Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Langdurige overstap

Discussie gestart

Jez

Heeft iemand ervaring met het volgende:

Ik wil naar LA vliegen met een overstap in Newark. Ik wil dan alleen niet meteen overstappen op het volgende vliegtuig naar LA, maar een dag of 12 later pas. Zodat ik eerst in New England/Mid Atlantic States kan rondkijken.

Ken da?
#1 - 27-10-2004, 21:43 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ebelix

Ja, dat is mogelijk. Met de meeste amerikaanse maatschappijen kan je een stopover maken zonder dat de prijs van het ticket noemenswaardig hoger wordt.

Je moet maar eens mailen met exitreizen of een andere reisbureau/organisatie.

Bij bijvoorbeeld Continental kan je nu ook tickets op de site kopen waarin een stopover kan aangeven.

Veel succes.
#2 - 27-10-2004, 22:09 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Jez

Dank je Ebelix.

Ik heb nl begrepen dat deze manier goedkoper is dan een vlucht naar Newark (of New York oid) en vervolgens een binnenlandse vlucht naar LA.
#3 - 28-10-2004, 19:49 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15