Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Prijzen tickets US->NL

Discussie gestart

KKop

Heb net even gekeken voor een ticket voor mijn dochter voor haar jaarlijkse vakantie bij de familie in NL:

ATL-AMS / eind mei tot eind juni:  $1500-$1600   :o

Iemand een goede tip voor goedkope, rechtreekse vluchten naar NL vanuit GA of SC/NC?
#1 - 27-01-2008, 18:51 uur

Bakvet

Je zou Atlanta-Duesseldorf kunnen proberen bij www.ltu.de, de booking engine werkt echter niet vanavond. Als de afstand tot de luchthaven in de VS niet veel uitmaakt, mag het in Europa toch ook wel 200 km meer zijn?

Edit: Atlanta was ooit een van de eerste bestemmingen van LTU in Amerika; het blijkt tegenwoordig een code share vlucht te zijn die door Delta wordt uitgevoerd.
#2 - 27-01-2008, 21:53 uur
« Laatst bewerkt op: 28-01-2008, 20:28 uur door Bakvet »

KKop

Je zou Atlanta-Duesseldorf kunnen proberen bij www.ltu.de, de booking engine werkt echter niet vanavond. Als de afstand tot de luchthaven in de VS niet veel uitmaakt, mag het in Europa toch ook wel 200 km meer zijn?

Nou nee...  Het ticket is voor mijn dochter die als UMmetje (Unaccompanied Minor) reist, en ik dump haar liever niet in Duitsland, ver van de familie in NL.  Maar als de ticketes goedkoop genoeg zijn tov KLM en Delta kan ik eventueel zelf meereizen  :)

Bedankt voor de tip.
#3 - 28-01-2008, 13:07 uur

jerbia

Bij d-reizen kost een ticket van ams-atl en v.v. €512 voor eind mei. Ik heb alleen geen idee of je ook andersom kunt boeken dus van atl-ams en v.v.
#4 - 28-01-2008, 13:31 uur

Yessica

Tickets van de VS naar Europa zijn volgens mij altijd erg duur vergeleken met andersom.
Vorig jaar zijn vrienden van me vanuit Miami overgekomen en zij konden gewoon niet geloven voor welke tarieven wij naar de VS vliegen.
#5 - 28-01-2008, 13:38 uur



CMK

Ik heb vorige week 3 tickets (2 volw, 1 kind) geboekt via Cheaptickets, Amsterdam/ Atlanta met BA, overstappen in Londen totaal 1604,00 euro.
Eind april heen half mei terug.
#6 - 28-01-2008, 19:06 uur

gartersnake

heeft het niet ook met de dollar koers te maken dat vluchten hierheen zo duur zijn?
#7 - 28-01-2008, 21:54 uur

Yessica

heeft het niet ook met de dollar koers te maken dat vluchten hierheen zo duur zijn?

Vorig jaar toen mijn vrienden vanuit Miami overkwamen was de dollarstand nog niet zo laag. Zij betaalden toen ook $ 1800 pp voor een retourtje van Miami naar Brussel.
Die prijzen liggen daar gewoon heel anders. Helaas....
#8 - 29-01-2008, 11:15 uur



perlmutter

heeft het niet ook met de dollar koers te maken dat vluchten hierheen zo duur zijn?

Nope,

Dat heeft allemaal met tax(belastingen ) te maken. Europese maatschappijen hoeven haast niets te betalen (soort van subsidies die ze krijgen)

Amerikaanse maatschappijen hebben dat geluk  niet,en moeten wel hoge tax aanrekenen  aan de consument
#9 - 29-01-2008, 11:53 uur

hdeweert

De prijs voor vliegtickets bestaan uit div. kosten. Waaronder de plaatselijke belasting, landingsrechten, benzine kosten, beveiliging kosten etc. Het is de bedoeling dat je als buitenlander niet in Nederland een ticket kan kopen en omgekeerd. Je zou dan geen belasting over je ticket betalen in het land waar je woont en van waaruit je iets koopt en dat is niet de bedoeling. Er word dus niets gesubsidieerd. Ieder land wil van zijn burger als hij wat koopt de belasting etc. die van toepassing is hebben, en ziet dat liever niet naar een ander land gaan.

Harm
#10 - 29-01-2008, 13:44 uur

MiamiHeat

Heb net op ATP travel gekeken en een retour voor 1 volwassene van AMS naar Atlanta 578 euro all in maar wel met tussenstop. Heb geen rechtstreekse vluchten gezien op de heenweg....terug zijn er wel rechtstreekse vluchten (615 euro).
#11 - 29-01-2008, 15:23 uur

Staceybeesie

. Het is de bedoeling dat je als buitenlander niet in Nederland een ticket kan kopen en omgekeerd. Je zou dan geen belasting over je ticket betalen in het land waar je woont en van waaruit je iets koopt en dat is niet de bedoeling. Er word dus niets gesubsidieerd. Ieder land wil van zijn burger als hij wat koopt de belasting etc. die van toepassing is hebben, en ziet dat liever niet naar een ander land gaan.

Harm


Vorig jaar heb ik (wonend in Amerika) wel in Nederland een "reverse ticket"  geboekt.
Voorwaarden waren wel een NL bankrekening (wat we nog steeds hebben) en een postadres in NL.
En heb toen het adres van mijn moeder toen opgegeven. Scheelde behoorlijk wat Dollars, of in dit geval Euro's.
#12 - 29-01-2008, 15:30 uur
Groetjes Petra

hdeweert

Je word gezien als Nederlander je hebt een Ned bankrekening en een Ned, adres. Als je een Nederlands enkeltje  ams - Atlanta koopt kan het zijn dat je duurder uit bent dan een retour ticket.
Harm
#13 - 29-01-2008, 17:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15