Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New York City

Discussie gestart

B-man

Hey vraagje..zoals op mijn signature te zien is onder mijn post..
Die foto is in New Jersey gemaakt net over de hudson..
Is dat de beste plek om de hele skyline te zien ??

Het is absoluut een van de beste plekken. Wil je wat dichter bij Manhattan blijven dan kan ik je zeker het midden van de Brooklyn Bridge aanraden (eventueel de overkant van de brug in Brooklyn).

B-man
#31 - 21-03-2006, 16:37 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

Ferry nemen naar Staten Island!!!!
#32 - 21-03-2006, 18:46 uur

usaxtreme

Ja the grove die had ik ook al bedacht..bedankt in ieder geval  2006-01
Maar ik bedoel dat is natuurlijk geweldig...zo'n grote skyline te zien maar ik wil het zeg maar van de zijkant zien zoals vanuit New jersey..Ik denk dat Queens te dichtbij is en dat je dan niet een heel overzicht hebt.

Bman - Als je op de brooklyn bridge staat kan je niet de hele skyline zien toch ?? alleen downtown ?
#33 - 21-03-2006, 19:02 uur

B-man

Ja the grove die had ik ook al bedacht..bedankt in ieder geval  2006-01
Maar ik bedoel dat is natuurlijk geweldig...zo'n grote skyline te zien maar ik wil het zeg maar van de zijkant zien zoals vanuit New jersey..Ik denk dat Queens te dichtbij is en dat je dan niet een heel overzicht hebt.

Bman - Als je op de brooklyn bridge staat kan je niet de hele skyline zien toch ?? alleen downtown ?

Je ziet niet zo veel als vanaf NJ maar het is wel een van de mooiste uitzichten vanaf Manhattan zelf.

B-man
#34 - 21-03-2006, 19:19 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Ferry nemen naar Staten Island!!!!

En ik blijf erbij; Circle Line "Harbor Lights" tour. Amazing!
#35 - 21-03-2006, 19:21 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

sweatbox

Hey vraagje..zoals op mijn signature te zien is onder mijn post..
Die foto is in New Jersey gemaakt net over de hudson..
Is dat de beste plek om de hele skyline te zien ??

De hele skyline is niet in een keer te zien. Op je signature is alleen de hoogbouw net ten zuiden van Central Park te zien.
#36 - 21-03-2006, 19:47 uur

Jez

Stel, je hebt kennissen in Amerika, waarvan er 1 een rasechte NY-se is. Ze hebben aangeboden, als je ooit naar NY gaat, om je daar te ontmoeten en rond te leiden. Je kent ze alleen niet zog oed; hij is een oude vriend (maar niet een hele close) van vroeger, zij heb je nog maar 1 x even gezien.
Wat doe je, met hen afspreken, of als leken en niet echte stadsmensen zelf NY proberen te ontdekken?
#37 - 21-03-2006, 20:54 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

usaxtreme

Hey vraagje..zoals op mijn signature te zien is onder mijn post..
Die foto is in New Jersey gemaakt net over de hudson..
Is dat de beste plek om de hele skyline te zien ??

De hele skyline is niet in een keer te zien. Op je signature is alleen de hoogbouw net ten zuiden van Central Park te zien.

Ja dat is inderdaad alleen Midtown maar rechts stukje verder is downtown.. dus dat zou je ook van dit punt moeten kunnen zien.
#38 - 21-03-2006, 20:59 uur

sweatbox

Hey vraagje..zoals op mijn signature te zien is onder mijn post..
Die foto is in New Jersey gemaakt net over de hudson..
Is dat de beste plek om de hele skyline te zien ??

De hele skyline is niet in een keer te zien. Op je signature is alleen de hoogbouw net ten zuiden van Central Park te zien.

Ja dat is inderdaad alleen Midtown maar rechts stukje verder is downtown.. dus dat zou je ook van dit punt moeten kunnen zien.


Als je op Newark Liberty International Airport vliegt, is de kans groot dat je langs Manhattan vliegt.
#39 - 22-03-2006, 08:14 uur

marleencolorado

Stel, je hebt kennissen in Amerika, waarvan er 1 een rasechte NY-se is. Ze hebben aangeboden, als je ooit naar NY gaat, om je daar te ontmoeten en rond te leiden. Je kent ze alleen niet zog oed; hij is een oude vriend (maar niet een hele close) van vroeger, zij heb je nog maar 1 x even gezien.
Wat doe je, met hen afspreken, of als leken en niet echte stadsmensen zelf NY proberen te ontdekken?

Ik denk dat ik met hen zou afspreken. Deze mensen weten waarschijnlijk dingen waar je zelf niet achter was gekomen en ze nemen je misschien mee naar plekken waar je zelf niet aan gedacht zou hebben. Je kunt misschien via email wat conctact houden om wat meer van ze te weten te komen. Als je daar aankomt en het blijkt niks te zijn kun je misschien voorzichtig zeggen dat je de volgende dagen toch liever op jezelf wilt gaan. Ik heb zelf ervaring mee dat als je wordt rondgeleid door een kenner is dat wel heel leuk en interessant.

Tip: Op time square zit een Mc Donalds waar je echt even moet gaan kijken. Niet voor de fastfood maar boven is daar een grote maquette van de stad van New York, erg grappig en mooi om te zien.
#40 - 22-03-2006, 09:51 uur
Begonnen met een super leuke baan hier in Edwards, CO. Helemaal happy met mijn hubby

mapsit

Even een vraagje over central park.
Het ziet er inderdaad erg mooi uit, het probleem is alleen dat het zo groot is. Ik zat zelf te denken om eventueel fietsen te huren en central park te bekijken.Is dat wat en waar kan ik die huren. Zo nee, is het wel te voet te doen, lijkt mij namelijk erg veel van het goede.
#41 - 29-03-2006, 22:45 uur

Jez

En hoe zit het met de tochtjes met paard & wagen door Central Park?
#42 - 29-03-2006, 22:54 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

B-man

Even een vraagje over central park.
Het ziet er inderdaad erg mooi uit, het probleem is alleen dat het zo groot is. Ik zat zelf te denken om eventueel fietsen te huren en central park te bekijken.Is dat wat en waar kan ik die huren. Zo nee, is het wel te voet te doen, lijkt mij namelijk erg veel van het goede.

Nee lopen is bijna niet te doen, kan wel maar er gaat dan te veel tijd inzitten als je alles op je gemak wil zien. Er zijn wel fietsen te huur hoor, bij Loeb Boathouse in Central Park. Kost je alleen wel rond de $10 per uur per fiets.

Ik weet niet hoe het met jullie skate-talenten zit maar dat is ook mogelijk en wel een stuk goedkoper.

B-man
#43 - 30-03-2006, 00:12 uur
« Laatst bewerkt op: 30-03-2006, 00:22 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

En hoe zit het met de tochtjes met paard & wagen door Central Park?

Dat ziet er idd wel leuk uit maar je komt lang niet overal. Daarbij is het vrij duur, zo'n dikke $50 voor 45 min.

B-man
#44 - 30-03-2006, 00:16 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

sweatbox

#45 - 30-03-2006, 08:25 uur
« Laatst bewerkt op: 21-06-2006, 16:31 uur door Wop »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15