Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Indian food (curies etc)

Discussie gestart

Verelle

 :P
Wij zijn beide behoorlijke fans van Indiaase curries, maar in de States heb ik nog niet een echte Indiaase "decent" currytent kunnen vinden. Wij kunnen echt niet een jaar lang zonder Indiaas eten. Waar o waar???

P.S
wij kunnen natuurlijk wel halverwege onze reis uitwijken naar Vancouver daar hebben ze ze zeker.....................
#1 - 17-11-2005, 14:08 uur
In april terug naar Amerika

B-man

Hangt er natuurlijk vanaf waar jullie je bevinden. Ik neem aan dat jullie niet 2000km gaan omrijden voor een Indiaas restaurant.  :D

B-man
#2 - 17-11-2005, 14:28 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Verelle

Nou dat weet ik nog net zo niet, we zijn soms pretty desperate. We hebben een jaar, dus grote kans dat we wel in de buurt komen. We beginnen in Houston en daarna via New Mexico, Arizona & California richting het noorden.
#3 - 17-11-2005, 17:22 uur
In april terug naar Amerika

B-man

Sorry, aan die kant ken ik helaas geen Indiase restaurants.  :-\

B-man
#4 - 17-11-2005, 18:00 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Verelle

Too bad, dan wordt het toch onze toevlucht in Vancouver te zoeken.
#5 - 17-11-2005, 18:21 uur
In april terug naar Amerika

Annemiek

Hier in Ithaca ligt een India's restaurant. Ik ben er zelf nog nooit geweest, dus kan je niet vertellen of het de moeite is om 1000 mijl voor om te rijden. Verder weer ik er een in een klein plaatsje in de Catskill mountains, dus je komt er toch wel eens een op een onverwachte plaats tegen.
#6 - 17-11-2005, 18:32 uur

MiamiHeat

Ik heb er alleen al een kleine 200 gevonden in California.............

http://www.indiaonlinesearch.com/food.html


Verders kan je ook nog op deze site kijken:

http://www.searchindia.com/search/Food/Restaurants/USA/index.shtml

 
#7 - 17-11-2005, 19:26 uur

Verelle

Ik heb er alleen al een kleine 200 gevonden in California.............

 :D
Ik weet niet of ik ze alle 200 ga uitproberen, maar ik ga zeker even kijken wat de moeite waard is. Cheers
#8 - 17-11-2005, 23:14 uur
In april terug naar Amerika

PetraVS

Hier in ons stadje alleen al weet ik er vijf.  Heerlijke cuisine inderdaad.  Maar wij wonen aan de oostkust, dus daar heb je niets aan.  Er zullen er langs de westkust ook wel een heel aantal zijn.
#9 - 18-11-2005, 00:26 uur

Jez

Misschien moeten jullie toch ook aan de oostkant gaan kijken, Verelle! Behalve voor het eten verder ook zeer zeker de moeite ward. Hee, je hebt een jáár....
#10 - 18-11-2005, 00:33 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Loek

Ik heb nooit moeite gehad om goeie Indiase restuarants te vinden.  Je ziet ook veel specialities, zoals vegetarian, non-vegatarian, tandoori etc.  Hier in Denver zijn ze niet meer te tellen op de vingers van twee handen.  Non-vegetarian is Indias op Tamarac Square in Denver mijn favoriet, en voor vegetarian is Marsala op Parker Road in Aurora niet te versmaden.  Heb je al eens op citysearch.com of restaurant.com gekeken?
Volgens mij heeft elk zichzelf respecterend dorp hier wel een India's of Pakistani restaurant
#11 - 18-11-2005, 01:27 uur
« Laatst bewerkt op: 18-11-2005, 01:27 uur door Loek »

Verelle

Misschien moeten jullie toch ook aan de oostkant gaan kijken, Verelle! Behalve voor het eten verder ook zeer zeker de moeite ward. Hee, je hebt een jáár....

We gaan ook zeker naar de oostkant, maar dat is pas later in het jaar. En Colorado gaan we ook aandoen, dit misschien al vrij vroeg in onze reis, omdat ik wel weer zin heb in lekkere poedersneeuw.
In het verleden hebben wij de grote steden eigenlijk altijd naast ons laten liggen, behalve Vegas. Omdat het een beetje moeilijk is om een 36 ft motorhome te manoevreren door de stad en waar parkeer je zo'n gevaarte. En dit is onze enige vorm van transport plus een stel fietsen. Dus wij hebben eigenlijk alleen de kleinere plaatsen aangedaan en daar heb ik tot nu toe nog niks gevonden. Wel een redelijk goed Thai gevonden in Springdale, Zion. Maar met jullie tips kon ik zeker een stuk verder.  :D
#12 - 18-11-2005, 08:30 uur
In april terug naar Amerika

ejbgrinder

In Los Angeles zijn tal van Indische restaurants, maar de beste zijn in de omgeving van Cerritos.  Niet alleen curries, maar ook vegetarisch.

#13 - 04-07-2006, 00:22 uur

GoGriz

Ik weet niet of je lang Missoula, MT komt (ligt op de I-90), hier heb je in ieder geval een India-vegetarische plaats (Tipu's).  Best wel de moeite.
#14 - 04-07-2006, 15:14 uur

ned in MO

Ik heb klanten die van india komen. Dan mag je mee eten... en das toch anders dan uit het restaurant HOT HOT HOT MAAR YUMMIE
#15 - 21-12-2006, 05:26 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15