Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Luchtziek

Discussie gestart

Jerry en Diana

Ik verheug me enorm op het moment dat onze vakantie in de USA begint, maar tegen de reis zie ik enorm op. Doodziek word ik in een vliegtuig. Niet alleen tijdens het stijgen en landen, maar echt de hele weg :'(. Zit er echt aan te denken om me knock out te laten slaan :o. Zijn er mensen die nog tips hebben. Primatour helpt helaas niet.
#1 - 04-02-2008, 17:50 uur
OP 16 JULI 2008 GAAN WE NAAR AMERIKA!!!

www.jerryendiana.blogspot.com


Ebelix

Naar de huisarts gaan en vragen voor een sterker middel als Primatour. Wellicht is een sterke slaappil een oplossing.

Sterkte
#2 - 04-02-2008, 18:02 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Ine

Voor onze dochter die altijd luchtziek werd, hebben we via een recept van de huisarts bij de apotheek kleine ronde pleisters gekregen. De naam ben ik vergeten.
Ze moest die achter haar oor plakken, voor en tijdens de reis. Die hielpen geweldig.
#3 - 07-02-2008, 13:39 uur

B-man

Voor onze dochter die altijd luchtziek werd, hebben we via een recept van de huisarts bij de apotheek kleine ronde pleisters gekregen. De naam ben ik vergeten.
Ze moest die achter haar oor plakken, voor en tijdens de reis. Die hielpen geweldig.


Er bestaan ook bepaalde pols/armbandjes die goed schijnen te werken. En misschien een combinatie van "all of the above"  ;)
#4 - 07-02-2008, 13:56 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Freddytex

Bij mijn vrouw is het niet alleen luchtziekte maar ook vliegangst.Om dit tegen te gaan gebruikt zij xanax.In verband met de eurogenerische  produkten heeft de dokter nu Alprazolam EG voorgeschreven en dit produkt helpt evengoed. Anders zouden wij geen vluchten naar Amerika kunnen doen
#5 - 07-02-2008, 20:03 uur

DeniseenCoen

Hoi Diana,

Ik heb preceis hetzelfde probleem!
Ik word zelfs al ziek op een waterfiets!

Wat bij mij helpt is om een herriestopper in een oor te doen.
Wagenziekte etc. heeft allemaal te maken met je orientatievermogen/evenwicht.
Aangezien je evenwichtsoorgaan in je oor zit schijnt dit te helpen!
Bij mij helpt dit ook echt!

Wellicht is het ook iets voor jou!

Succes!

Gr. Denise
#6 - 23-07-2008, 14:02 uur

druifje

Hoi Diana,

die pleisters die hierboven genoemd worden heten Scopoderm en zijn alleen op recept verkrijgbaar. Die polsbandjes zijn vrij verkrijgbaar (weet zo even niet hoe heten) en daar heb ik goede verhalen over gehoord.

Succes

Gr. Rianne!!!
#7 - 24-07-2008, 17:51 uur
Charmed I'm Sure

Jerry en Diana

We zijn ondertussen terug van een fantastische vakantie. De Scopoderm pleisters hebben geweldig geholpen. Voelde nog wel m'n maag tijdens dalen en landen, maar niet zo erg dat ik over moest geven. Heb zelfs gewoon gegeten tijdens de reis, tv gekeken en gelezen. Echt een aanrader.
Groetjes, Diana
#8 - 18-08-2008, 20:20 uur
OP 16 JULI 2008 GAAN WE NAAR AMERIKA!!!

www.jerryendiana.blogspot.com


wim put

Vraag gewoon aan de Apotheker een reistabl. Deze is voor alles tegen bestand, behalve motion sickness
#9 - 18-08-2008, 20:53 uur
usa.eigenstart.nl

Mrjn

Vraag gewoon aan de Apotheker een reistabl. Deze is voor alles tegen bestand, behalve motion sickness

Volgens mij had Diana al een zeer handige tip gekregen, namelijk Scopoderm-pleisters.
#10 - 18-08-2008, 20:55 uur

druifje

Ik kan me vergissen maar is motion sickness niet hetzelfde als reisziekte??? Dan heb je daar niet veel aan ;D
#11 - 20-08-2008, 19:21 uur
Charmed I'm Sure

Hans B

#12 - 20-08-2008, 19:24 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MissCali

En veel drinken (vraag regelmatig om extra water)!! De luchtvochtigheid in een vliegtuig is zeer laag, waardoor je sneller uitdroogt. En uitdroging geeft vervolgens ook misselijkheidsklachten en malaisegevoel...
#13 - 05-10-2008, 01:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15