Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

plannen voor 2013.....

Discussie gestart

seagull

Dat ik er op tijd bij ben is omdat er ook wel wat informatie en geregel bij komt kijken.....

We willen met 6 man naar De USA om rond te rijden in texas ,alabama, louisiana , carolina.....
of van houstan naar California...

Dit moet gebeuren op onze eigen motoren...
Dus spul van te voren in een container en oversea.
Zelf er achteraan met het vliegtuig....

Omdat dit ten eerste leuker is dan met een gehuurde motor en prijstechnisch ook aangenamer.

Nu werk ik zelf in de Rotterdamse haven , dus weet op zich wel de weg voor het transport..
verder.....verzekering.....voor de motoren ,
de onze gelden daar niet....
ook daar komen we wel uit....hulde aan google.

in ieder geval dit jaar gaan we rond de tafel met een biertje erbij , om te bekijken...wat en hoe precies.
Daar een container naar california 5 weken duurt en texas maar 2.



Een jongensdroom die uit komt...

grtzzz

#1 - 28-06-2011, 20:59 uur

Old Faithful

Allereerst hartelijk welkom op het forum van usa4all.

Vorig jaar kwamen we bij Devils Tower een Duits echtpaar tegen dat een reis over het hele Amerikaanse continent aan het maken was, ook op hun eigen motoren. Zij waren zeer enthousiast.

Wat de verzekering betreft heb ik weleens gehoord dat mensen bij Alessie uitkwamen. Ik heb er verder geen ervaring mee.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#2 - 28-06-2011, 22:42 uur
Groet,

Old Faithful

Hans B

Wat de verzekering betreft heb ik weleens gehoord dat mensen bij Alessie uitkwamen. Ik heb er verder geen ervaring mee.
Van motoren heb ik geen verstand.
Ik heb wel bij deze maatschappij geïnformeerd voordat ik mijn camper verzekerde, maar zij zijn peperduur.
#3 - 29-06-2011, 12:08 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

seagull

Met beetje goole http://www.enduromotor.com/?page_id=914 gevonden.

zet hem zeker in favorieten.

grtzzzzz
#4 - 29-06-2011, 16:08 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15