Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

L.A.

Discussie gestart

neo1

Wie van jullie is er trouwens weleens in het Marriott Airport hotel in Los Angeles geweest en zo ja hoe is dat hotel ?
#1 - 31-08-2005, 20:17 uur

sweatbox

Waarom zou je in een hotel bij het vliegveld willen zitten?
#2 - 31-08-2005, 21:47 uur

Bakvet

En niet te vergeten, het hotel ligt ook nog eens midden tussen beide start- en landingsbanen.

's Avonds komt houskeeping langs om te vragen of ze de beddesprei voor je kunnen openslaan. Ze denken zeker dat je er anders geen raad mee weet. Die zeven (!) kussens op het kingsize bed maken het er ook niet makkelijker op natuurlijk.
#3 - 01-09-2005, 01:03 uur

neo1

Simpelweg omdat ik een georganiseerde reis heb gekozen m.a.w. alle hotels zijn voor mij bepaald dus ik heb weinig keus  ;).
Ik heb het persoonlijk niet zo op ergens heen gaan en dan verder ter plekke wel zien hoe of wat das mij wat te avontuurlijk maar over het algemeen hoor ik wel goede verhalen over dit hotel volgens mij plus ik zit er maar 1 nachtje
#4 - 01-09-2005, 06:49 uur

Kinneret

En niet te vergeten, het hotel ligt ook nog eens midden tussen beide start- en landingsbanen.

's Avonds komt houskeeping langs om te vragen of ze de beddesprei voor je kunnen openslaan. Ze denken zeker dat je er anders geen raad mee weet. Die zeven (!) kussens op het kingsize bed maken het er ook niet makkelijker op natuurlijk.

dat valt echt mee hoor, wij hebben 2 jaar geleden in een Travelodge aan de 405 gezeten een blok van LAX vandaan en we hadden van zowel het autoverkeer als het vliegverkeer last, en als er dan zo'n vliegtuig langskomt is dat nog best mooi, maar van geluid, je hebt er weinig last van.
#5 - 01-09-2005, 13:44 uur

nati

Deze zomer hebben wij 2 nachten gelogeerd bij aankomst en nog eens 2 nachten bij vertrek in Marriott Lax .Het is vlakbij de luchthaven gelegen maar wij hadden  geen last van overvliegende vliegtuigen(onze kamer lag telkens aan zwembadkant).Wij vonden het een prima uitvalsbasis voor uitstappen.Het is een luxehotel waar zakenmensen en de crew van vliegtuigmaatschappijen hun logies vinden.Voor ons was dit hotel zeker geslaagd. 2006-01
#6 - 08-01-2006, 17:18 uur

Bakvet


dat valt echt mee hoor, wij hebben 2 jaar geleden in een Travelodge aan de 405 gezeten een blok van LAX vandaan en we hadden van zowel het autoverkeer als het vliegverkeer last, en als er dan zo'n vliegtuig langskomt is dat nog best mooi, maar van geluid, je hebt er weinig last van.

In de meeste hoogbouw LAX hotels heb je geen last van de vliegtuigen en 's nachts wordt er niet gevlogen. Het verkeer op de San Diego Freeway gaat wel gewoon 24 uur per dag door, daar komt echt geen eind aan. Ook Motel 6 ligt bijvoorbeeld pal naast de I-405. Kamers hebben zelfs een balkon. Maar als je voor je rust komt kan je beter verder kijken naar een motel dat niet naast de snelweg ligt.
#7 - 08-01-2006, 18:05 uur

michelly

Wij hebben afgelopen zomer 5 nachten in het Marriott gelogeerd. De kamers waren vrij klein (wij waren met z'n vijven), prima zwembad, dure parking (ik geloof iets van $12 per nacht) maar verder een prima uitvalsbasis en een shuttle naar het vliegveld.
#8 - 08-01-2006, 22:27 uur
onze website www.michelly.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15