Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New Orleans Veilig?

Discussie gestart

Skydriver

Wij gaan dit jaar het zuiden van de VS eens bezoeken, en daarbij is ook New Orleans in de route opgenomen. Nou hoor ik her en der verhalen dat het er niet veilig zou zijn voor toeristen, kan iemand daar iets over zeggen?
#1 - 09-03-2007, 16:45 uur
The USA....What else?

hollandranch

Wij gaan dit jaar het zuiden van de VS eens bezoeken, en daarbij is ook New Orleans in de route opgenomen. Nou hoor ik her en der verhalen dat het er niet veilig zou zijn voor toeristen, kan iemand daar iets over zeggen?


Ben er de laatste tijd niet geweest, maar wat we hier op de Amerikaanse televisie zien wordt je niet blij van. Het is een levensgevaarlijke stad geworden, misschien overdag de stad in, even de bekende toeristen dingen bezoeken als The French Quarter en gewoon ergens anders overnachten. seeya
#2 - 09-03-2007, 16:53 uur

Ebelix

Toen wij er vorig jaar in oktober waren was het niet al te gewelddadig. Ik heb nu ook begrepen dat het vrij heftig eraan toe gaat. Zolang je maar in de toeristen regio blijft is het allemaal wel safe. Je ziet heel veel politie op straat.

Het geweld vindt voornamleijk plaats in de wijken die nog niet zijn opgeknapt. Als toerist zijnde kom je daar ook niet.
#3 - 04-04-2007, 18:21 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Mississippi

Nieuw!
Ik ben er in Februari nog geweest. Je ziet inderdaad veel politie op straat maar het centrum van New Orleans is weer OK !
Tijdens Mardi Gras stonden veel locals te schreeuwen "New Orleans is back again !"
Het komt allemaal weer goed  :)

zie ook: http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=3842.msg54804#msg54804
#4 - 08-04-2007, 12:13 uur
« Laatst bewerkt op: 17-01-2008, 22:06 uur door Mississippi »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15