Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

reserveren alcatraz

Discussie gestart

jelle

blue and gold fleet biedt geen alcatraz tickets meer aan...en op de site die zij aanraden (http://www.alcatrazcruises.com/) op hun site krijg ik telkens een foutmelding wanneer ik met m'n mastercard wil betalen...
#31 - 25-05-2007, 21:47 uur

jelle

kent iemand soms nog websites waar je online tickets voor alcatraz kan boeken?
#32 - 01-06-2007, 09:39 uur

jerbia

kent iemand soms nog websites waar je online tickets voor alcatraz kan boeken?

Alcatrazcruises.com is de enige officiële website waar je tickets online kunt boeken. Er zijn wel meerdere aanbieders te vinden op internet die tickets verkopen, al dan niet in combinatie met stadstours, maar ik heb geen idee of die betrouwbaar zijn.

Krijg je nog steeds een foutmelding als je probeert te betalen met je cc?

Bianca
#33 - 01-06-2007, 09:54 uur

jelle

Idd krijg steeds foutmelding. Heb hen ook een mailtje gestuurd en die booking clerk zei dat ik m'n cc gegevens maar moest doormailen maar dat vind ik dan weer niet echt veilig...
#34 - 01-06-2007, 11:31 uur

Mr-Leo

Hoezo niet? De meeste cc's zijn gewoon verzekerd tegen misbruik... ik heb laatst nog een overnachting in big sur geboekt via de telefoon en zelfs zo m'n cc gegevens doorgegeven.
#35 - 01-06-2007, 12:30 uur

deh78

Ik heb via www.allsanfranciscotours.com een tour geboekt waarbij de tickets van Alcatrez erbij zitten.
Eerst ga je de hele dag daar SF de mooiste plekken bezoeken en dit sluit je af met bvezoek Alcatrez en ze komen je s'morgens bij je hotel ophalen zetten je weer af.

Dennis
#36 - 03-06-2007, 13:39 uur
Amerika 2006.2007.2008.2011 http://dennisroelinamerika.wordpress.com/

hollandranch

Idd krijg steeds foutmelding. Heb hen ook een mailtje gestuurd en die booking clerk zei dat ik m'n cc gegevens maar moest doormailen maar dat vind ik dan weer niet echt veilig...


Als je online betaald met Nederlandse creditcards gaat het vaak mis, komt denk ik door je Nederlandse adres en dat wordt door veel maatschappijen niet geaccepteerd.
#37 - 05-06-2007, 22:35 uur

Mr-Leo

De keren dat ik tot nu toe online heb betaald in de vs met m'n cc ging het gelukkig goed. Dit waren hotel overnachtingen in Las Vegas en vliegtickets via cheaptickets. Na de betaling van de vliegtickets werd ik overigens de volgende dag wel gebeld door de afdeling preventie en detectie van mastercard of het klopte dat er in eens 1700 dollar werd afgeschreven door een buitenlands bedrijf :P

Om even op het onderwerp terug te komen.... ik wil graag alcatraz reserveren voor augustus maar dit kan nog niet helaas :(
#38 - 05-06-2007, 22:44 uur

Mr-Leo

Zo juist voor 15 aug day tour tickets gekocht voor Alcatraz! (via officiële site alcatrazcruises.com).

Heel prettig die lage dollarkoers op dit moment! 16 euro per ticket :D
#39 - 04-07-2007, 23:30 uur

nbraakman

Heb gister voor 7 augustus tickets gekocht (print @ home) voor de 11.00 tour, ook via de officiele website.
Ben blij dat ik ze heb nu :)
#40 - 06-07-2007, 07:47 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15