Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

wat doe je tijdens de vlucht ?

Discussie gestart

Skydriver

Ach, ik kijk wat naar de film(s), luister wat muziek, en soms kijk ik gewoon wat uit het raam..
#31 - 07-06-2008, 00:35 uur
The USA....What else?

TinekeUSA

beetje slapen, hapje en drankje vind ik ook altijd erg gezellig moment, filmpje kijken, en weer beetje slapen...

Groetjes,
Tineke
#32 - 10-06-2008, 17:49 uur

J-P

beetje slapen, hapje en drankje vind ik ook altijd erg gezellig moment, filmpje kijken, en weer beetje slapen...

Groetjes,
Tineke

Gadver....waarom kan ik dat niet!!! Ik word me toch een partij gammel!!!
#33 - 12-06-2008, 05:02 uur

M&M+D

beetje slapen, hapje en drankje vind ik ook altijd erg gezellig moment, filmpje kijken, en weer beetje slapen...

Groetjes,
Tineke

Gadver....waarom kan ik dat niet!!! Ik word me toch een partij gammel!!!
Dan ben je echt niet de enige  ;D
#34 - 13-06-2008, 19:06 uur

Skydriver

Vorig jaar, op de terugreis, heb ik voor het eerst in het vliegtuig geslapen...niet lang, maar toch! Ik weet dat zeker, want ik vernam uit betrouwbare bron dat ik gesnurkt heb... bloos
#35 - 15-06-2008, 00:22 uur
The USA....What else?

Matthe

  :-\ IDD Vliegen: Noodzakelijk kwaad!!!
Je zou het moeten kunnen overslaan!
M'n vriendin sliep als een roos maar ik kan dat niet...
dus wat lezen, muziek luisteren en hopen dat de slaap wel komt,...
dan weer ff naar toilet, lezen, film kijken en merken dat je toch geradbraakt aankom...

grt
#36 - 19-06-2008, 08:47 uur

Jerry en Diana


Heb je al eens pleisters geprobeerd??? Scopoderm, zijn op recept van de dokter. Lijkt me heel vervelend om zo ziek te zijn, vooral als het zo'n lange vlucht is. Ben zelf wel bekend met wagenziekte, maar die ritjes waren meestal te overzien. Succes...

Gr. Rianne!!!
[/quote

Heb vanmorgen bij de huisarts Scopoderm gehaald. Ik hoop dat het werkt.
Groetjes, Diana
#37 - 26-06-2008, 10:32 uur
OP 16 JULI 2008 GAAN WE NAAR AMERIKA!!!

www.jerryendiana.blogspot.com


druifje

Hey Diana, goed van je. Hoop ook dat het werkt, zou wel fijn zijn!!!

Gr. Rianne!!!
#38 - 26-06-2008, 19:02 uur
Charmed I'm Sure

M&M+D

hoe game je op het vliegtuig ??

[/quote]

Je speelt spelletjes in het vliegtuig met een meegebrachte DS, PS portable of laptop. Als je eigen schermpjes hebt dan kan je meestal daarop ook een spelletje spelen.
[/quote]

Laptop kan je nog niet eens de helft van de vlucht gebruiken , want dan is hij al leeg.

Iemand ervaring met het opladen van de laptop in het vliegtuig?

Gr.Marian
#39 - 06-07-2008, 15:09 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15