Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Los Angeles

Discussie gestart

jerbia

Bedankt voor je informatie Yessica. Ik denk dat we deze tour dan maar overslaan shiny
#31 - 07-02-2007, 12:46 uur

Yessica

Bedankt voor je informatie Yessica. Ik denk dat we deze tour dan maar overslaan shiny

Misschien is het leuk om naar het Getty Museum te gaan. Niet zo zeer voor het museum zelf, daar moet je van houden, maar voor het ritje met de magneettrein boven op de heuvel en het prachtige uitzicht wat je daar hebt. En dan 's middags bijvoorbeeld met de bus of zo naar Santa Monica, lekker over de pier wandelen, ritje in de achtbaan of zo.

Als je toch achter het Chinese Theatre zit kun je misschien ook eens naar het Magic Castle gaan (al weet ik niet zeker of je daar terecht kunt als je niet het Magic Castle Hotel logeert)
#32 - 07-02-2007, 12:51 uur

Fluff

Ahhh ik hou van L.A. Ook al ben ik er nog nooit geweest, mischien ga ik er deze zomervakantie met mijn moeder
naartoe om de sfeer te proeven, aangezien ik er later wil wonen. Zou iemand die er geweest is of er woont of iets
dergelijks wat vraagjes kunnen beantwoorden? Ik wil wat standaart dingen weten over Los Angeles..tenminste ik
verwacht niet dat iemand al deze vragen kan beantwoorden maar als je mischien wat tips hebt? geweldig...vragen:

1 - Hoe is het vervoer geregelt in L.A? Is het voornamelijk met de auto of zijn er ook bussen enzo? Is parkeren duur?
2 - Een standaart woning van een paar kamers, is dat betaalbaar daar denken jullie?
3 - Zijn de mensen in L.A echt zo oppervlakkig als ze hier beweren? Op uiterlijk gericht enzo..
4 - Hoe is het weer er meestal .. ?

Ik weet dat het oppervlakkige vragen zijn, maar ik moet ergens beginnen met vragen toch ?  wink wink
#33 - 23-02-2007, 09:11 uur
« Laatst bewerkt op: 23-02-2007, 09:17 uur door Fluff »

Anouk

Ik wil zelf ook naar L.A. verhuizen shiny En heb m'n zinnen gezet op West Hollywood cheerb

Een vriendin van mij is net aangenomen op FIDM, dus als het goed is heb ik al een slaapplaats shiny
#34 - 23-02-2007, 09:34 uur

Fluff

Gelukhebster!!!! Grrrrr  :o

Mrjah...L.A is zonnig  cheer
#35 - 23-02-2007, 16:47 uur

Anouk

Zonnig, brandend en bevend LA zul je bedoelen wink

En gelukhebster? Nou valt wel mee.. Het makkelijkste wat je in LA kan krijgen is een slaapplaats, nou ja, met wat geld dan.. Die greencard word wat lastiger :(
#36 - 23-02-2007, 18:23 uur

Fluff

Gewoon blijven dromen en blijven proberen 1smile 1smile Ik hoop voor je dat het lukt !!

En als je dan in L.A je plek hebt gevonden zou ik dan over 3 jaar bij je mogen
logeren totdat ik een baan en een woning gevonden heb ?? ( Grapjee wink wink )
#37 - 23-02-2007, 18:32 uur

Anouk

Dank je wink Ik hoop ook dat het jou gaat lukken..

Maar ik zou eerst eens op vakantie gaan naar LA als ik jou was.. Het is echt niet zo dat het een paradijs op aarde is, in sommige gebieden van LA wil je geeneens komen, daar word je zo van de straat afgeschoten.. Ik zou me eerst maar wat meer gaan orienteren wink Trouwens, volgens mij wil je ook geeneens in LA wonen.. Ik ook niet hoor.. Ik ga naar West Hollywood, da's een heel andere stad :P
#38 - 23-02-2007, 18:41 uur

JDenalane

#39 - 08-04-2008, 02:25 uur

JDenalane

#40 - 08-04-2008, 02:32 uur

perlmutter

Hoe geraak je van downtown la naar disney met het openbaar vervoer. Ik zie op het metro map van la dat er een station is anaheim (blauwe lijn) Is dat het juiste station of niet?
#41 - 25-04-2008, 11:24 uur

Bakvet

Nee ze maken er een beetje een puinhoop van voor ons toeristen. Anaheim is 'Anaheim Street' in Long Beach, het is 25 kilometer van Disney. Denk ook niet dat station 'Long Beach' in de buurt van Long Beach ligt, het ligt natuurlijk veel noordelijker aan Long Beach Boulevard.

