolet Blazer mee, fijne auto  :)

En zit die ook effectief in de full size categorie? of kreeg je een duurdere wagen mee?

De Blazer is een Standard SUV bij Alamo.
#37 - 09-08-2005, 14:49 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chiefram

De Blazer is (vind ik persoonlijk) een lelijke SUV. Jammer... als ze de grill een beetje zouden upgraden naar de nieuwere modellen, dan toonde het al een stukje beter.

Als jullie echt een goede (en betaalbare) SUV willen, ga dan voor de Ford Explorer. Die is werkelijk schitterend en zeer volwassen!!! Dat ding rijdt zo onzettend goed, dat het enige probleem met deze auto is, is dat je hem moet achter laten als je weer naar huis gaat...

:-[ :'(
#38 - 09-08-2005, 15:34 uur

KH

de standaard SUV is de TRAIL-blazer
en dat is, zo dacht ik, niet hetzelfde als een blazer....
#39 - 09-08-2005, 16:50 uur

Chiefram

De Trail Blazer is weer wel heel erg mooi...

Ik vind de gewone Blazer (of Jimmy) er zo vreselijk depresief/triest uitzien...
#40 - 09-08-2005, 18:28 uur

Frank S

de standaard SUV is de TRAIL-blazer
en dat is, zo dacht ik, niet hetzelfde als een blazer....

Dat dacht ik ook, maar ik heb in Florida alleen oude Blazers gezien, terwijl de nieuwere modellen allemaal Trailblazer heten. Daaruit maakte ik op dat de Trailblazer de opvolger is van de Blazer. Aan de Alamo-balie noemde ze het ook een Blazer, terwijl ik toch echt een Trailblazer meekreeg.
#41 - 10-08-2005, 09:24 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Jez

Als jullie echt een goede (en betaalbare) SUV willen, ga dan voor de Ford Explorer.

Zou ik heel even niet doen. Ze zijn toch nu op zoek naar een Ford Explorer met een moordend echtpaar erin?
#42 - 10-08-2005, 17:23 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

stinger

de trailblazer is echt een top car hoor!!wij hebben in juni 2005 3 weken in een trailblazer rondgereden en die beviel heel goed!!
En we hadden een nieuwe!!200 miles op de teller!!!

Zo goed dat ik hem nu alweer heb geboekt voor onze volgende vakantie in juni 2006!!
in Portland Oregon staat hij 3 juni alweer op ons te wachten!!!
#43 - 30-10-2005, 03:38 uur

DennisH

Wij hebben ook 3 weken in een goudkleurige trailblazer gereden. Prima bevallen, grote ruime auto, goed weggedrag.
Enige nadeel was dat er geen bagage rolhoes in zat maar de ruiten waren achter getint dus je zag de spullen toch niet !
#44 - 01-11-2005, 11:32 uur

usaxtreme

mooie auto  ;D
#45 - 01-11-2005, 13:12 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15