Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Iemand ervaring met British Airways?

Discussie gestart

Satin13

Dit jaar vliegen we voor het eest met Ba na eerder al met United en Delta te hebben gevlogen.
Bieden zij een goede service? Zijn er TV schermpjes in de stoelen? Vriendelijk cabinepersoneel?
Hoe is het eten?
Sarah
#1 - 24-04-2008, 15:00 uur
USA rocks!




arizona

Dit jaar vliegen we voor het eest met Ba na eerder al met United en Delta te hebben gevlogen.
Bieden zij een goede service? Zijn er TV schermpjes in de stoelen? Vriendelijk cabinepersoneel?
Hoe is het eten?
Sarah


Ik begrijp dat je al hebt gekozen/geboekt. Heeft het dan veel zin om nog een boekje open te doen over de door jou genoemde punten?

Kort door de bocht: ik heb puur positieve ervaringen met BA. (Alleen die DC3 in 1966, terug van de finale van het WK-voetbal, trilde nogal, veroorzaakt door onze euforische geluiden, zijnde een poging tot nabootsing van de commmunity-sinbging, op de terugtocht;-)Arie
#2 - 24-04-2008, 20:59 uur

MiamiHeat

4 x Transatlantisch gevlogen met BA. Telkens London - Miami.....747-400 waarvan 2 x een gratis upgrade gehad naar Business Class. Normale service behalve in BClass :-)) 2 x een oud tyoe 747 en geen eigen schermpjes , rest wel.
#3 - 24-04-2008, 21:22 uur

Satin13

Dit jaar vliegen we voor het eest met Ba na eerder al met United en Delta te hebben gevlogen.
Bieden zij een goede service? Zijn er TV schermpjes in de stoelen? Vriendelijk cabinepersoneel?
Hoe is het eten?
Sarah


Ik begrijp dat je al hebt gekozen/geboekt. Heeft het dan veel zin om nog een boekje open te doen over de door jou genoemde punten?

Kort door de bocht: ik heb puur positieve ervaringen met BA. (Alleen die DC3 in 1966, terug van de finale van het WK-voetbal, trilde nogal, veroorzaakt door onze euforische geluiden, zijnde een poging tot nabootsing van de commmunity-sinbging, op de terugtocht;-)Arie

Inderdaad. Door een meevaller uiteindelijk toch een reis geboekt, maar vrij laat. ik wilde gewoon weten waar we aan toe waren, dat we geen verrassingen krijgen. Toch bedankt! Nu hopen dat die nieuwe terminal geen problemen gaan veroorzaken (maar daar moeten we misschien niet eens zijn) ;D
#4 - 25-04-2008, 20:20 uur
USA rocks!




bartensharon

Wij hebben een aantal jaren geleden ook met BA gevolgen (heen naar San Fransisco, terug vanaf Denver). Op onze terugvlucht kregen we ook een upgrade! En zowel op de heen- als terugreis eigen schermpjes. Service was ook perfect.
#5 - 26-04-2008, 11:40 uur

Hans B

Wij hebben 6 jaar geleden met BA gevlogen.
AMS - Heathrow - Chicago - Tulsa

AMS - Heathrow gaf 1.15 uur vertraging, terwijl de vlucht maar 0.45 duurde.
Het vliegtuig van Chicago was ook nog eens 1.30 uur te laat en dit kon tijdens de oceaan oversteek niet worden ingehaald.
Al met al misten we onze laatste aansluiting naar Tulsa, een binnenlandse vlucht met American Airlines.

Voor de 'inconvenience' kregen we van LHR-CHI een upgrade naar business class.
In Chicago mochten we gratis dineren (a $20), overnachten in Hilton en ontbijten (a $10).

Het was een hele ervaring, maar het kostte ons wel een vakantiedag.

Hans
#6 - 26-04-2008, 22:28 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

CMK

Ik ben dinsdag net met BA terug gekomen.
Wij vlogen via Gatwick naar Alanta en Atlanta, Gatwick terug.
Prima maatschappij.
#7 - 15-05-2008, 23:05 uur

ilssse

Wij vliegen ook dit jaar met British Airways naar New york.
Van NY naar SFO met American Airlines
van Phoenix naar huis ook weer met British Airways.
Weet iemand of ik gewoon 2 koffers pp mee mag nemen?
Ik vond het niet zo duidelijk op hun site.
wie weet het gewicht voor mij?

Alvast bedankt!
#8 - 13-04-2009, 17:07 uur
May all your dreams come true...
Ilse

Harry

Je mag gewoon 2 koffers van 23 kg. (50 lbs)  pp meenemen.
#9 - 13-04-2009, 18:12 uur

lelici

Vorig jaar met BA van London naar New York en van Miami naar London gevlogen. Ik zou geen andere maatschappij meer willen. Top service, goed eten, en niet te vergeten interactieve tv bij iedere passagier, zodat de uurtjes omvlogen... :D
Ik zou zeker online inchecken, en proberen de 2 stoelen vooraan naast de nooduitgangen te krijgen. Mij is het ook 2 x gelukt, en je hebt daar meer beenruimte dan in 1e klas!!
Voor mij geen andere meer!


#10 - 14-04-2009, 23:57 uur

MiamiHeat

Diversen keren met BA gevlogen....prima maatschappij....nu zelfs snellere overstaptijden op Heathrow Terminal 5
#11 - 15-04-2009, 16:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15