Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Gekke vraag? Frankrijk/Kreta in US?

Discussie gestart

hdeweert

En dat is toch prima, dan?  Maar waarom, als je dat zo voelt, ga je dan niet naar die gezellige jeu de boule wedstrijd in Frankrijk?   Je bepaalt toch zelf, waar je heen gaat op vakantie?
Waarom die sfeer in een ander land zoeken en dan teleurgesteld zijn als je die niet vindt  ???.  Ik blijf dat vreemd vinden, hoewel ik weet, dat veel mensen dat doen, niet alleen Nederlanders.

is dit een persoonlijke opmerking naar mij toe of bedoel je het in het algemeen.
Harm
#16 - 29-04-2005, 14:42 uur

PetraVS

Nee, niet persoonlijk, in het algemeen.  Veel mensen zijn gewoonte dieren en zoeken "thuis" in het buitenland en als ze dat dan niet vinden, zijn ze teleurgesteld in dat andere land, terwijl dat gewoon de cultuur van dat land is, niet beter of slechter dan "thuis", maar gewoon anders.  
#17 - 29-04-2005, 15:07 uur

hdeweert

Sorry dat had ik dan even verkeerd begrepen.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat naast dat er veel mensen hier
het ultieme Amerika gevoel hebben er ook mensen zijn die dat
ultieme gevoel elders krijgen en Amerika maar niks vinden om
wat voor reden ook. Ikzelf heb dat gevoel in elk land.
Desondanks heb ik voorkeuren,. Wie niet, maar ik sta
open voor alle gevoelens en belevingen waar ook ter wereld.
Harm
#18 - 29-04-2005, 15:26 uur

visuar

In mijn geval vroeg ik dit omdat mocht ik de loterij winnen en gaan emigreren ik mijn ouders op bezoek ga krijgen en ze er misschien een vakantie aan vast knopen. Dan zou het niet erg zijn als er iets "in de buurt" is wat lijkt op wat ik weet dat ze leuk vinden....

Maar goed, er veel schone natuur in het westen van de states, dus het zal ongetwijfeld goed komen. Ik stuur ze wel de national parks in, haha ;)
#19 - 07-05-2005, 18:04 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

ned in MO

Ik denk dat forumlid Mississippi de plank niet ver mis slaat. Ik woon in de Missouri ozarks en ben hier gaan wonen na dat ik de loterij gewonnen had.
Reden hiervoor was dat ik er eerder geweest was (stage) en het een fijn woonklimaat is. De ozarks is een van de oudste gebergten van de VS met veel natuur, beekjes riviertjes en meren. uitstekend als je van watersport houdt. Daarbij ligt het hier erg centraal met mephis op 5 uur rijden, st louis en kansas city en tulsa op 3 uur.
Ik woon minder dan een uur rijden van branson, een toeristen dorp met 7 miljoen bezoekers per jaar. Het is een soort Las Vegas maar dan zonder het gokken.
Het is vooral populair onder de ouderen in de VS maar ook voor jongeren is er heel veel te doen.
De ozarks lijkt wel wat op de ardeche in frankrijk maar dan met een andere plantengroei. Kijk ook eens op www.branson.com

Mark
#20 - 10-12-2006, 17:55 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15