Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Los Angeles

Discussie gestart

visuar

Als je naar Griffith Observatory (Griffith Park, East Observatory Road) gaat (kan met de auto) dan heb je een pad wat je kan volgen boven na de "berg" (als je gaat neem voldoende water mee!!) wat op zich een redelijk lange klim is (wel goed te doen).

Ongeveer halverwege de tocht sta je op een uitzicht punt naast de berg waar de letters op staan. Vanaf hier kan je wel een paar mooie foto's maken. Je staat er echter niet helemaal recht voor. Als je wilt kan ik een foto plaatsen met het uitzicht vanaf dat punt op de letters.
#16 - 14-05-2006, 23:12 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

Is de Griffith observatory alweer open dan? Was vorig jaar september namelijk nog afgesloten.
#17 - 14-05-2006, 23:27 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Amsterican

Is de Griffith observatory alweer open dan? Was vorig jaar september namelijk nog afgesloten.

The hiking trails zijn wel open, maar de city zegt dat over een paar maanden (2nd half of 2006) de observatory itself weer open zal gaan.
#18 - 15-05-2006, 07:40 uur

visuar

De observatory zelf is inderdaad nog steeds gesloten. Ik was er voor de 2e keer in april (afgelopen) en ze zijn nog steeds bezig, maar het schiet nu wel op! Zowel in april als vorig jaar september kon je er nog steeds heel dicht bij komen. Auto op de weg pakeren en tegenover de observatory kun je het pad naar boven volgen.

Je komt dan eerst langs een picknick plekje ter ere van Duitsland. Vervolgens ga je over de brug (daar staat een bord bij pas op voor de wilde dieren en dat er geen water is boven [wat niet helemaal klopt]) en volg je het pad. De gehele weg heb je bijna uitzicht op het Hollywood sign.
#19 - 15-05-2006, 10:37 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Amsterican



Park LaBrea (L.A.) vanaf Wattles Park (een mooi park bij mij in de buurt!



Zonsondergang met een beetje uitzich van West L.A.



Century City vanaf Runyon Canyon (other park in my hood) op een regenachtige dag!



Hollywood and in the background Skyline of Downtown L.A., taken from Runyon Canyon



Dusk sky with LAPD helicopter
#20 - 27-05-2006, 09:53 uur

sweatbox

Mooie foto's, thx.
#21 - 27-05-2006, 11:11 uur

brius

Heeft er iemand eigenlijk welis celebs gezien in LA?

je hoort altijd van: ja moet daar echt heen gaan want je ziet ze overal lopen.. Volgens mij als je dan daar ben zie je niemand haha

toen wij gingen was de premiere van de film "sponge bob square pants' (of zo iets) ik moet zeggen dit waren niet de celebs die ik had willen zien  2006-10  :'(
#22 - 12-08-2006, 04:56 uur

druifje

Wij waren vorig jaar ook in LA en hebben een rondleiding gedaan in de Paramount Studios (deze gekozen omdat ik enorme Charmed fan ben). Daar aangekomen hebben we Holly Marie Combs gezien (1 van de actrices uit Charmed) en niemand minder dan Tom Cruise liep voor ons wagentje langs (zo'n golfkarretje). Tom Cruise zwaaide zelfs nog even. Maar volgens het meisje die die rondleiding gaf was het heel bijzonder om daar een celeb tegen te komen. Dus dit was echt onze "lucky day." Maar verder denk ik dat je echt geluk moet hebben om celebs tegen te komen, maar het feit dat ze daar zitten gaf mij al genoeg spanning!!! Veel plezier in LA.
#23 - 12-08-2006, 23:01 uur
Charmed I'm Sure

vwkever

Mn vriendin is ook een Charmed fan. We gaan als we in Amerika zijn ook even bij het huis van Charmed kijken. Dat staat trouwens niet in SF zoals ze in de serie laten geloven, maar in LA.

1329 Caroll Avenue Los Angeles, CA
http://bbs.keyhole.com/ubb/showthreaded.php/Number/49170

Grt
Jeroen
#24 - 16-08-2006, 15:49 uur
We zijn (helaas) weer terug uit de USA! Zie het verslag op http://vwkever.web-log.nl

druifje

Wij zijn idd ook wezen kijken bij het Charmed huis in LA. Dat is heel raar als je daar zo voor staat, net of die meiden ieder moment naar buiten kunnen lopen. Het huis van buurman Dan (uit een eerder seizoen) staat er gewoon naast. Maar in die hele straat staan erg leuke huizen...

