Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

motel 6 in Washington?

Discussie gestart

elliende

Wij hebben een tip gekregen om een MOtel 6 te nemen ( net buiten het centrum) op de Georgia Avenue. Dit zou 5,5 mile vanaf een metrostation liggen. Kunnen we toch de metro nemen en naar het centrum gaan?
Zijn er misschien mensen die ervaring hebben met een motel 6 in Washington. Het scheelt wel de helft met een hotel en volgens mij heb je (bijna) hetzelfde. Goede bedden, badruimte en in de hotels heb je ook geen ontbijt.
Een andere optie is het Rouge Hotel of het Omni Shoreham Hotel. Op de vakantiereiswijzer site staan deze wel aardig aangeschreven, maar kosten 2x zo duur en op een reis van 32 dagen is iedere € 100,00 toch meegenomen?
groetjes
#1 - 12-02-2008, 17:20 uur

BbimmerR

Motel6 is altijd een prima optie. Je slaapt en douched er immers alleen toch? Als je een stapje beter wil, dan zou ik een Super 8 Motel pakken (als deze daar ook zit tenminste), net een tikkie luxer en 9 van de 10 keer zit er een continentaal ontbijt bij.
#2 - 13-02-2008, 08:56 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

Wop

Hoi Elliende,

Kijk ook een in ons reviewprogramma voor hotel beoordelingen.

http://verenigdestaten.info/review/

Wie weet zit daar nuttige info voor je tussen!
#3 - 13-02-2008, 11:44 uur

PetraVS

Motel6 is altijd een prima optie. Je slaapt en douched er immers alleen toch? Als je een stapje beter wil, dan zou ik een Super 8 Motel pakken (als deze daar ook zit tenminste), net een tikkie luxer en 9 van de 10 keer zit er een continentaal ontbijt bij.

Kijk in Washington erg uit, waar je hotel ligt.   Er zijn wijken, waar je echt niet wilt vertoeven.  De Motel 6 ligt geloof ik wel in een redelijke buurt, maar ik weet een Super 8, waar je echt niet wilt gaan logeren!  Blijf weg uit hotels met adressen, waar NE achter staat, want die liggen in de slechtste buurt.  Een van de webmasters van dit forum heeft dat aan den lijve ondervonden, maar ik ben vergeten in welk hotel ze toen logeerden, ik meen, dat het een Super 8 was.
#4 - 13-02-2008, 22:54 uur

BbimmerR

Maar goed dat jij even reageert, ik wil niet om mijn geweten hebben, dat zi in de verkeerde buurt terecht komen  :afro:
#5 - 14-02-2008, 09:01 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

Wop

Kijk in Washington erg uit, waar je hotel ligt.   Er zijn wijken, waar je echt niet wilt vertoeven.  De Motel 6 ligt geloof ik wel in een redelijke buurt, maar ik weet een Super 8, waar je echt niet wilt gaan logeren!  Blijf weg uit hotels met adressen, waar NE achter staat, want die liggen in de slechtste buurt.  Een van de webmasters van dit forum heeft dat aan den lijve ondervonden, maar ik ben vergeten in welk hotel ze toen logeerden, ik meen, dat het een Super 8 was.

Dat klopt inderdaad Petra. Johan vond de kogelgaten in zijn deur na een nachtje slapen. Het ging om dit motel: klik hier
#6 - 14-02-2008, 13:49 uur

Yessica

Maar goed dat jij even reageert, ik wil niet om mijn geweten hebben, dat zi in de verkeerde buurt terecht komen  :afro:

Doet me denken aan '97, ik was toen ook verdwaald in Washington, op zoek naar het hotel (het Omni Shoreham, prachtig hotel) en ik zag bij een winkel een agent staan en vroeg hem de weg. Hij keek me aan en zei: "Man, you are really totally lost, look around you!" Hij heeft me gauw in de auto teruggeduwd en is een eindje voor ons uit gereden. Het was inderdaad niet het fijnste buurtje.

Die rondreis deden we New York - Niagara Falls- Gettysburg en Washington aan. Na Washington weer terug naar New York voor de terugvlucht. Op de luchthaven kwamen we in contact met een New Yorkse en we vertelden haar wat ons rondreisje was geweest. Toen we Washington noemden keek ze ons verschrikt aan en zei: "Washington? And you didn't get robbed?"

Overigens heb ik niets van onveiligheid gemerkt, maar ik ben dan ook alleen bij de bekende bezienswaardigheden geweest.
#7 - 14-02-2008, 14:43 uur
« Laatst bewerkt op: 14-02-2008, 14:46 uur door Yessica »



babarage

ik ben vers terug uit washington waar ik één nacht heb geslapen in het Holiday Inn Rosslyn @ Key Bridge.  Niet het goedkoopste hotel, wij betaalden iets van 130 dollar per nacht maar wel een heel prettig hotel in een goede wijk.    Rosslyn metrostation is letterijk op struikel afstand en behalve een restaurant in het hotel zijn er restaurants op loopafstand en het is een buurt waar je veilig kan rondlopen.  bij dit hotel heb je ook nog gratis parkeren.  ik moet zeggen dat ik vanwege het feit dat het zon mooie veilige buurt is , een prettig hotel en met de metro zo vlakbij ik dit hotel op de eerste plek zet als ik weer eens in washington ben.
#8 - 15-02-2008, 16:10 uur

PetraVS

Maar goed dat jij even reageert, ik wil niet om mijn geweten hebben, dat zi in de verkeerde buurt terecht komen  :afro:

Doet me denken aan '97, ik was toen ook verdwaald in Washington, <knip> Toen we Washington noemden keek ze ons verschrikt aan en zei: "Washington? And you didn't get robbed?"

Overigens heb ik niets van onveiligheid gemerkt, maar ik ben dan ook alleen bij de bekende bezienswaardigheden geweest.


Gelukkig is het in de afgelopen tien jaar ook ernstig verbeterd in de stad.  Buurten, die voorheen gevaarlijk waren (zoals rond Chinatown) zijn nu helemaal opgebloeid (dankzij het Verizon Center) en de misdaad, hoewel in sommige buurten nog steeds aanwezig, is sterk teruggedrongen.
#9 - 15-02-2008, 23:54 uur

PetraVS

ik ben vers terug uit washington waar ik één nacht heb geslapen in het Holiday Inn Rosslyn @ Key Bridge.  Niet het goedkoopste hotel, wij betaalden iets van 130 dollar per nacht maar wel een heel prettig hotel in een goede wijk.    Rosslyn metrostation is letterijk op struikel afstand en behalve een restaurant in het hotel zijn er restaurants op loopafstand en het is een buurt waar je veilig kan rondlopen.  bij dit hotel heb je ook nog gratis parkeren.  ik moet zeggen dat ik vanwege het feit dat het zon mooie veilige buurt is , een prettig hotel en met de metro zo vlakbij ik dit hotel op de eerste plek zet als ik weer eens in washington ben.

Ik ben blij te lezen, dat iemand anders dit een fijn hotel vindt, want deze raad ik altijd aan.  Alleen is het er soms wel duurder, dan $130 en dan is de Best Western in Rosslyn ook een goed alternatief.
#10 - 15-02-2008, 23:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15