Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kerstsfeer NY

Discussie gestart

mapsit

Hoi,

Het lijkt misschien nog ver weg, maar ben aan het kijken of het mooi is om net voor de kerstdagen   :icon_smile: (2006) naar NY te gaan. Misschien rond thanksgiven?
Is dit de moeite waard, zijn er veel dingen te doen om in kerstsfeer te raken?

We willen dan ook een bezoekje brengen aan de niagra watervallen, zijn er dagtrips die daar heen gaan?

We zijn nog aan het rondkijken wat we eventueel nog meer allemaal kunnen gaan doen, maar ik denk dat de vakantie maximaal 12 dagen gaat duren (kan maar 2 weken vrij nemen! :()
Alle tips zijn uiteraard welkom.

#1 - 14-12-2005, 16:30 uur
« Laatst bewerkt op: 14-12-2005, 18:42 uur door Wop »

Jez

Hoi Mapsit, en welkom op dit forum!

Een dagtrip NY-Niagara redt je niet; moet je minstens 2 dagen voor uittrekken. Heb je een auto tot je beschikking? Anders kun je ook met Amtrak gaan. Als je 's ochtend op tijd vertrekt, kom je er in de middag aan. Kun je met de Maid of the Mist mee, de watervallen 's avonds bewonderen, de volgende ochtend lekker shoppen bij Prime Outlets en dan de trein terug nemen.

Ben nog nooit tegen kerst in NY geweest, dus daar kan ik je geen tips over geven.

Laat maar horen als je nog meer/andere dingen wilt weten.

Groetjes, Jez
#2 - 14-12-2005, 16:56 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

mapsit

Hoi Mapsit, en welkom op dit forum!

Een dagtrip NY-Niagara redt je niet; moet je minstens 2 dagen voor uittrekken. Heb je een auto tot je beschikking? Anders kun je ook met Amtrak gaan. Als je 's ochtend op tijd vertrekt, kom je er in de middag aan. Kun je met de Maid of the Mist mee, de watervallen 's avonds bewonderen, de volgende ochtend lekker shoppen bij Prime Outlets en dan de trein terug nemen.

Ben nog nooit tegen kerst in NY geweest, dus daar kan ik je geen tips over geven.

Laat maar horen als je nog meer/andere dingen wilt weten.

De bedoeling was om geen auto te huren eens een keertje alles met openbaar vervoer te doen. Is dit handig/te doen?
Als rond de kersttijd niet lukt om er heen te gaan, wanneer is dan het beste om er heen te gaan?
Ik heb al een hele lijst met tips wat er allemaal te doen is in NY, maar als het definitief wordt, kom er ik nog wel op terug. Voorlopig nog maar eerst eens aan het rondkijken of dit een definitiefe keuze wordt.
#3 - 21-12-2005, 10:43 uur

Jez


De bedoeling was om geen auto te huren eens een keertje alles met openbaar vervoer te doen. Is dit handig/te doen?

Ben zelf niet zo van het ov, maar volgens mij gaat dat handig rondom NY. Kijk anders eens op de sites van Amtrak en Greyhound voor routes, prijzen, etc.
#4 - 21-12-2005, 11:03 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15