Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Overzicht wie ging wanneer waar naartoe in 2005

Discussie gestart

Jez

Het spijt mij intens  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Heb ik het goed gemaakt?
#16 - 15-08-2005, 18:48 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Harleyman

8 september met Delta naar Las Vegas. Onderstaand de route van dag tot dag :

8/9   Las Vegas
9/9   Ridgecrest (door death valley)
10/9 Fresno
11/9 Merced
12/9 SF
13/9 SF
14/9 Bishop
15/9 Las Vegas (Bike fest !!!!)
16/9 Las Vegas
17/9 Kanab
18/9 Torrey
19/9 Cortez
20/9 Moab
21/9 Salina
22/9 St George
23/9 Las Vegas
24/9 Amsterdam

In Las Vegas heb ik samen met mijn zwager twee Harleys gehuurd. Reis is gepland in Ms Street and Trips en overgezet op een PDA. Hotel voor eerste nacht (excalibur) is gereserveerd, evenals de twee dagen in Las Vegas (motel 6/ tropicana av).

Gr
 ;D ;D ;D
Leo
#17 - 16-08-2005, 09:39 uur

thedra

Hallo,

Wij Sandra en Theo gaan vanaf 6 sept t/m/ 30 sept naar de westkust van amerika.

Wij willen ook graag in het lijstje erbij gezet worden.

Als dat kan

Groetjes
#18 - 16-08-2005, 18:20 uur
6 september voor 4 weken naar Amerika

anja-ke

Hai,

Wij willen er ook nog graag bij  ;D
Het is onze eerste keer in Amerika, we vertrekken naar het westen op 04 sept en op 24 sept  :'(

Anja en Carlo


#19 - 18-08-2005, 22:20 uur

Jez

En doen jullie het bekende rondje?
#20 - 18-08-2005, 22:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

anja-ke

Dank je Jez.. en ja hoor het bekende rondje:

ZO  4 SEPT   aankomst LA
MA  5 SEPT   L.A.
DI  6 SEPT   L.A.
WO  7 SEPT   van L.A. naar Las Vegas
DO  8 SEPT   LAS VEGAS
VR  9 SEPT   Las Vegas naar Grand Canyon
ZA 10 SEPT   GRAND CANYON
ZO 11 SEPT   Grand Canyon - Lake Powell - Page
MA 12 SEPT   PAGE naar BLUFF
DI 13 SEPT   BLUFF naar MOAB
WO 14 SEPT   MOAB- VIA CAPITOL REEF NAAR BRYCE
DO 15 SEPT    BRYCE
VR 16 SEPT   BRYCE -ZION- LAS VEGAS
ZA 17 SEPT  LAS VEGAS naar DEATH VALLEY
ZO 18 SEPT   DEATH VALLEY naar YOSEMITE
MA 19 SEPT   YOSEMITE
DI 20 SEPT   YOSEMITE naar SAN FRANCISCO
WO 21 SEPT   SAN FRANCISCO
DO 22 SEPT   SAN FRANCISCO naar SANTA MARIA
VR 23 SEPT   SANTA MARIA naar L.A
ZA 24 SEPT              EINDE PROGRAMMA  :'(

#21 - 19-08-2005, 18:45 uur

Bakvet

Persoonlijk heb ik er een behoorlijke hekel aan als mensen het over "het bekende rondje" hebben. Hoewel ik het al vele malen gedaan heb vind ik het iedere keer nog altijd een klein wonder dat je al die weken later weer heelhuids thuiskomt, zonder al teveel kleerscheuren. 5000 mijl rijden in een ander werelddeel, het is niet voor iedereen weggelegd, naar mij idee.