Probeer de hele tijd een foto te uploaden (als je dat zo noemt), maar het lukt me niet. Probeer het nog 1 keer....

Gr. Rianne
#25 - 21-08-2006, 10:40 uur
Charmed I'm Sure

Robert

Ben ooit Ozzy Osborne tegen het lijf gelopen (bijna dan wink) in de buurt van de 3rd street promenade Santa monica en ietsjes verder zat Michelle Pfeifer te lunchen. Xibit ben ik ook tegen gekomen op een lowrider autoshow in Las vegas. Hij trad daar ook op. In 2004 ben ik bij de filmopnames terecht gekomen van de film "the worlds fastest indian"op de zoutvlaktes van bonneville daar heb ik Anthony hopkins ontmoet, want hij speelde hoofdrol. en zo kom je hier en daar wel eens bekende mensen tegen ha ha
#26 - 11-09-2006, 23:44 uur

vwkever

Mn vriendin is ook een Charmed fan. We gaan als we in Amerika zijn ook even bij het huis van Charmed kijken. Dat staat trouwens niet in SF zoals ze in de serie laten geloven, maar in LA.

1329 Caroll Avenue Los Angeles, CA
http://bbs.keyhole.com/ubb/showthreaded.php/Number/49170

Grt
Jeroen

We zijn er geweest! Zie de foto hier: http://lh4.google.com/KeverJeroen/RP0IOkhkABI/AAAAAAAABog/JIaI0fecaYY/IMG_2713.jpg

Er waren trouwens best veel mensen die er foto's liepen te maken. Er waren zelfs mensen die gingen aanbellen.

Grt
#27 - 27-09-2006, 11:43 uur
We zijn (helaas) weer terug uit de USA! Zie het verslag op http://vwkever.web-log.nl

hrieks

Wij gaan in juli een rondreis maken met een camper door het zw. We starten in SF en zakken vervolgens af naar LA. Hier willen we 2 nachten blijven en in ieder geval naar de Universal Studios en naar Hollywood om de bekende dingen daar te bekijken. Omdat we maar 1 volle dag hebben en w.s. een halve op de dag van aankomst is het voor ons belangrijk om te weten waar we het beste kunnen kamperen (bv. Malibu Beach of Anaheim) en hoe kunnen we ons het beste verplaatsen als we zowel naar Universal Studios als naar Hollywood willen. Na LA gaan we oostwaarts richting Lake Havasu. Er zijn vast forumbezoekers die ons tips kunnen geven. Bvd hiervoor.
#28 - 19-01-2007, 11:03 uur

jerbia

Wij verblijven aan het einde van onze reis ook een paar dagen in Hollywood. Wij zitten achter het Chinese Theatre met ons hotel (Celebrity Hotel). Nu las ik dat er vanaf het Chinese Theatre van die "Movie star homes tours" vertrekken. Mijn dochter van 13 wil niets liever dan zo'n tour doen en het lijkt ons ook wel leuk. Is er iemand die wel eens zo'n tour gedaan heeft, en was het iets?
#29 - 19-01-2007, 20:13 uur

Yessica

Wij verblijven aan het einde van onze reis ook een paar dagen in Hollywood. Wij zitten achter het Chinese Theatre met ons hotel (Celebrity Hotel). Nu las ik dat er vanaf het Chinese Theatre van die "Movie star homes tours" vertrekken. Mijn dochter van 13 wil niets liever dan zo'n tour doen en het lijkt ons ook wel leuk. Is er iemand die wel eens zo'n tour gedaan heeft, en was het iets?

Als je het leuk vindt om anderhalf uur naar heggen en muren te kijken is het wel leuk  :)

Nee, serieus, ik vond het tegenvallen. Veel verder dan "achter deze muur woont Barbara Streisand" kom je niet.
Je kunt een glimp opvangen van het huis van Aaron Spelling en het huis waar vroeger Marylin Monroe woonde.

#30 - 07-02-2007, 09:44 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15