Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Las Vegas

Discussie gestart

Satin13

Het is rechts naast de M & M store. Je gaat met een rolstrap naarboven. Beneden is een T-shirt zaak. We waren met zijn vieren, mijn jongste dochter en ik ontbeten in Starbucks, mijn man en de oudste dochter in Subway. Lekker makkelijk. Er staan ook een aantal terminals waar je kan internetten.
Het is een stuk goedkoper dan ontbijten in die megahotels, waar je al gauw 11 tot 15 $ betaald pp. Meestal een buffet, maar wij zijn zo'n kleine eters dat we er geen profijt aan doen.
In de Fashion Show shopping mall is ook een grote foodcourt, maar da's een eind verder weg op de strip.....
#61 - 05-12-2006, 21:11 uur
USA rocks!




Elke

Midden juni ga ik voor een vijftal dagen (4 nachten) naar Las Vegas... maar ik twijfel nog enorm wat het hotel betreft. Ik wil zeker in één van de bekende hotels op de Strip logeren, want zo vaak kom je er toch ook weer niet... New York New York en Aladdin lijken me twee goede kanshebbers. Maar ook Luxor en Paris (jammer genoeg iets duurder) lijken me wel wat.

Hebben jullie ervaringen met deze hotels? Aanraders? Belangrijk voor mij zijn: veiligheid en bereikbaarheid (geen auto); het aantal goktafels en het zwembad maken me niet echt iets uit.  1smile
#62 - 04-04-2007, 15:25 uur

Yessica

Midden juni ga ik voor een vijftal dagen (4 nachten) naar Las Vegas... maar ik twijfel nog enorm wat het hotel betreft. Ik wil zeker in één van de bekende hotels op de Strip logeren, want zo vaak kom je er toch ook weer niet... New York New York en Aladdin lijken me twee goede kanshebbers. Maar ook Luxor en Paris (jammer genoeg iets duurder) lijken me wel wat.

Hebben jullie ervaringen met deze hotels? Aanraders? Belangrijk voor mij zijn: veiligheid en bereikbaarheid (geen auto); het aantal goktafels en het zwembad maken me niet echt iets uit.  1smile

De strip is best lang, en het eerste jaar zat ik in Excalibur, dat is aan het begin waardoor je best ver moet lopen. Ik heb geen probleem met  lopen, maar als je aan het einde van de strip weer terug moet is dat toch best een afstand... Uiteraard kun je een busje nemen, maar toch. De eerst volgende keer heb ik er daarom voor gekozen om in het midden te gaan zitten, in het Paris. Dat was echt fantastisch! Ik heb ook nog ooit in het Luxor gelogeerd, mooi, maar ook helemaal aan het begin. Ik zou nu toch ook weer kiezen voor een hotel in het midden van de strrip, zodat je de ene dag de linkerkant bekijkt, de andere dag de andere kant  shiny

Als je op voorhand het Luxor boekt bij bijvoorbeeld Hotelplan is het trouwens helemaal niet zo veel duurder dan andere hotels trouwens.

Ik zou in jouw geval denk ik voor het Aladdin kiezen, ook omdat New York ook vrij vooraan zit. Maar het New York New York is zeker een bezoekje waard, evenals alle andere hotels!
En mis de achtbaan daar niet  :D

#63 - 06-04-2007, 08:55 uur



Elke

Een late 'dankjewel' voor je reactie, Yessica. Intussen heb ik voor vier nachten het Aladdin (Planet Hollywood) Hotel geboekt. Ik ben erg benieuwd...

Eigenlijk had ik nog een vraagje over Vegas: ik ga er alleen naar toe en huur ter plaatse geen auto. Nu zou ik daar graag een bezoekje brengen aan een erg grote supermarkt (zoals Walmart en Target)... Is er in de buurt van Las Vegas zo'n Walmart waarvan je zegt  :o? En is die bereikbaar zonder auto?
#64 - 22-04-2007, 19:18 uur

Kokopelli

Er zitten genoeg Wal Mart's in Las Vegas, kies voor een Supercentre Store en je hebt op zeker een grote.

http://www.walmart.com/storeLocator/ca_storefinder_results.do?sfsearch_city=las+vegas&sfsearch_state=NV&sfsearch_zip=&continue=&x=23&y=7

Maar of ze makkelijk bereikbaar zijn zonder auto vraag ik me af. Heb ik geen ervaring mee, misschien iemand anders?
#65 - 22-04-2007, 19:44 uur
Lees hier ons verslag van 2009! Met een camper door het Zuidwesten.

allard


Maar of ze makkelijk bereikbaar zijn zonder auto vraag ik me af. Heb ik geen ervaring mee, misschien iemand anders?


De meest nabije superstore is op West Charleston Av. lijkt me. Vanaf Alladin zo'n 8 km "as the raven flies". In werkelijkheid een stukje meer. Wij bezochten deze WallMart vanaf Sahara met de auto. Dat was prima te doen. Toch geen idee om voor een dag een autootje te huren?

Allard.
#66 - 22-04-2007, 22:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15