Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

radio cassette? :-S

Discussie gestart

gartersnake

hay hoi... wij huren via sunny cars een pontiac G6.... (of gelijkwaardig) maar nu staat er bij de specificaties dat er radio cassette in zit... is dit werkelijk waar? en zijn er meerdere die zo'n auto gehuurd hebben?

oja de auto komt dan van alamo....
#1 - 21-01-2008, 15:53 uur

Ebelix

Vaak zit er geen radio cassette in maar een cd speler. Is helaas nog niet het geval in alle auto's. Het gaat wel hard de kant op dat alles met cd is.

Succes.
#2 - 21-01-2008, 16:00 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Bakvet

Wat was dat ook alweer, een radio-cassette? Moesten daar niet van die dingetjes in?

Zou de info op die website wellicht een beetje achterlopen? Huurauto's zijn zelden meer dan 1 jaar oud en mijn eigen auto (al bijna 4 jaar oud) had al standaard een CD-speler.
#3 - 21-01-2008, 20:58 uur

MiamiHeat

Als je nu nog een auto mee krijgt met een Cassette speler dan zou ik om een gratis Upgrade vragen!!!
#4 - 21-01-2008, 21:24 uur

gartersnake

kijk toen wij bij hertz huurden zat ver gewoon een cd speler in de ford mustang.... maar aangezien we nu via sunny cars hebben (mijn vrouw krijgt daar korting vanwege haar werk :-)  ) vroeg ik me dit af.... op de website staat gewoon dat het om een radio cassette gaat.... vandaar dat ik het me afvroeg... straks een stapel cd's bij me en dan kan ik er niks mee.... en om nou 2,5 week naar alleen satelite radio te luisteren  :-\
#5 - 22-01-2008, 16:27 uur

Vegas

Citaat
en om nou 2,5 week naar alleen satelite radio te luisteren 

... ik vind het juist heerlijk om 3 weken naar amerikaanse radio stations te luisteren.
Route 66 radio onderweg, er gaat niets boven dat!
#6 - 22-01-2008, 17:10 uur

Mrjn

Inderdaad, radio luisteren. Nadeel is wel dat je regelmatig andere zenders moet zoeken. BEhalve dan misschien bij de satellietradio, dat zal wel meevallen, maar dat weet ik eigenlijk niet.
Volgens mij heb je alleen nog bij Rent-a-Wreck kans op een auto met cassette.
#7 - 22-01-2008, 19:35 uur

coulthard

Het is een nieuw model, dus neem aan dat er geen cassetespeler in zit. Hou er wel rekening mee dat je in de meeste auto's daar alleen maar 'gewone' cd's kan draaien, gebrande cd's met bijv. MP3 files erop gaat niet.

grtz
#8 - 12-02-2008, 08:12 uur
‘Without a song, the day would never end; without a song, a man ain’t got a friend; without a song, the road would never bend - without a song.' So I keep singing a song. Goodnight. Thank you.”

Yessica

... ik vind het juist heerlijk om 3 weken naar amerikaanse radio stations te luisteren.
Route 66 radio onderweg, er gaat niets boven dat!

Mmmm... in '99 probeerde ik dat ook eens, radio. Na 3 keer Venga Boys heb ik die toen maar afgezet....  ::)

 :)
#9 - 12-02-2008, 08:35 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15