Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

leukste park in Orlando???

Discussie gestart

newbie

Aangezien wij maar 2 hele dagen in Orlando hebben en we 1 dag naar Seaworld gaan wil ik graag weten wat jullie 't leukste park vonden. Een aantal jaar geleden zijn we naar Universal Studios, Disneyworld en Epcot Center (vond ik niets aan) geweest dus deze worden het sowieso niet. Ben benieuwd naar de reacties.
#1 - 23-02-2008, 10:50 uur

jerbia

Zoveel mensen, zoveel smaken! Onze favorieten zijn Islands of Adventure, Seaworld en Epcot. Bij Epcot zijn er overigens hele gave attracties bijgekomen zoals Space Mission, Soarin en (al iets langer geleden) Test Track.
#2 - 23-02-2008, 14:00 uur

sandrochka

Ik ben naar Disney's Animal Kingdom geweest.
Heel anders dan het normale Disney! Maar wel erg leuk. Al die dieren en de shows!
Maar ik ben zowiezo niet van de rollercoasters dus trekt zo'n park mij ook minder.

Sandra
#3 - 23-02-2008, 15:38 uur
2014: Noordoost USA: http://northeastusa2014.blogspot.nl/

2012: Midwest USA 2010: Canada en north-west USA 2008: West USA

J-P

Wet 'n Wild is ook zeer ok. www.wetnwild.com
 
#4 - 23-02-2008, 16:12 uur

Willem goes Miami

Bush Gardens misschien.
#5 - 25-02-2008, 15:32 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

J-P

Bush Gardens misschien.


Die zit toch in Tampa?
#6 - 25-02-2008, 15:37 uur

Bart Benz

Universal's Islands of Adventure, helemaal geweldig als je van Thrillrides houdt!

Toen ik er was konden we met een park hopper pas Islands en het andere Universal park in 1 dag doen omdat het zo rustig was  :)
#7 - 07-03-2008, 17:01 uur

Robtk

Heb de meeste parken bezocht. Ik zou kiezen voor Sea World of Bush Gardens (Da;s Tampa, maar niet zo ver rijden).
Maar goed, met Disney ga je nooit fout :-)
#8 - 01-06-2008, 02:11 uur
Laatste US bezoeken:
- apr/mei 08: Las Vegas
- maart 08: SF & NYC
- juni 07: Las Vegas

Komende bezoeken:
 - zomer 08: Westkust
- winter 08: New England

J-P

Heb de meeste parken bezocht. Ik zou kiezen voor Sea World of Bush Gardens (Da;s Tampa, maar niet zo ver rijden).
Maar goed, met Disney ga je nooit fout :-)

Bush Gardens is toch een dikke 2,5uur rijden van Orlando.
#9 - 01-06-2008, 04:25 uur

Robtk

Heb de meeste parken bezocht. Ik zou kiezen voor Sea World of Bush Gardens (Da;s Tampa, maar niet zo ver rijden).
Maar goed, met Disney ga je nooit fout :-)

Bush Gardens is toch een dikke 2,5uur rijden van Orlando.
Hee, we hebben het over de US... 2.5 uur, da's een kort tripje :-)
Maar goed, om half 8 vertrekken vanuit Orlando en je hebt de hele dag !
#10 - 11-06-2008, 00:43 uur
Laatste US bezoeken:
- apr/mei 08: Las Vegas
- maart 08: SF & NYC
- juni 07: Las Vegas

Komende bezoeken:
 - zomer 08: Westkust
- winter 08: New England

nbraakman

Ik persoonlijk vind de Disney parken iets beter dan Universal.
Seaworld heb ik alleen in San Diego bezocht, dus ik kan weinig vertellen over de Orlando versie.

Van de Disney parken zou ik denk ik momenteel Disney's MGM/Hollywood studios als favoriet kiezen, gevolgd door Magic Kingdom.
Epcot heeft een aantal leuke dingen, maar ik vond het een beetje tegenvallen de laatste keer dat ik er was. Animal Kingdom ditto.

De twee eerst genoemde parken hebben we ruim 12 uur in rondgehangen, bij Epcot en Animal Kingdom waren we ergens in de middag wel uitgekeken.
Universal is leuk, maar een beetje klein, als je het kunt combineren met Islands of adventure in een dag, dan is het wel zeker aan te raden.
Ons laatste bezoek was erg rustig (en dit was toch wel in augustus!)

Een alternatief park wat ik ook erg leuk vond is Blizzard Beach van Disney. Lekker zwemmen, glijbanen, etc.

De overige parken ken ik niet (Busch gardens, Wet 'n Wild etc)

Mijn top 5:

- Disney's Hollywood studios
- Magic Kingdom
- Universal + Islands of adventure
- Blizzard Beach
- Epcot
#11 - 01-07-2008, 20:05 uur



Freddytex

Indien je van pretparken houd zijn ze in principe allemaal goed.Wat Seaworld is er echter een hemelsbreed verschil tussen deze van San Diego en die van Orlando. San Diego is de oudste,de kleinste en de minst goede alhoewel het de basis is van Seaworld.Seaworld Orlando heb ik 2 dagen over gedaan.Ik had er ook nog een onweder waardoor verschillende attrakties worden stil gelegd voor de veiligheid.
Busch garden is ook echt de moeite waard om te doen
#12 - 01-07-2008, 20:40 uur

Marjol



Bush Gardens is toch een dikke 2,5uur rijden van Orlando.

Uhm, met de brommer misschien... met de auto rij je in een uur naar Busch Gardens.

Mijn persoonlijke favoriet: Animal Kingdom
#13 - 31-10-2008, 19:13 uur

J-P



Bush Gardens is toch een dikke 2,5uur rijden van Orlando.

Uhm, met de brommer misschien... met de auto rij je in een uur naar Busch Gardens.

Mijn persoonlijke favoriet: Animal Kingdom

Mja ik zat een een beetje fout....ik bedoelde 1,5 uur. Tis ongeveer 90 mile als ik het goed heb.
#14 - 06-11-2008, 03:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15