Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

OAD reizen

Discussie gestart

Marjol

Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Amerika en hebben een georganiseerde busrondreis geboekt bij OAD reizen.
Iemand die hier ervaring mee heeft? Of met OAD in het algemeen? Ik ben met veel reisorganisaties weggeweest, maar nog nooit met OAD :)
#1 - 04-01-2006, 12:26 uur

Jez

Ik heb via OAD een individueel rondreisje door Denemarken gemaakt. Was allemaal prima geregeld. OAd is een bekende, grote organisatie met een goede naam. Denk niet dat je ergens "bang" voor hoeft te zijn; ze hebben een naam groot te houden.
#2 - 04-01-2006, 22:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chris

Ben met OAD een aantal jaren geleden naar Praag geweest.Was beneden alle peil.Vorig jaar toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken en naar Zuid Afrika geweest met deze organistatie.
Ik vond het jammer van mijn geld.Van al het moois daar bijna niets gezien.Nee ik vind ze slecht.
#3 - 10-08-2006, 17:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15