Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Laptop mee

Discussie gestart

Eebie

Hallo allemaal,

Is er iemand onlangs nog naar Amerika gevlogen vanaf Amsterdam (Na de mislukte aanslag op de vlucht naar Detroit)? Zou iemand me kunnen vertellen of je laptoptas (incl. laptop natuurlijk:D) nog steeds als "extra" handbagage wordt gezien? Of dat het nu inclusief is, ik kom er via de site van United Airlines niet helemaal uit.

Alvast bedankt!


Eebie
#1 - 31-01-2010, 14:48 uur

Pedro

Hallo allemaal,

Is er iemand onlangs nog naar Amerika gevlogen vanaf Amsterdam (Na de mislukte aanslag op de vlucht naar Detroit)? Zou iemand me kunnen vertellen of je laptoptas (incl. laptop natuurlijk:D) nog steeds als "extra" handbagage wordt gezien? Of dat het nu inclusief is, ik kom er via de site van United Airlines niet helemaal uit.

Alvast bedankt!


Eebie

Voorzover ik weet is het nu 1 stuks handbagage.
Je zou kunnen overwegen een kleine trolley te nemen en daar alles in stoppen.
Ik ben van plan een netbook aan te schaffen die bij mijn fototas in kan.

Op united.com staat:

For travel from Amsterdam, Netherlands, to the United States
Effective December 30, 2009, customers departing from Amsterdam Airport (AMS) en route to the United States will be limited to one carry-on bag, which may not exceed 45 linear inches or 114 linear centimeters (length + width + height). Medical assistance devices will be allowed in addition to the single carry-on item.
 

#2 - 07-02-2010, 13:49 uur
« Laatst bewerkt op: 07-02-2010, 14:20 uur door Pedro »



MissFluffy

Wij hebben gevlogen net nadat die nieuwe maatregelen van kracht waren.Ze zeiden wel dat er vanaf nu nog maar 1 handbagage mee mocht per persoon maar in werkelijkheid hielden zich bitter weinig mensen aan deze regel .We vlogen toen met United maar dan vanaf Amerika naar Belgie.
Normaal is het een handbagage+laptoptas of cameratas pp.
#3 - 07-02-2010, 14:06 uur

Eebie

Ok...! Thanx voor de info...!

Gr. Eebie
#4 - 10-02-2010, 12:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15