Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Iemand ervaring met deze site?

Discussie gestart

Utah

http://www.worldticketcenter.nl/vliegtickets

lLijkt me wel interessant...maar betrouwbaar?

Iemand hier ervaring mee?

Utah
#1 - 17-03-2008, 20:51 uur
« Laatst bewerkt op: 17-03-2008, 21:04 uur door Utah »
url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]

Jez

Is zeker betrouwbaar, bestaat al erg lang. Je kunt voor tickets ook eens kijken op www.vliegtarieven.nl of, als vanaf Brussel ook een optie is, op www.vliegtarieven.be. Omdat we precies tussen Brussel en Amsterdam inwonen, vliegen wij het liefst vanaf Brussel, Was ook voor dit jaar weer het voordeligst voor ons (maar is dat niet altijd).
#2 - 17-03-2008, 21:09 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jerbia

Ik heb tot nu toe steeds de voordeligste tickets gevonden via www.d-reizen.nl , dus misschien dat je daar ook even kunt kijken.
#3 - 17-03-2008, 21:37 uur

Hans B

De laatste 3x heb ik via Worldticketcenter geboekt.
Alles zeer goed geregeld en voor mij de goedkoopste aanbieder.

Hans
#4 - 18-03-2008, 08:28 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Harry

Mijn ervaring is dat je het beste rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij kunt boeken.
#5 - 18-03-2008, 14:09 uur

babarage

worldticketcenter is een uitstekende tent.   toevallig via hen geboekt voor onze reis in februari en er werd zeer prompt gereageerd op emails en ondanks al onze wisselingen was alles keurig op orde.
#6 - 18-03-2008, 20:13 uur

Jez

Mijn ervaring is dat je het beste rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij kunt boeken.

Dat heb ik voor dit jaar ook gedaan (bij US Airways). Ik was alleen onaangenaam verrast door de extra credit card kosten omdat ik "iets" in het buitenland had gekocht. Meer het principe, dat American Express extra berekent als je iets in Amerika koopt. Amex is Amerikaans, notabene!
#7 - 18-03-2008, 21:38 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Harry

Mijn ervaring is dat je het beste rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij kunt boeken.

Dat heb ik voor dit jaar ook gedaan (bij US Airways). Ik was alleen onaangenaam verrast door de extra credit card kosten omdat ik "iets" in het buitenland had gekocht. Meer het principe, dat American Express extra berekent als je iets in Amerika koopt. Amex is Amerikaans, notabene!

Dat is vreemd zeg, ik heb dit jaar twee binnenlandse vluchten geboekt rechtstreeks bij American airlines en bij Continental, en ik heb net nog even de afrekening van Amex erbij gepakt, en voor beide vluchten heb ik exact betaald wat er ook op de website stond, en heb totaal geen extra kosten betaald.
Wat misschien zou kunnen is dat ik beide geboekt heb in euro's, ik was al een tijdje aan het zoeken, en kwam erachter dat de prijs in euro's netjes elke dag aangepast werd aan de koers van de dollar(steeds goedkoper werd dus), bij beide luchtvaartmaatschappijen had het in dit geval geen enkele zin om in dollars te boeken, misschien dat dat het verschil is?

Harry
#8 - 19-03-2008, 08:48 uur

Jez

Ah, dat denk ik wel Harry, want ik heb in USD betaald. Ik had voor mezelf de koers van die dag opgeschreven en zag tot mijn verbazing dat Amex een heel andere koers gebruikte op de afrekening. Toen bleek dat er nog een koersopslag van 2% wordt berekend. Dat was voor mij de laatste reden om Amex op te zeggen.
#9 - 19-03-2008, 20:37 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Frasi

De andere Credit Card maatschappijen berekenen ook hun provisie hoor!
Visa rekent ook met een 'eigen' wisselkoers.
Alleen als je in Euro's betaalt, heb je hier geen last van. Maar waarschijnlijk heeft de luchtvaartmaatschappij deze wisselkoerswinst dan al verrekend...
Je betaalt er dus altijd voor. Niet alleen bij Amex.
#10 - 25-03-2008, 20:08 uur

Yessica

De andere Credit Card maatschappijen berekenen ook hun provisie hoor!
Vvoor de bedrijven ja, niet voor de klant!
Het bedrijf sluit een contract af met een creditcardmaatschappij en dáár betalen zij aan. Inderdaad, er zijn bedrijven die deze kosten doorberekenen aan hun klanten, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. De creditcardmaatschappij schiet het bedrag voor, daar betaalt het bedrijf voor en jij als consument moet daar niets van merken. Een creditcardmaatschappij kan alleen maar hopen dat je het bedrag gaat afbetalen zodat ze rente ontvangen. Betaal je ineens, dan verdienen ze er ook niet op. Voordeel voor het bedrijf is dat ze het geld meteen binnen hebben.


#11 - 26-03-2008, 10:11 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15