Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Pinnen - ATM - Max.bedrag per keer in Californie ?

Discussie gestart

hyatt

Hallo,

Weet iemand hoeveel dollar je maximaal kan pinnen per keer ???
Gaarne reactie.

Bedankt.
#1 - 17-05-2008, 15:09 uur

hdeweert

Hallo
de limiet is afhankelijk van je bankpas en de mogelijkheden er van
Je kan de info gewoon bij je bank vragen.
Via het internet kun je bij jouw bank de gegevens bekijken
Voor de postbank en de rabo bank heb ik het even gedaan

postbank
Per dag kunt u circa € 750 opnemen met uw Giropas in het buitenland (maximaal 3 transacties per dag). Dit kan bij alle geldautomaten met het Maestro-, Cirrus- of PIN-logo ziet.
rabobank
In het buitenland kunt u met uw Rabo Europas € 500 per dag opnemen bij een

Harm
#2 - 17-05-2008, 15:31 uur

hyatt

Bedankt Harm,

Ik had de vraag al gesteld aan de ABN AMRO, maar de medewerkster wist het niet, ik ga even op hun site kijken.
#3 - 17-05-2008, 17:52 uur

pw.van.andel@hccne

>Weet iemand hoeveel dollar je maximaal kan pinnen per keer
Hier gelden 2 limieten;
a: jouw PinPas. En dat kan (moet) de bank je zo kunnen vertellen. Is gekoppeld aan je rekeningnummer / pinpas. Geldt ook bij geld opnemen in NL (en is een andere limiet dan je maximaal kunt pinnen).   
b: de ATM. Meestal merk je daar niks van bij dik $700 maar we liepen er zojuist tegenaan dat de ATM niet meer dan $500 wilde geven EN nog $2 kosten rekende. National Bank of Arizona rekende geen kosten en ook geen limiet.     
#4 - 17-05-2008, 23:31 uur

Bakvet

Wat ik altijd doe: bij het afrekenen in de supermarkt om "cashback" vragen. Afhankelijk van de betreffende supermarkt kan je $100 tot $300 extra pinnen, bovenop het bedrag van je boodschappen. Dit lukt ook bij sommige andere winkels. Verder vraag ik altijd (soms tevergeefs) of ze veel kleine biljetten in de kassa hebben. Van twintig losse dollars kan je weer een paar dagen tippen of tips op het juiste bedrag afronden.
#5 - 18-05-2008, 21:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15