Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Prijs autohuur

Discussie gestart

TondeG

O ik dacht al, dan maar 6 cm verschil,  dat opent perspectieven  ;D
#31 - 14-11-2011, 23:04 uur

Dirc

Je ziet toch direct dat die kerel achter het stuur relaxter is  8)
#32 - 15-11-2011, 19:02 uur

TondeG

Die andere droeg je koffers zeker ! :afro:
#33 - 15-11-2011, 20:19 uur

Dirc

Hahahahahaha en dekte m'n bed op en zette de muziek harder of zachter etc..
#34 - 15-11-2011, 20:41 uur

Dirc

De overige prijzen van USAREISEN beginnen te komen.
Avis en Hertz zijn een stuk duurder dan National en Alamo. Nog even wachten op de prijzen van Dollar en anders wordt het National of Alamo.
#35 - 18-11-2011, 10:33 uur

Dirc

De dollar prijzen zijn ook bekend op usa-reisen.de.
Voor de mensen die minder goed in Duits zijn: de prijzen op drive-usa.de zijn gelijk.

scheelt mij in ieder geval 145 euro met holidaycars.

Ik heb de Super-Saver-Plus gekozen. Ik heb geen extra drivers nodig en het verschil was 130 euro. Daar heb ik de eerste tank wel voor.
Het enige wat ik volgens mij mis is de Carefree Personal Protection
#36 - 01-12-2011, 15:12 uur

Jez

Zojuist een auto geboekt via www.dertour.de. Een Toyota RAV, 4WD, 10 dagen voor € 370,-. Inclusief alle verzekeringen (ook glas-bodem), maar exclusief 1e tank benzine (want die optie werd niet aangeboden). Dit was het voordeligste dat ik kon vinden voor huur in Anchorage en volgens mij een goede deal (is bijv. 100,- goedkoper dan via usareisen.de).
#37 - 14-04-2012, 14:40 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

petravv

Ik had voor komende zomervakantie (seattle-denver, 18 dagen huur) een MidSize SUV gehuurd via eautohuur.nl. Kwam er pas veel later achter dat het usareisen.de veel goedkoper uitkwam (scheelde 350 euro) Ik heb eautohuur gebeld en na het doormailen van de link waaruit het prijsverschil bleek heeft eautohuur hun prijs met 350.- euro verlaagd. Vond dat wel een hele mooie service!
#38 - 11-05-2012, 17:10 uur
http://amerika--2009.blogspot.com/   let niet op de typefouten haha  Het Zuid Westen

http://vanvliet-amerika2010.blogspot.com/

De Zuidelijke staten

Amerika/Canada 2012 http://amerikavanvliet2012.blogspot.nl/

Old Faithful

Ik eigenlijk niet. Als je er niet achter was gekomen, had je blijkbaar € 350 teveel betaald.
Ik heb liever dat er standaard een goede aanbieding gedaan wordt en niet pas nadat je zelf ergens anders een goedkopere optie hebt gevonden. Just my 2 bits.
#39 - 11-05-2012, 19:15 uur
Groet,

Old Faithful

koosv

Bij het vergelijken van prijzen van autohuur dien je goed op te letten wat er verzekerd is, anders is het appels met peren vergelijken.
Kijk hier alsjeblieft voor uit.

Zo vind ik bijvoorbeeld voor autohuur van drie weken in september voor een mid-suv:
€564 bij usareisen.de incl 1 miljoen dollar LIS (=SLI =aanvullende verzekering = haftplichtversicherung )

bij billiger-mietwagen.de vind ik al zo'n autootje vanaf €526
hier is de aanvullende verzekering slechts $5000 !!!! Als je een ongeluk *veroorzaakt* met zo'n verzekering, dan zit je wellicht behoorlijk in de problemen. (Zwak uitgedrukt)
Er zijn ook hogere dekkingen mogelijk voor een hoger bedrag, maar degene die snel boekt, ontgaat dat misschien.

eautohuur.nl (=Traveljigsaw)  is heel onduidelijk over de hoogte van het verzekerde bedrag.  Ze hebben het over CDW (is verkeerd vertaald denk ik, want in de algemene voorwaarden staat wel weer SLI, maar geen bedrag.)
#40 - 15-07-2012, 12:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15