Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Beste ligging/keuze hotel San Francisco?

Discussie gestart

Irma

Adante Hotel is inderdaad leuk van prijs.
Kun je ook je auto in de buurt kwijt?? Wij komen nl wel met de auto.

Groet
Irma
#16 - 08-12-2006, 16:12 uur

Mr-Leo

Ja dit kan bij het hotel. Maar parkeren in SF is heel erg duur. Wij hebben er voor gekozen de huurauto in te leveren bij aankomst omdat SF heel goed te voet en per OV te begaan is.
#17 - 08-12-2006, 16:21 uur

Bill

Mocht je kiezen voor het Best Western Canterbury Hotel & Whitehall Inn op Sutter doe Bill, hij werkte er al in 1993 toen ik er voor het eerst kwam, de groeten. Ik ben die Dutchman die hem heeft uitgelegd waarom Nederlandse vertegenwoordigende sportteams altijd in het Oranje spelen. Niets mis met het hotel trouwens, heb er diversen keren een kamer gehad en 3 blocks van Union Square.

Wij zoeken nog een hotel in San Francisco, valt deze een beetje mee in prijs?
Wij vonden de Miyako Inn niet slecht maar het was een behoorlijke afstand, en goedkoop is hij niet meer. Twee jaar geleden betaalden we voor vier in het 4th of july weekend een $89, nu geloof ik $150, dus als je een alternatief voor ons weet, in de maand juli voor vier mensen, dan zal ik je eeuwig dankbaar zijn. Tot horens,
Sarah
Tja voor de goedkoopte hoef je er niet te gaan zitten, zeker in july niet. Prijzen kunnen oplopen tot $ 300. Kan je niet gaan kijken via priceline.com? Zelf houd ik er niet zo van omdat ik flexiebel wil blijven en het me niet bevalt dat zij het hotel uitzoeken maar als je daar geen bezwaar tegen hebt kan je mooie kamers krijgen voor bodemprijzen.
#18 - 09-12-2006, 11:32 uur

Veusy

Ik vertrek op 16 juni naar San Francisco en wil er 3 nachten blijven. Ik heb alvast een optie genomen op het Adante Hotel. De reviews die ik lees vallen zeer goed mee en meer dan een bed en een douche heb ik niet nodig. 89 $ in SF, in die buurt valt dus zeer goed mee.

Ik zal een rondreis maken van 3 weken. Ik denk dan ook dat ik mijn huurwagen pas zal ophalen nadat ik SF verlaat. Maar als ik een wagen willen ophalen in het centrum, dan is er niet zoveel keuze blijkbaar. Op de luchthaven lijkt mij meer keuze te zijn en vooral de wagen die ik wil huren.


Hans
#19 - 09-01-2007, 22:53 uur

Sammie

Na veel zoeken, lezen en twijfelen heb ik vandaag voor 3 nachten een "family room" gereserveerd bij het Marina Motel http://www.marinamotel.com/ in San Francisco. Ik heb hierover (o.a. in de discussiegroep van USA4ALL) enthousiaste reacties gelezen. Het ziet er leuk uit, is redelijk geprijsd, gratis parkeren en gunstig gelegen t.o.v. diverse bezienswaardigheden. Ik ben erg benieuwd!
#20 - 13-01-2007, 23:28 uur

Nelleke

Wij zaten afgelopen september in hotel Renoir (45 McAllister Street) aan Market Street... het stukje van het hotel tot aan het Visitor Information Center een stukje verderop vond ik niet echt gezellig om 's avonds in het donker te lopen. Niemand spreekt je aan of zal je misschien wat doen, maar er staan hele groepen mensen te praten en te drinken, we zijn er met een grote boog omheen gegaan. Vanaf het Visitor Information Center is er niks meer aan de hand. Prima te doen.

Het hotel vind ik absoluut geen aanrader. Erg gehorig (je kon 3 hoog achter je buurman de WC door horen trekken) en alles wat buiten gebeurde kon je ook letterlijk verstaan. Op zich wel schoon hotel, netjes en aardig personeel. Maar de gehorigheid en de ligging van het hotel waren bij mij een afknapper.
#21 - 21-01-2007, 16:04 uur

Souraia

Vorig jaar heb ik  2 nachten in het Star Motel geslapen in Lombard Street. Je kon hier je auto gratis parkeren en op loopafstand van Fishermanss Wharff. De prijs was zeker niet duur.
#22 - 03-02-2007, 09:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15