De Pacific Surfliner van Caltrans die vertrekt van Union Station komt dichterbij, Station Anaheim ligt op 3,5 km van Disneyland, ook niet echt in de buurt. $10 enkele reis. Vanaf daar zou je een taxi kunnen nemen.

http://www.mousesavers.com/train.html#dl

#42 - 27-04-2008, 14:11 uur

perlmutter

Nee ze maken er een beetje een puinhoop van voor ons toeristen. Anaheim is 'Anaheim Street' in Long Beach, het is 25 kilometer van Disney. Denk ook niet dat station 'Long Beach' in de buurt van Long Beach ligt, het ligt natuurlijk veel noordelijker aan Long Beach Boulevard.

De Pacific Surfliner van Caltrans die vertrekt van Union Station komt dichterbij, Station Anaheim ligt op 3,5 km van Disneyland, ook niet echt in de buurt. $10 enkele reis. Vanaf daar zou je een taxi kunnen nemen.

http://www.mousesavers.com/train.html#dl

Ik had het ondertussen ook al gevonden,toch bedankt. Via een wegplanner kreeg ik de raad om in  http://www.metrolinktrains.com/stations/detail.php?id=97  fullerton af te stappen,om daar een soort van bus te nemen naar het park. Anaheim is met de trein het volgende station,maar dan moet je wel tevoet blijkbaar.

Voor meer info over het openbaar vervoer in LA,is deze uitleg best intressant

http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g32655-i61-k1797005-L_A_FAQs_Local_Transportation-Los_Angeles_California.html
#43 - 27-04-2008, 16:42 uur

Yessica

Wij zijn toen vanaf ons hotel achter het Chinese Theater met de metro naar downtown gegaan, een paar haltes, en daarna met de bus non stop naar Anaheim. Je rijdt over de carpoolstrook alle ellelange files voorbij, ideaal. Ook terug ging het perfect. Ik vond het ideaal omdat een excursie waarbij je bij je hotel wordt opgehaald 5x zo duur is en je vaak pas wordt opgehaald op een tijdstip dat we nu al bij Disney waren. Ik zou het zo weer doen!
#44 - 27-04-2008, 20:06 uur

MiamiHeat

Wij waren vorig jaar ook in LA en hebben een rondleiding gedaan in de Paramount Studios (deze gekozen omdat ik enorme Charmed fan ben). Daar aangekomen hebben we Holly Marie Combs gezien (1 van de actrices uit Charmed) en niemand minder dan Tom Cruise liep voor ons wagentje langs (zo'n golfkarretje). Tom Cruise zwaaide zelfs nog even. Maar volgens het meisje die die rondleiding gaf was het heel bijzonder om daar een celeb tegen te komen. Dus dit was echt onze "lucky day." Maar verder denk ik dat je echt geluk moet hebben om celebs tegen te komen, maar het feit dat ze daar zitten gaf mij al genoeg spanning!!! Veel plezier in LA.

Gaaf zeg...ik heb bij mijn vorige werkgever regelmatig met iemand van Paramount Pictures Los Angeles contact gehad. Ze wist dat wij in Juni naar LA komen en stuurde mij eergisteren een email dat ze voor ons een echte "VIP" tour heeft georganiseerd. We moeten ons melden bij de Maingate aan Melrose en dan worden we door haar opgepikt. En zij gaat ons een hele rondleiding geven......deuren zullen opengaan die voor anderen gesloten blijven  :dance:  Tom Cruise zullen we zeker niet tegenkomen want die is ontslagen door Paramount maar wellicht andere celebs.....echt gaaf!!!
#45 - 14-05-2008, 17:43 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15