Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New York City

Discussie gestart

Rodney-NYC

Oke, allemaal heel erg bedankt, ik zie tegen die tijd aan welke kant ik ga zitten 2006-18
Ik ga tijdens die 6 dagen ook nog een dagje naar Washington met het vliegtuig, leek me ook wel leuk om te zien.  2006-01
#91 - 04-06-2006, 01:43 uur

B-man

Allemaal heel erg bedankt voor de tips! :D

Misschien dat jullie er overheen hebben gelezen, maar ik nog steeds de vraag aan welke kant je in het vliegtuig moet zitten om de skyline van new york te zien (voor mensen die naar Newark hebben gevlogen en niet naar JFK)

Als ik me niet vergis aan de linkerkant maar ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.

B-man
Sorry, ik wil niet eigenwijs overkomen, maar het is aan de rechterkant! :)

Hij die gelijk heeft is nooit eigenwijs!  :D ;) Ik zal onthouden dat het aan de rechterkant is, thanks Truckman!
#92 - 06-06-2006, 12:15 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

sweatbox

Allemaal heel erg bedankt voor de tips! :D

Misschien dat jullie er overheen hebben gelezen, maar ik nog steeds de vraag aan welke kant je in het vliegtuig moet zitten om de skyline van new york te zien (voor mensen die naar Newark hebben gevlogen en niet naar JFK)

Als ik me niet vergis aan de linkerkant maar ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.

B-man
Sorry, ik wil niet eigenwijs overkomen, maar het is aan de rechterkant! :)

Hij die gelijk heeft is nooit eigenwijs!  :D ;) Ik zal onthouden dat het aan de rechterkant is, thanks Truckman!

Ik vloog van noord naar zuid over New Jersey naar Newark. Je moet dan links zitten om de skyline van Manhattan te zien.
#93 - 06-06-2006, 13:41 uur

Mighty Maus

Bij mijn weten starten en landen vleigtuigen zoveel mogelijk tegen de wind in, dus is de windrichting van die dag bepalend aan welke kant je moet gaan zitten om de skyline te kunnen zien,. Je zou dus čn de baan čn de windrichting moeten weten, en daar wens ik je dan veel succes mee.
#94 - 13-06-2006, 12:08 uur
« Laatst bewerkt op: 13-06-2006, 12:10 uur door Mighty Maus »
Wij zijn M&M.  

Honeymoon USA

Ik vond juist dat alles lopend echt perfect te doen was. We hadden een aantal dingen op ons lijstje staan, en zijn de eerste dag gewoon maar eens gaan lopen (downtown). We kwamen echt helemaal bekaf thuis na 7 uren lopen, maar het is zeker de moeite waard. Toen we naar Midtown gingen zijn we wel even met de metro gegaan, maar met een dagpas voor $2.- is dit dus niet duur. Wij haalden overigens niet een pas per persoon, maar samen 1. Kan gewoon. Scheelt weer. Maar wat een stad. Ga zoveel mog. bekijken, en vooral: genieten!
#95 - 28-06-2006, 16:45 uur

B-man

Ik vond juist dat alles lopend echt perfect te doen was. We hadden een aantal dingen op ons lijstje staan, en zijn de eerste dag gewoon maar eens gaan lopen (downtown). We kwamen echt helemaal bekaf thuis na 7 uren lopen, maar het is zeker de moeite waard. Toen we naar Midtown gingen zijn we wel even met de metro gegaan, maar met een dagpas voor $2.- is dit dus niet duur. Wij haalden overigens niet een pas per persoon, maar samen 1. Kan gewoon. Scheelt weer. Maar wat een stad. Ga zoveel mog. bekijken, en vooral: genieten!

