Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Overstappen in US

Discussie gestart

hyatt

Harry,

Duidelijk, hartelijk bedankt.
#61 - 23-04-2008, 22:49 uur

hyatt

Ik heb toch nog een aantal vragen.
Je komt aan in Chicago, gaat je bagege halen en drop deze weer op de band op aanwijzing van een medewerker van United en gaat dan naar de douane ( dit is toch correct).
Als dan blijkt dat de wachttijd bij de douane erg lang is, zodat je het andere vliegtuig niet haalt ( slechts  1 1/2 uur tijd om over te stappen, volgens United voldoende !), wat gebeurt er dan met de bagage ???
Ik neem aan, dat je op dat moment naar een balie van United moet gaan, om een ander vliegtuig te nemen.

Als je bij de gate aankomt, en het vliegtuig is net vertrokken, regelt United dan bij de gate een ander vliegtuig voor je ( je bent dan al door de douane).
Wie kan mij hier info over geven ??
Bedankt.
#62 - 24-04-2008, 09:41 uur

Yessica

Ik heb toch nog een aantal vragen.
Je komt aan in Chicago, gaat je bagege halen en drop deze weer op de band op aanwijzing van een medewerker van United en gaat dan naar de douane ( dit is toch correct).

Yip!

Citaat
Als dan blijkt dat de wachttijd bij de douane erg lang is, zodat je het andere vliegtuig niet haalt ( slechts  1 1/2 uur tijd om over te stappen, volgens United voldoende !), wat gebeurt er dan met de bagage ???

Negen van de tien keer haalt je bagage het vliegtuig wel en zal dan dus eerder arriveren.
Dat kan lastig zijn bij aankomst, want niet opgehaalde bagage zetten ze in een bagagedepot en dat moet je dan daar weer ophalen. Ik heb dat zelf een keer meegemaakt. Bij de bagageband was er geen bagage, die was naar het depot, bij het depot beweerden ze van niet en toen we daarna weer richting bagageband liepen werden onze namen omgeroepen, hadden ze de bagage toch weer wel. Maar voor hetzelfde geld is het een drukke bagageband en blijven je koffers gewoon doordraaien. Wij hadden toen de laatste vlucht naar LA dus was het niet meer zo druk toen.

Citaat
Ik neem aan, dat je op dat moment naar een balie van United moet gaan, om een ander vliegtuig te nemen.

Als je bij de gate aankomt, en het vliegtuig is net vertrokken, regelt United dan bij de gate een ander vliegtuig voor je ( je bent dan al door de douane).
Wie kan mij hier info over geven ??
Bedankt.

Ja hoor, er zijn ontzettend veel gates,een stuk of honderd, bij iedere gate kun je eigenlijk wel zorgen voor een andere vlucht. Wat dat betreft hoef je niet bang te zijn dat je iets niet kunt vinden want het kan niet missen. Zeg gewoon dat je je vlucht hebt gemist en zij zetten je op de volgende. En waarschijnlijk krijg je nog een bon van $ 5,= mee voor versnaperingen.

Fijne reis!
#63 - 24-04-2008, 13:49 uur



Harry

Je komt aan in Chicago, gaat je bagege halen en drop deze weer op de band op aanwijzing van een medewerker van United en gaat dan naar de douane ( dit is toch correct).


Nee, je gaat samen met je koffer door de douane, het gaat er juist om dat de douane de gelegenheid moet hebben om je koffer te controleren, daarom ga je dus samen met je koffer. Maar al voordat je je koffer haalt moet je door immigrations, dit is dus iets heel anders dan de douane, immigrations bepaalt of je tot de VS toegelaten wordt,de douane kijkt alleen maar of je niet teveel spullen in wil voeren.
#64 - 24-04-2008, 18:06 uur

hyatt

Harry,

Het is mij nu helemaal duidelijk, bedankt.
#65 - 25-04-2008, 10:35 uur

hyatt

Harry,

Rijden er treintjes in Chicago i.v.m. vervoer van aankomsthal  5 naar  vertrekhal 1 ??? of kunnen wij gaan lopen ????
#66 - 25-04-2008, 11:37 uur

Harry

Harry,

Rijden er treintjes in Chicago i.v.m. vervoer van aankomsthal  5 naar  vertrekhal 1 ??? of kunnen wij gaan lopen ????

Daar rijden treintjes, volg de bordjes ATS (airport transit system), en daar stap je gewoon in en verder wijst alles zich vanzelf, elke paar minuten komt er weer een trein, dus lang wachten hoef je niet, lopen zou ik ten zeerste afraden, de afstand is echt te groot om te lopen tussen de verschillende terminals.

Harry
#67 - 25-04-2008, 15:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15