Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

MyVegas gebruikshandleiding

Discussie gestart

asfaltmannetje

Hallo
Ik speel al een tijdje MyVegas met het hele gezin en heb nu voldoende loyalty pointes om e.e.a. te gaan boeken. Is er iemand die hiermee ervaring heeft en mij in Jip en janekke Nederlands uit kan leggen hoe te handelen.
Daarop volgend de vraag dat mocht het lukken een kamer te boeken, zijn er overigens altijd 4 slaapplaatsen in een kamer, waar ik dan de camper moet laten.

Graag jullie tips and trics in deze. :coolman:
#1 - 03-03-2016, 22:40 uur

Cees A

Heb zelf geen ervaring met My Vegas dus mijn mening is die van een buitenstaander.
In de beginperiode van het spel waren er aantrekkelijke aanbiedingen en de opbouw van je puntentotaal ging ook redelijk vlot.
Naarmate er steeds meer spelers kwamen werd de spoeling dunner. Logisch natuurlijk, maar niet leuk voor spelers die nu instappen.
Je moet nu meer moeite doen om punten te "verdienen" en de aanbiedingen zijn een stuk minder aantrekkelijk dan in het begin.
Kortom: Je krijgt steeds minder voor steeds meer punten.

Een echte Jip en Janneke uitleg heb ik niet kunnen vinden.
Wel deze:  http://173.209.51.18/~letthech/wp-content/uploads/2013/04/MyVegas-eBook1.pdf
En deze:  http://www.justmyvegas.com/tip-guides-strategies/optimal-slot-strategy
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Hotelkamers zijn er in alle soorten en maten en het aantal en de grootte van de bedden varieert.
Voor 4 personen heb je minstens een kamer nodig met 2 double beds.
Kijk dus uit dat je geen kamer boekt met één kingsize bed (breed 2 persoons bed)
Op de websites van hotels wordt altijd duidelijk het type en aantal bedden van een bepaalde kamer aangegeven.
#2 - 04-03-2016, 09:48 uur

Chris RTA

Als je een reward gekozen hebt koop je die met je punten. Vervolgens lees je goed wat er staat en hoe je moet handelen. Het wordt gewoon uitgelegd. Het is sinds de laatste keer dat ik het gebruikt heb weer veranderd. Maar zoals ik het begrijp koop je eerst het reward en kijkt dan naar de beschikbare data. Indien jou data er niet bij zit kun je de reward annuleren en krijg je de punten weer terug. Het annuleren zit een max aan van ik geloof 5 keer per maand. (niet 100% zeker).

Vroeger moest je de gekochte reward doorbellen naar amerika om de kamer te reserveren. Dat hoeft nu niet meer. Alles gaat via een online systeem.
Het is allemaal niet zo spannend, gewoon doen en goed lezen. Begrijp je een tekst niet of een voorwaarde bijv, dan kun je die altijd hier voor leggen.


#3 - 04-03-2016, 12:09 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15