Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

hoe met enkele reis amerika binnen komen

enkele reis amerika
100%
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1

reizen door amerika

Discussie gestart

Sky Bear

Ik woon in het caraibische gebied. Ben op rondreis door Europa en wil naar vrienden in USA, twee maanden daar blijven en dan via miami terug naar mijn eiland.
Komt men met een enkele reisticket USA binnen?Zo, ja Hoe?
Sky Bear  
#1 - 19-05-2005, 13:54 uur

visuar

Je mag max 3 maanden blijven (op vakantie) in de states, dus dat moet kunnen. Hoe wel rekening mee dat:

1. je paspoort geldig is voor je verblijf

2. check of jouw nationaliteit onder "visa waiver programma" valt (geen visa nodig dus), of dat je een visa moet aanvragen

3. over het algemeen moet je een retour ticket of een ticket voor een vlucht uit de US kunnen laten zien

4. je moet ook een adres opgeven waar je blijft tijdens je vakantie

5. je moet voldoende financiele middelen bij je hebben om 2 maanden op vakantie daar te kunnen blijven (creditcard voldoende?)

Dat is het volgens mij wel...
#2 - 19-05-2005, 14:18 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Sky Bear

Hartelijk bedankt voor je reactie.
Ik zal het onderzoeken.
Groetjes
Sky Bear
#3 - 19-05-2005, 14:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15