Ik heb altijd nog een beetje gevoel van ontzag voor mensen die zoiets voor de eerste keer doen. Diezelfde mensen hoor je dan zeggen: "Ja, we gaan ut bekende rondje doen he? Je kent het wel he?  Los Eensjeluz, Grand Canyontje pakken, Moab, Josemighty, ..."
#22 - 19-08-2005, 22:36 uur

Kinneret

heheh ik snap wat je bedoelt maar dat zijn toch vooral de schoonmaaksters die de jackpot winnen erheen gaan en een verhaaltje van de neef van de buurvrouws vriendin hoort en dan gelijk over Las fegasj gaan praten enzo hehhe laten we zeggen de fam. tokkie die de jackpot wint heh, die praten zo heheh
#23 - 19-08-2005, 22:52 uur

Jez

Natuurlijk heb je gelijk, Bakvet, maar om het voor mezelf overzichtelijk te houden, noem ik het maar "het bekende rondje". Is niet degenererend bedoeld. Is het beter als ik het vanaf nu over de "Golden Circle Tour" heb? 't Is maar dat ik weet wat men bedoeld!
#24 - 19-08-2005, 23:19 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Bakvet

Ben er niet zo'n voorstander van dat "het rondje" gepromoot wordt. Men zou beter gericht naar bepaalde plekken kunnen gaan en daar wat langer blijven.

Veel mensen doen dat ook, heb ik de indruk. Ik zou het gewoon een Western Highlights tour noemen. Ach, ieder z'n voorkeur.
#25 - 20-08-2005, 12:34 uur

Robert

Hoi,
Ook ik zou toegvoegd willen worden bij het inmiddels beroemde lijstje. Ik vertrek met mijn vriendin op 25 september naar LA  ;D en vlieg een maand later op 23 Oktober terug  :'(!
Ik blijf meer rond La/Hb omdat daar alle winkels en bezienswaardigheden zijn die ik wil zien. Daarnaast verblijven we natuurlijk ook een weekend in Vegas en rijd ik een paar keer op en neer naar San diego. Ook SF word niet vergeten en de kustroute naar beneden. Maar wat ik duidelijk wil maken is dat ik meer het normale leventje wil leiden van een ami. Ik kan voor niks bij een vriend van mijn logeren en daar koken we savonds gewoon ons eigen kostje, daar kijken we gezellig samen tv. Doe ook gewoon boodschappen bij de lokale albertsons en doe meer van die "normale"dingen zoals savond op bezoek gaan bij andere vrienden. lekker aan het strand hangen. Ik hoef niet als een gek rond te rijden om maar zoveel mogelijk te zien. Zo zie je wel veel maar je proeft niet veel van de ami cultuur en daar gaat het mij voor een groot gedeelte om. Uiteindelijk rijd ik ook veel maar meer stads kilometers. Heb vorig jaar in 4 weken tijd een kleine 8000 kilometer gereden en ben zelfs helemaal naar de bonneville zoutvlaktes geweest bij Saltlake city Utah voor de snelheidsraces aldaar. Dus ik kom wel overal. Ik wil ook niet andere mensen afkraken die wel het goude rondje willen rijden, maar ik wil alleen maar zeggen dat je vakantie hebt en dus ook rustig aan moet doen om overal optimaal van wil genieten en dat gaat niet als je elke dag maar in de auto zit. In ieder geval iedereen veel plezier in Amerika het beste vakantie land!  :)
#26 - 20-08-2005, 13:50 uur

droopy

Wij vertrekken 27 september in zaventem en keren terug op 17 oktober

onze reisroute
#27 - 22-08-2005, 19:05 uur
« Laatst bewerkt op: 22-08-2005, 19:05 uur door droopy »

Pieter79

Nog 5 dagen!!!!  ;D ;D ;D
#28 - 22-08-2005, 19:49 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

anja-ke

Zie dat iedereen vermeld heeft met welke luchtvaartmaatschappij men vliegt...
Om volledig te zijn: wij vliegen met American Airlines..
Is precies wel weinig vertegenwoordigd  :-\
#29 - 23-08-2005, 21:07 uur

Ebelix

Dat komt omdat American Airlines niet vanaf Amsterdam vliegt. Verder is het een goede maatschappij met relatief veel beenruimte.
#30 - 24-08-2005, 08:54 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15