Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

No Smoking.

Discussie gestart

Wop

Maar stoppen met roken is 1000x gemakkelijker dan de meeste rokers denken. Echt waar, als je rookt lijkt het zo moeilijk, maar als je het gewoon van de ene op de ander dag doet dan valt het 1000x mee! Echt, dat is geen geintje!

Klopt!!  Ik spreek uitervaring! ( 4 1/2 jaar geleden na 14 jaar roken gestopt )
#16 - 24-10-2004, 18:47 uur

Sbull

jullie hebben gelijk:

Ben ook na 38 jaar roken gestopt van de een op de andere dag.
Heb het 21 uur volgehouden.

Rook nu weer 2 uur en 12 min. en 43 sec.
#17 - 24-10-2004, 21:12 uur

Bakvet

Deze methode helpt om er snel van af te komen:

http://www.mpdepot.com/downloads/Comercials/smoking_area.mpg
#18 - 24-10-2004, 23:58 uur

Chiefram

jullie hebben gelijk:

Ben ook na 38 jaar roken gestopt van de een op de andere dag.
Heb het 21 uur volgehouden.

Rook nu weer 2 uur en 12 min. en 43 sec.

Hahaha... Sommige mensen zijn ook gestopt met roken...







...tussen 2 sigaretten door!  ;D ;D ;D








 :D
#19 - 25-10-2004, 17:33 uur

heivalido

Mensen die bij mij willen roken mogen blij zijn dat ik maar  1 hoog woon hahahahahha :P
#20 - 25-10-2004, 21:19 uur

Dutch

Dit kreeg ik vandaag via de mail:
A  minister decided that a visual demonstration would add emphasis to his Sunday  sermon.

Four worms were placed into four separate jars.

The  first worm was put into a container of alcohol.

The second worm was put  into a container of cigarette smoke.

The third worm was put into a  container of chocolate syrup.

The fourth worm was put into a container  of good clean soil.

At the conclusion of the sermon, the Minister  reported the following results:

The first worm in alcohol -  Dead.

The second worm in cigarette smoke - Dead.

Third worm in  chocolate syrup - Dead.

Fourth worm in good clean soil -  Alive.

So the Minister asked the congregation - What can you learn from  this demonstration?

A little old woman in the back quickly raised her  hand and said,
"As long as you drink, smoke and eat chocolate, you won't  have worms!"
 ;D
#21 - 25-07-2005, 14:40 uur
There's no substitute for cubic inches

Jez

 ;D ;D ;D ;D ;D
Die is leuk!
#22 - 25-07-2005, 21:55 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jaborg

Ik ben een stevige roker en na 15 uur wachten,vliegen, douane, was ik toe aan een sigaret. Omdat we al op de hoogte waren van het rokersbeleid in Amerika (In NL gaan we dezelfde kant op) hadden we er rekening mee gehouden dat we nergens mochten roken in openbare gelegenheden. Maar Halleluja op Denver Airport hebben ze een rokerslounche.

Op de terugweg zijn we hier ook weer beland. Omdat je geen aanstekers in het vliegtuig mag meenemen, kregen we zonder te vragen lucifers mee voor onze 1e sigaret in NL. Wij hebben onze aanstekers daar maar achtergelaten.
 
Ik vind het prima dat er niet in openbare gelegenheden gerookt mag worden, maar een een plekkie voor ons verslaafden (en nog niet van plan te stoppen) mag er toch ook wel zijn?
#23 - 07-11-2005, 12:57 uur

Chiefram

Ik ben zelf een niet-roker (ben ongeveer 3 jaar geleden gestopt met roken), maar vind het heel sterk overtrokken om alles rookvrij te maken. Ik heb er geen enkele moeite mee als iemand naast mij een sigaret opsteekt. Ik weet zelf als geen ander hoe 'lekker' een sigaret op zijn tijd is. Maar tegenwoordig is het opsteken van een sigaret zowat een van de zwaarste overtredingen geworden, alsof je als roker een krimineel ben.

#24 - 07-11-2005, 15:23 uur

MiamiHeat

Ik vind het prima dat er niet in openbare gelegenheden gerookt mag worden, maar een een plekkie voor ons verslaafden (en nog niet van plan te stoppen) mag er toch ook wel zijn?

Tuurlijk mag er een rokersplek zijn maar laten de rokers zich daar dan ook aan houden. Op Schiphol is het echt van den zotte..........daar lopen sommigen al met hun peukie in de slurf en zodra ze op de lopende band staan hebben ze de peuk al half op gerookt. Ook lekker aso.....roken terwijl je op je koffer staat te wachten.........als je er wat van zegt krijg je nog een grote bek terug ook. Tis gewoon verboden en daarmee uit! De mannen die erop moeten toezien dat iedereen zich aan de regeltjes houden zie je nergens behalve als je 3 dvd's in je bagage hebt zitten...........dan moeten er ineens bonnetjes van zijn.

Ik wil trouwens niet alle rokers over 1 kam scheren maar de regeltjes zijn er niet voor niets.

Cheers...........





#25 - 07-11-2005, 20:21 uur

Jez

Op Schiphol is het echt belachelijk geregeld! Daar had ik al eens over geschreven: Geen vuur in het vliegtuig

(2e + laatste alinea)
#26 - 07-11-2005, 20:40 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

Op Schiphol is het echt belachelijk geregeld! Daar had ik al eens over geschreven: Geen vuur in het vliegtuig

(2e + laatste alinea)

Inderdaad..........had het al eens gelezen :o
#27 - 08-11-2005, 13:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15