Jaimy, helaas heb je kennelijk al je berichten aangaande dit topic verwijderd. Toch wil ik graag nog even de kans krijgen om op je laatste bericht te reageren (ik heb hem hieronder weergegeven).
Was al blij dat je heel wat genuanceerder reageerde als in je vorige berichten waarin je nogal negatief te keer ging aangaande onze reacties.
Het is een forum en geen plaats waar reclame gemaakt kan worden en dat was het eerste waar we ons aan stoorden. Elk bedrijf heeft zijn goed en slechte kanten, de goede overheersen natuurlijk altijd maar de negatieve mogen we natuurlijk niet wegstoppen. Door ze juist te vermelden kan een bedrijf zien waar hun zwakke punten zitten en daardoor worden ze alleen nog maar beter, en dat is nou onze bedoeling van het geheel.
Je kunt er van uit gaan dat onze ervaringen echt wel kloppen, we hebben al de e-mailwisselingen nog.
In 2001 zijn we bij Jan Doets goed geholpen aangaande de samenstelling van de reis dat was het probleem niet, het was de service die ze leverden toen we in de problemen kwamen.
Ook al kan je niet daadwerkelijk iets doen, je kan toch op zijn minst de klant goede adviezen geven (jullie hebben toch de kennis). Maar de adviezen kwamen er duidelijk op neer jullie zoeken het maar uit.
Je reageerde fel op de diefstal van onze spullen als of het onze eigen schuld zou zijn en het jezelf nooit zou kunnen overkomen.
Dit is erg naïef maar dat terzijde. Wij hebben er een heel wijze les uit getrokken we hopen dat Jan Doets dit ook doet.
Op onze offerte aanvraag (per email) hadden wij de route al van dag tot dag aangegeven. In 2001 had je collega hier prima op gereageerd, maar in 2003 werden we afgescheept met een standaard route uit jullie reisgids die sterk afweek van onze wensen.
Helaas heb je dus je eigen berichten uit dit topic verwijderd en is er geen mogelijkheid meer om een opbouwende discussie te voeren. Jammer, een gemiste kans.
Geachte people,
Alleeerst vraag ik mij af waarom iemand zo negatief over een bedrijf praaat terwijl dit toch echt zijn eigen ervaringen zijn. Omdat ik wat leuks en positiefs zeg gewoon om wat reacties te krijgen wat iedereen er over denkt stomp jij het hele bedrijf de grond in met geen een positief punt en geen enkele reden. Dit stoorde mij gewoon en vond ik niet fair ten opzichte van het bedrijf vooral in deze tijden van heel veel geziek in de wereld .Okay de reactie was wat hard , mischien dat ik wat beter zicht krijg op het gebeuren als ik weet hoe jullie zoiets aanvragen en hoe zo n gesprek gebeurt .En ook dus omdat ik mij niet kan voorstellen dat als wij elke offerte binnen een aantal dagen af werken dat jij er dan 3 weken op moet wachten. Was je niet op het idee gekomen om na een week te vragen hoe het er voor staat? Misschien dat hij wel niet aangekomen was? Wat betreft het aanvragen bij verschillende reisbureaus van offertes, op zich is daar natuurlijk niets mis en ik vroeg mij gewoon af hoe jullie dat doen. Wat vraag je dan in zo n offerte. Hierbij wil ik duidelijk maken dat als je duidelijk een reis wil met Moab en Seqouia erin en dit is ook mogelijk qua plaatsen en afstanden dan zie ik niet in waarom niet. Misschien dat het wel niet kon !
Als je een gids van ons aanvraagt zul je zien dat Moab in heel veel reizen aan de westkust staat en als je gewoon om Sequoia en Moab vraag lijkt me dat geen probleem mits het kan dus. Nogmaal hierin speelt de wijze van aanvragen ook een rol. ' Wij willen graag naar de niet zo naar de ge eikte plaatsen als de Grand Canyon en Yosemite' is leuk maar waar dan wel heen, hebben wij de andere keuze wel en is er wel een andere route? Ik bedoel het ei is wel al grotendeels uitegevonden que mooie routes ,leuke plaatsen etc .
Ook zou ik wel willen weten welk reisbureau er bij het verliezen van het paspoort e.d. een hotel voor de klant boekt?Vergeet niet dat wij elke dag veel e mail krijgen , veel offertes, soms wel een aantal per klant, wij rekenen geen kosten voor het maken ervan en steken er veel tijd in en ook een groot deel kan zo weggegooid worden omdat er geen gebrui van word gemaakt. Hier wil ik niet mee aangeven dat wij geen tijd moeten maken voor de vergelijkingen van julie tuurlijk wel maar niet om dan vervolgens publiekelijk rond te strooien dat wij het minder goed doen, dit is een momentopname.
Anyway no hard feelings gewoon hart voor het bedrijf