Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Autostoel mee in vliegtuig?

Discussie gestart

Elm

Hoi,

Wij vliegen in mei met Delta naar SF en zouden graag onze kids in autostoel/boosterzit meenemen in het vliegtuig. Ze zitten dan lekkerder en we hebben dan meteen stoeltjes voor rondreis die we gaan maken.

Weet iemand of dit mag/kan en als je het zelf gedaan hebt: is het handig?

groetjes
Elma
#1 - 13-12-2005, 14:15 uur

Jez

Hoi Elma,

Ja, dat kan. In dit draadje:

http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=1708.msg25654#msg25654

is er over geschreven. Ik heb zelf geen (kleine) kinderen, laat staan een autostoeltje, maar wat ik heb gelezen van anderen is dit handig, vooropgesteld dat je kinderen een eigen stoel in het vliegtuig hebben. Als ze ook thuis regelmatig in dit stoeltje zitten, hebben ze tijdens de vlucht iets vertrouwds bij zich. Het is voor jullie wel even een gesleep. Ik dacht trouwens dat je het ook even moet melden dat ze mee aan boord gaan, maar dat kan je reisburo (of een ander forumlid) je wel vertellen.

Groetjes, Jez
#2 - 13-12-2005, 14:35 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15