Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kaartjes voor show las vegas

Discussie gestart

druifje

Wij zitten eind september in Las Vegas. Dit is nu de derde keer en nu willen we wel eens een keer een show bijwonen. Onze voorkeur gaat uit naar Ká in het MGM. Wat ik zo bekeken heb moet dat wel mogelijk zijn. Mijn vraag is waar kan ik het beste kaartjes komen. Via www.vegas.com of via een ticketbooth in Vegas (en zo ja waar zit die dan)??? Ik weet bijna zeker dat hier al een topic over is, maar ik kon 'm niet terugvinden. Dus als iemand de link wel kan vinden is ook heel fijn.

Gr. Rianne!!!
#1 - 24-06-2008, 19:29 uur
Charmed I'm Sure

Makki

Hallo Druifje,

Best is even naar de officiële site van het hotel te gaan en even te kijken welke zitplaatsen je kunt bemachtigen en aan welke prijs.

Er bestaat op de Strip ook een lokatie waar je heel goedkoop tikets kunt bemachtigen. De prijzen kunnen soms tot 50% goedkoper zijn.
Er is echter één nadeel: deze prijzen worden slechts kort voor de showprijs gegeven. Als je tijd hebt kun je ter plaatse even naar deze boot te lopen en er in de rij te staan om een goedkoper ticket te bemachtigen. Het is niet zeker dat de show die jullie wensen nog voorradig is of aan discountprijzen wordt verkocht.
Kijk alvast even op hun site http://www.tix4tonight.com/ om een idee te hebben van wat er allemaal aangeboden wordt.
Veel succes in je zoektocht
Makki
#2 - 06-07-2008, 11:13 uur

Bart Benz

Bij de Fashion Show Mall zit een shop voor voordelige kaarten voor bijna alle shows!
#3 - 06-07-2008, 18:15 uur

druifje

Thanx voor de info. We zullen denk ik ter plaatse even kijken...

Gr. Rianne!!!
#4 - 07-07-2008, 08:52 uur
Charmed I'm Sure

Freddytex

Er zijn ook nog een paar websites waar je tickets kan bestellen oa http://www.las-vegas-shows.tv - http://www.vegas.com/shows/
#5 - 07-07-2008, 13:18 uur

maryde

Ook te proberen: www.ticketmaster.com
#6 - 21-07-2008, 09:49 uur

MiamiHeat

Bij de Fashion Show Mall zit een shop voor voordelige kaarten voor bijna alle shows!

Heb je ook een goed excuus om daar ff te shoppen hahahaha
#7 - 21-07-2008, 19:15 uur

Robtk

Even los van de plek WAAR je kaarten kunt kopen....
Ik heb alle show van Cirque du Soleil gezien. En sommigen meerdere malen. Als ik een advies mag geven: ga naar Mystere (in TI) en niet naar KA.
Mystere is dan misschien wel de langstlopende show, maar met afstand de beste. Als je Mystere al gezien hebt is het natuurlijk een ander verhaal :-)
#8 - 22-07-2008, 00:25 uur
Laatste US bezoeken:
- apr/mei 08: Las Vegas
- maart 08: SF & NYC
- juni 07: Las Vegas

Komende bezoeken:
 - zomer 08: Westkust
- winter 08: New England

druifje

Dank jullie allemaal voor de tips.. Heb mystere nog niet gezien. Maar mijn man wil graag naar Ka, dat is toch die show waar het podium recht overeind komt te staan??? Die hebben ze in CSI een keer gebruikt, daarom wil hij daar denk ik heen... Maar ik begrijp dat Mystere mooier is???

Gr. Rianne!!!

P.S. Shoppen bij de Fashion Show Mall is zeker niet verkeerd, hahaha...
#9 - 22-07-2008, 20:16 uur
Charmed I'm Sure

Robtk

Dank jullie allemaal voor de tips.. Heb mystere nog niet gezien. Maar mijn man wil graag naar Ka, dat is toch die show waar het podium recht overeind komt te staan??? Die hebben ze in CSI een keer gebruikt, daarom wil hij daar denk ik heen... Maar ik begrijp dat Mystere mooier is???

Gr. Rianne!!!

P.S. Shoppen bij de Fashion Show Mall is zeker niet verkeerd, hahaha...
Geloof me: Mystere is de show! Spectaculairder en grappiger dan Ka.

En de Fashion Mall is zeker ok. Vergeet niet ook even de premium outlet shops te bezoeken. Als je wilt shoppen voor een heeeeele leuke prijs :-)
#10 - 22-07-2008, 23:40 uur
Laatste US bezoeken:
- apr/mei 08: Las Vegas
- maart 08: SF & NYC
- juni 07: Las Vegas

Komende bezoeken:
 - zomer 08: Westkust
- winter 08: New England

druifje

De Premium Outlet staat idd ook al op de planning!!! >:D  Maar in de Fashion Show Mall zit (als ik mij niet vergis) de California Pizza Kitchen, hier hebben wij al meerdere keren heerlijk gegeten (in Boston, LA en ook in Vegas), dus als het aan mij ligt gaan we daar zeker nog een keer heen  :D Van de shows zal ik zeker nog even aan mijn man voorleggen, kijken wat hij hiervan zegt!!!

Gr.Rianne!!!
#11 - 24-07-2008, 17:39 uur
Charmed I'm Sure

Matthe

Tipje:
Ik weet niet of het in een hotel is maar bij Stratosphere hadden wij een show gepakt en daar was het 2e kaartje gratis omdat we tevens gast waren.
Misschien is dat daar ook?
Success!
#12 - 24-08-2008, 11:48 uur

druifje

Dan gaan we even kijken of er in het Hardrock Hotel wat leuks is... Maar we gaan proberen of we kaartjes kunnen krijgen voor Believe, de show van Cirque du Soleil met Chris Angel. Zit dan nog in de try-out fase. Lijkt ons wel een gave show!!!

Thanx....

Gr. Rianne!!!

P.S. nog maar 3 weekjes en we gaan, jippie!!!!
#13 - 24-08-2008, 12:45 uur
Charmed I'm Sure

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15