Helemaal mee eens, ik raad iedereen altijd aan om zo veel mogelijk te lopen in NYC (of welke stad dan ook)
#96 - 28-06-2006, 21:01 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Diekema

Hallo,

Ik wil eind september begin october een paar dagen in New York vertoeven. Heeft er iemand ideen waar ik goedkoop kan overnachten? Ik heb al wel een aantal reisgidsen aangeschaft en al wat ideeen opgedaan, maar misschien heeft er hier ook iemand leuke en goedkope ideeen.

Jasper
#97 - 02-08-2006, 20:29 uur

B-man

Hallo,

Ik wil eind september begin october een paar dagen in New York vertoeven. Heeft er iemand ideen waar ik goedkoop kan overnachten? Ik heb al wel een aantal reisgidsen aangeschaft en al wat ideeen opgedaan, maar misschien heeft er hier ook iemand leuke en goedkope ideeen.

Jasper

Ik zat vorige zomer in het Howard Johnson Inn, vlakbij Times Square en zeker niet al te duur voor de locatie. Kijk ook even in het "hotel" topic hier op het forum daar worden veel hotels besproken. Wat voor bedrag ($) per nacht wil je uitgeven? Begin oktober is wel voordeliger omdat je niet meer in het hoogseizoen zit.

B-man
#98 - 02-08-2006, 20:48 uur

nati

kan er iemand vertellen of de dagen na kerstmis het de moeite is om de stad te verkennen? ivm sluitingstijden enzovoort of leeft deze stad echt het hele jaar door? in Europese steden zoals Londen bv kan ik me voorstellen dat je moederziel alleen loopt op 2de kerstdag en er niet veel te beleven valt omdat iedereen thuis kerstmis viert . Alvast bedankt
#99 - 03-08-2006, 22:03 uur

bgroeneveld

New York, NY, the city that never sleeps. En nooit dicht is. Niet op eerste kerstdag, tweede kersdag of op 1 januari.

#100 - 03-08-2006, 23:31 uur

brius

Oh Yeah, NYC..... toen ik op sumer camp was gingen we er bijna 1x wekelijks heen met de bus. Later met mijn vriendin geweest en in december gaan we voor de 2e keer samen. De 1e keer hebben we heel veel gelopen, lekker door de sneeuw van 3rd st naar halverwege central park. Je kan ook de subway nemen maar dan zie je gewoon niet genoeg  wink. Een kleine tip van mij voor mensen die niet het maximum willen betalen voor enkele nachtjes NY: wil je toch redelijk verblijven in een niet al te duur hotel (de meeste vragen toch een hoop geld voor een nacht) kun je volgens mij het beste net buiten NYC in NJ verblijven en dan vlak bij een bushalte of snelweg. vind ik zelf een stuk goedkoper.... ::) moet zeggen dat dit makkelijker is gezegd dan gedaan  embarressed!!
#101 - 04-08-2006, 03:30 uur

brius

een aanvulling op mijn eigen post: hebben gister geboekt voor eind dit jaar. 2 nachten motel voor E48 p/nacht. 7 mls van downtown manhattan. prijs valt mee dacht ik zo....
#102 - 12-08-2006, 04:36 uur

B-man

een aanvulling op mijn eigen post: hebben gister geboekt voor eind dit jaar. 2 nachten motel voor E48 p/nacht. 7 mls van downtown manhattan. prijs valt mee dacht ik zo....

Die prijs valt zeker mee!
#103 - 12-08-2006, 13:02 uur

Jez

Welk hotel is dat, Brius?
#104 - 12-08-2006, 13:03 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dusza

- waar kan ik de beste/mooiste posters van new york kopen om in me kamer te hangen!
- waar heb ik het beste uitzicht van heel new york??

Leuk dat je eindejaar ginder gaat vieren!
Ik geloof dat je van die film (minstens twee versies hebt: een oude, en een meer recente. Welke heb jij gezien?
Die posters kan je echt overal kopen, zelfs op het internet.
En een helicoptervlucht boven de stad geeft je natuurlijk een schitterend zicht op de stad!
#105 - 16-08-2006, 15:49 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15