Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mooiste staat van Amerika?

Discussie gestart

Skydriver

Texas is prachtig, en er is zóveel te zien en doen! In Dallas bijvoorbeeld is een bezoekje aan de Southfork ranch een aanrader! Oh ja, en een must see is  het "Sixth floor museum" (http://www.visitdallas.com/listings/Sixth-Floor-Museum-at-Dealey-Plaza/6749/)
#16 - 10-10-2014, 16:42 uur
The USA....What else?

Mississippi


Texas is prachtig, en er is zóveel te zien en doen!

Helemaal mee eens  :D

Hier San Antonio bij maanlicht vanaf het zwembad op het dak van ons hotel:

#17 - 11-10-2014, 16:20 uur

Jobazz

Mississippi @ Wat een mooie uitzicht zeg! Ga je daar miss wonen? :)

Wop @ Alvast veel plezier in Texas.. Neem maar een waterpistool mee naar Texas ;)

Shop @ Inderdaad, heb wel eens gehoord over South Dakota.. Zou graag ooit erheen willen.. Eerst wat flink sparen of kan ik in jouw koffer stoppen? :)

Bakvet @ Volkomen gelijk... Ben wel eens een keer met de kennis mee geweest bij hem op bezoek om laten te zien hoe het leven is in Amerikaanse huis/outside/life ;) Mijn wens is om een keer naar Amerika te verhuizen voor de korte periode zoals een half jaar... Wilde echt graag weten wat voor leven daar precies wordt. Leuk mee te maken, helaas valt het niet mee met regelen etc..
#18 - 12-10-2014, 14:33 uur

Wop



Wop @ Alvast veel plezier in Texas.. Neem maar een waterpistool mee naar Texas ;)


Ik ga in maart, dus dat valt dan nog mee met de temperatuur
#19 - 13-10-2014, 17:21 uur

Jobazz

Ha gelukkig maar dat het mee valt met de temperatuur.... :)

Een vriend van mij vroeg aan mij of ik volgende jaar met hem mee ga naar Amerika..... Helaas ben ik niet zo rijk  :o
#20 - 15-10-2014, 19:17 uur

Wop

Ik kan natuurlijk niet in je financiële huishouding kijken, maar als je vroeg in het jaar gaat kan een tripje naar de States reuze meevallen..
#21 - 23-10-2014, 08:11 uur

Terpies

Wij hebben nu 6 grote rondreizen gemaakt in de USA.

Voor ons is de south west favoriet: Arizona, Utah, Colorado, New Mexico

Ook Mississippi en Lousiana zijn heerlijk vanwege de muziek en de aardige mensen.
#22 - 11-11-2014, 18:26 uur

Jobazz

WOP @ klopt het kost ongeveer tussen 500 en 600 euro als je vroeg in het jaar gaat, neem ik aan?

Terpies @ vanwege een mooie landschap (woestijn en bergen) he :) ben afgelopen zomer daar ook geweest, behalve New Mexico.
               Mississippi en Lousiana dat hoor ik niet zoveel.
#23 - 09-12-2014, 12:16 uur

Jazzy

Ik ben zelf nog leek op Amerika-gebied en kan de vraag dus nog niet beantwoorden, maar wel leuk om te lezen wat de favorieten zijn. Krijg ik een beetje een beter beeld van hoe mensen de verschillende staten ervaren.
#24 - 17-12-2014, 11:18 uur

NMP

Hi Jobazz,

Een simpele vraag, maar moeilijk te beantwoorden. Ik ga het proberen, maar het zal niet lukken.

Ben tot nu toe in 49 staten minimaal 1 keer geweest, maar in de meeste staten 2x en sommige staten zelfs wel 10 keer. Dit in een periode van z'n 35 jaar. Er zitten dus staten bij waar ik 30 jaar geleden voor het laatst ben geweest. En dan laat je geheugen het afweten.
Maar de staten die hoog in mijn lijst staan zijn:
- New Hampshire en vooral de White Mountains NF,
- Michigan, geweldige state parks en de kusten bij de 3 grote meren en de UP (= Upper Peninsula)
- Arkansas, erg gemoedelijk
- Tennessee met de geweldige  Great Smoky Mountains
- Montana en Wyoming geweldige natuur en weinig toeristen

Maar mijn nummer 1 staat is..... nee sorry kan niet kiezen dus, zijn Alaska en Idaho. Als ik nog maar 1 keer naar de USA zou mogen gaan zal ik een camper huren en in Idaho starten en door rijden naar Alaska. Kijk maar eens op mijn Youtube filmpjes waarom. https://www.youtube.com/channel/UC7z9maNr2GyvyqrBsx_Q9Zg

Maar misschien komt Hawaii ook hoog in de lijst of op nummer 1 want hier zijn we nog nooit geweest maar over een maand zitten we daar en dan hebben we alle staten bezocht.

De staat die mij het minste trekt is Florida.

#25 - 17-12-2014, 19:50 uur
50 Staten bezocht.
See my USA movies at: http://www.youtube.com/user/routeusa

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15