Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Phoenix

Discussie gestart

Wop


Vegas

Phoenix vond ik een beetje saai.
Ik ben er verdwaald met de auto en heb anderhalf uur rondjes gereden door een wegomlegging.
Op zich was het in eerste instantie wel aardig om te verdwalen omdat je dan ook wat van de stad ziet en zeker van de luxe buitenwijken daar.
Maar toch, na een half uur had ik er wel genoeg van en begon me zorgen te maken.

Arizona Center was wel leuk, een aardig winkelcentrumpje met restaurantjes in downtown area.
Maar je kunt beter naar Scotsdale gaan om een dag te winkelen ofzo, dat is veel mooier en aparter.
#2 - 10-01-2006, 19:47 uur

Bart Benz

Nou Vegas, je bent niet de enige die verdwaald was in Phoenix  ;)
Tijdens mijn rondreis in 2001 heb ik ook een hele tijd rondgereden daar!

Ben het ook met je eens over Scottsdale, leuke stad!
#3 - 02-04-2006, 18:40 uur

Racerke

Ik ga mijn vakantie in Phoenix beginnen en vroeg me af of iemand mij een e-mail adres kan bezorgen van de Sonystyle winkel in Scottsdale... ?
Via Sony lukt het alvast niet, misschien als iemand hier al gewinkeld heeft en de gegevens van Scoitsdale of van de winkel zelf ineens heeft .... .

Phoenix is saai, dus buiten de straten bekijken waar Ayrton Senna vroeger door de straten scheurde en Scottsdale niets te beleven...  ;)
#4 - 03-01-2008, 22:09 uur

phoenix

jamer dat julie Phoenix saai vonden,wij zijn er geweest en in Schottsdale hebben wij ons best vermaakt,
die leuke winkels ze doen wat mexicaans aan vonden het erg leuk ,hebben   er een mooie vaas gekocht.
Nu houden wij van winkelen dus dat scheel misschien en het was de eerste keer dat we in Arizona waren.
daarvoor zijn we in key west en Orlando geweest dus Phoenix is heel anders.color=Green][/color]
#5 - 08-01-2008, 09:14 uur
love usa

Racerke

Is er aan het winkelcentrum van Scottsdale een gratis parking?
Of hoe werkt dat daar juist?

Wat zijn de normale openingsuren van de winkels?
Scottsdale Mall is pas om 10u open ... andere winkels of bakkers vroeger??
#6 - 13-01-2008, 18:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15