Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mag ik een oproep doen ? Update met foto's

Discussie gestart

marleencolorado

Wow, mooi hoor Lena!

Marleen.
#46 - 07-04-2006, 14:24 uur
Begonnen met een super leuke baan hier in Edwards, CO. Helemaal happy met mijn hubby

B-man

Puike jurk idd 2006-01

B-man
#47 - 07-04-2006, 14:25 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Sjak

Mooie jurk zeg.
Word wel een druk feestje zo te lezen! Maar wel gaaf hoor. Ken (via internet) iemand die ook in Vegas getrouwd is. Echt super gaaf!
#48 - 07-04-2006, 15:41 uur

jfeelders

Welke kapel wordt het?
#49 - 07-04-2006, 15:45 uur
2002 New York en New England || 2005 Californië, grote parken en Las Vegas (getrouwd!) || 2008 Route 66?
http://www.feelders.com || http://fotos.feelders.com

Maya (de Bij)

Wat een prachtige jurk en hij staat je super!.......

Maya
#50 - 07-04-2006, 17:06 uur

Marjol

Mooie jurk, Lena! :)

Jammer dat ik anderhalve week eerder in Vegas ben, anders zou ik ook wel even komen kijken :D
#51 - 07-04-2006, 19:56 uur

Lena

Welke kapel wordt het?

We hebben heel wat kapels overlopen en bestudeerd. Helaas zijn de kapels op de strip bijna onbetaalbaar. De beste was idd die waar jullie ook gehuwd zijn, de Always and Forever wedding chapel. De mensen waren ook heel vriendelijk en steeds bereid te antwoorden op onze vragen. Bedankt voor de goede tip!  2006-02
We hebben ook de limousine service bijgehuurd, dat leek ons wel tof om te doen...

Groetjes,

Lena
#52 - 08-04-2006, 19:36 uur

BonanzaNL

Lena,

Wij zijn vorig jaar op bezoek geweest in de  Always and Forever wedding chapel, het is prachtig om eens mee te maken en het is niet ver van de strip en Circus Circus.
Wel een heel leuk idee om meerdere bezoekers uit te nodigen dat maakt het wel een stuk gezelliger.
Is het via een webcam te volgen en zo ja hoe laat zal het plaats vinden.

2006-01
#53 - 08-04-2006, 20:47 uur
Leef vandaag, gisteren is geschiedenis en morgen is toekomst

Lena

Is het via een webcam te volgen en zo ja hoe laat zal het plaats vinden.

Normaal gezien is die optie wel mogelijk, maar we hebben nog niet nagevraagd hoe dat dan precies in zijn werk zit. De ceremonie vindt plaats om half vijf Las Vegas tijd. Dus hier zal het wel al laat zijn dan :)

#54 - 08-04-2006, 21:37 uur

BonanzaNL

Lena,

Dan is het voor de achterblijvers  :'(  in België en Nederland op 3 augustus om 02.30 uur

:dance: 
#55 - 08-04-2006, 21:57 uur
Leef vandaag, gisteren is geschiedenis en morgen is toekomst

Rozie

Ik denk dat wij ook wel in vegas zijn om half vijf, dide dag. ik kijk uit nar de routebeschrijving!
#56 - 20-04-2006, 14:57 uur

@nn@

Hoi Lena,

helaas is onze route veranderd. We komen deze dag 2/8 aan in LV. Ik hoop dat we dan op tijd zijn voor de ceremonie. Lijkt me nog steeds heel leuk.

groetjes @nn@
#57 - 01-05-2006, 21:06 uur

Lena

helaas is onze route veranderd. We komen deze dag 2/8 aan in LV. Ik hoop dat we dan op tijd zijn voor de ceremonie. Lijkt me nog steeds heel leuk.

Ik hoop dat je er tijdig geraakt, hoe meer zielen, hoe meer vreugde ...

Ik denk dat wij ook wel in vegas zijn om half vijf, dide dag. ik kijk uit nar de routebeschrijving!

Wij zullen er zijn met zijn viertjes...

Leuk! We verwachten jullie vol spanning !

Dan is het voor de achterblijvers :'( in België en Nederland op 3 augustus om 02.30 uur

:dance:

Het zal hier best laat zijn, dat is waar... Onze familie en vrienden hebben al gezegd wakker te blijven en een flesje champagne te kraken achteraf.  2006-05

En tot slot: ( zal dit bericht ook nog PM naar iedereen vóór vertrek): De routebeschrijving naar de trouwkapel:

We are located at 3003 Rigel Ave. (behind the Palace Station). We are just a couple minutes off the Strip. From the Luxor take Las Vegas Blvd north to Sahara and make a left on Sahara. Go down to Teddy (a.k.a. Paseo Del Prado) which is just past the Palace Station and make another left. At Meade (you will see a large bridal store on the corner) make a right. We will be one street down, on your left hand side, on the corner of Meade and Rigel.

De kapel zei ons ook nog het volgende : ;)

Please make sure everyone, including guests are all on time. There is a $25 charge for each 15 minutes late the ceremony begins, due to waiting for couple or guests to arrive.
#58 - 08-05-2006, 17:07 uur

Jez

Daar wil ik nog even het volgende aan toevoegen: het enige echte USA4ALL t-shirt (antwoord #27)  is klaar en bijna bestelbaar,
dus als de bruiloftsgasten herkenbaar willen zijn, dan raad ik aan er zeker één aan te schaffen  ;)
Houdt hiervoor uw favoriete forum in de gaten!
#59 - 08-05-2006, 20:57 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Lena heeft me gevraagd een overzichtje te maken, zodat ze weet wie er bij haar huwelijk in Vegas aanwezig zal zijn.
Voor diegenen die dit topic eerder hebben gemist: Lena trouwt 2 augustus a.s. om half 5 in Las Vegas. Zij en haar aanstaande
zouden het erg leuk vinden als er forumgasten aanwezig zijn. Liefst gewapend met een fototoestel!

Forumnaam          Aanwezig?          Aantal personen
Maya (de Bij)Zeker!4 personen
RozieZeker!2 personen
@nn@Misschien5 personen
ChieframMisschien1 persoon

Zoals je ziet, hebben we 1 definitieve toezegging. Daarom aan de rest het verzoek z.s.m. door te geven of ze inderdaad van de partij zijn.
Of wie er nog meer komen. Dan weet Lena hoe zo'n grote bruidstaart ze moet bestellen  ;)

En om ervoor te zorgen dat Lena jullie, en jullie elkaar, herkennen, hebben we speciaal voor de bruidsgasten een t-shirt ontworpen:

VOORKANT

ACHTERKANT

Deze is voor €13,50 + verzendkosten te verkrijgen; stuur daarvoor een pb-tje naar mij.

Namens Lena,
groetjes

Jez
#60 - 04-06-2006, 14:10 uur
« Laatst bewerkt op: 26-06-2006, 22:36 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15