Sterker nog, KLM wil nu juridische stappen ondernemen tegen Kassa. Waarom bieden ze ook gewoon niet iedereen dezelfde prijs? Ze doen dit om meer klanten uit België en Duitsland te trekken, wat eigenlijk ook een soort verkapt disrespect is voor de Nederlandse klant. Ik wilde laatst een ticket hebben van München naar Amsterdam en weer terug. De enige maatschappij die de tijden had die bij mij paste was KLM. Ik ging naar klm.nl, maar daar kun je alleen kiezen voor vertrek vanuit Nederland. Ik moest dus naar klm.de Daar kon ik wel kiezen voor vertrek vanuit München, maar in alles ging KLM ervan uit dat ik in Duitsland woon. Het viel me op dat ik heel anders behandeld werd ineens, veel netter en klantvriendelijker en zelfs een beetje 'nazorg'. Dat bevestigt mij alleen maar meer hoe arrogant ze eigenlijk zijn. Ze gaan ervan uit dat Nederlandefs toch wel met ze vliegen, maar anderen proberen ze nog te paaien. Echt, als ik ze kan vermijden, dan doe ik dat. En dan komen ze met al hun arrogantie ook nog aankakken in München met een Fokker 100. Volgens mij staat die 100 niet voor het aantal passagiers dat aan boord kan, maar het bouwjaar. Wat is het toch een overgewaardeerde maatschappij.