Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Koptelefoon in Boeing 777 KLM???

Discussie gestart

USARené

Hallo,

We vliegen maandag met een Boeing 777 van KLM naar San Francisco. Daar zit dus een helemaal geweldige multimediaset op met privescherm! Nu neem ik aan dat daar standaard een koptelefoon bij zit. Of moeten we die zelf meenemen?

Iemand die het weet?

Groet,
René
#1 - 10-05-2005, 11:30 uur

BbimmerR

mijn ervaring is dat bij zo'n multimediaset altijd een koptelefoon zit. Of het bij KLM zo is weet ik niet. 't blijven namelijk hollanders... :P
#2 - 10-05-2005, 13:44 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

Chiefram

Hallo,

We vliegen maandag met een Boeing 777 van KLM naar San Francisco. Daar zit dus een helemaal geweldige multimediaset op met privescherm! Nu neem ik aan dat daar standaard een koptelefoon bij zit. Of moeten we die zelf meenemen?

Iemand die het weet?

Groet,
René

Weet je ook 100% zeker dat dit in dit toestel zit? Mijn ervaring is dat veel luchtvaartmaatschappijen adverteren met de meest luxe mediasets enzo, maar dan is het eindelijk zover en word je in een 'ouder' toestel gezet waar helemaal geen mediaset in zit.

Wij zijn namelijk op deze manier ook wel eens blij gemaakt met een dode mus...

 :( :-[ :-\
#3 - 10-05-2005, 16:11 uur

Mississippi

Ik ben vorige maand naar SFO gevlogen met zo'n nieuwe 777-200 van de KLM. Het in-flight entertainment system is inderdaad gaaf. Je kan hiermee op ieder moment een film, audio CD, tv serie of spel naar keuze starten met een afstandsbediening die in je stoel-leuning zit. En je krijgt bij de KLM natuurlijk altijd een koptelefoon. Ook in de economy class !

#4 - 10-05-2005, 16:02 uur

Bakvet

Nieuw!
De uitneembare afstandsbediening in je stoelleuning werkt via een draadje. Je kan dus niet het scherm van je buurman/vrouw ermee wegzappen. Aan de andere zijde van de afstandsbediening zit een telefoon met credit card lezer.



Je kan e-mailtjes met het apparaat versturen. Tijdens de vlucht kan je zelfs antwoord op je bericht ontvangen. Het kost niet eens zo gek veel als je zoiets een keer voor de lol wil doen, 2,50 euro of zo.
#5 - 19-05-2005, 21:07 uur
« Laatst bewerkt op: 19-05-2005, 21:09 uur door Bakvet »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15