Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reis naar Amerika in de zomer van 2010

Discussie gestart

Martijn85

Voor volgend jaar zomer hebben mijn vriendin en ik een reis naar Amerika in de planning staan. Voor mij is het de eerste keer in de VS en m'n vriendin is alleen een keer naar Orlando geweest.
Via een reisbureau hebben we nu de volgende tickets in de optie staan.

17 juli: Amsterdam - London - NY JFK
Dan een paar daagjes New York
21 juli: JFK - San Fransisco
Hier doen we een paar dagen San Fransisco om vervolgens met een huurauto door Yosemite, Sequoia en Death Valley naar Las Vegas te rijden en daar 3 dagen blijven.
30 juli: Las Vegas - Miami
Bijkomen van de reis en even genieten en rusten
5 augustus: Miami - London - Amsterdam

Nog tips en opmerkingen over dit reisschema?
#1 - 11-09-2009, 13:57 uur

hdeweert

Hallo
Niks mis met je route, alleen wat summier. Hoelang den je waar te blijven en wat ga je er zien en doen? Ga je in Florida ook nog iets doen behalve genieten en rusten?
Misschien is het handig om je reis in 3 stukken te delen
1 New York
2 West Amerika
3 Florida

Harm
#2 - 11-09-2009, 14:43 uur

Martijn85

Ja klopt, het enige waar we nu mee bezig waren zijn vooral de tickets. Nu dat geregeld is gaan we bezig met de rest.

In New York willen we vier nachten blijven en vooral de stad bekijken. We zijn van plan om drie dagen San Francisco te doen en op de derde dag de huurauto op te halen om dan naar de parken te rijden. We moeten nog even kijken hoe we die planning in elkaar gaan zetten, maar we hebben in principe vier nachten om naar Las Vegas te komen. We denken aan twee nachten in Yosemite, één in Sequoai en één in Death Valley. In Las Vegas willen we echt onze ogen uitkijken en misschien nog zo'n vlucht over de Grand Canyon maken.
In Florida zijn we ook van plan een auto te huren zodat we daar ook wat van de omgeving kunnen zien, Everglades, de Keys. We zijn ook van plan om een dag een minicruise te doen naar de Bahama's.
#3 - 11-09-2009, 15:00 uur

Old Faithful

Weet je dat je aan de oostkant Sequoia niet in kunt? Wil je Sequoia handhaven, dan mis je waarschijnlijk de oostkant van Yosemite met o.a. de Tioga Pass.
Ik zou Sequoia weglaten - de bomen zijn ook in Yosemite te zien - en via de Tioga Pass rijden met een overnachting in bijvoorbeeld Lee Vining. Misschien kun je dan ook nog een bezoek brengen aan Bodie en/of Mono Lake.

Veel plezier en succes bij de voorbereiding.
#4 - 11-09-2009, 21:03 uur
Groet,

Old Faithful

Martijn85

Nee daar was ik niet van op de hoogte. We zijn nu inderdaad even een goede route aan het zoeken van SF naar LV. :)
#5 - 11-09-2009, 21:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15