Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

restaurants met de Nederlandse keuken in San Francisco

Discussie gestart

AJ

Hallo,

Ik wilde vragen of de mensen die in San Francisco en omgeving geweest zijn, toevallig weten of er ook restaurants zijn met de Nederlandse keuken? En zo ja kunt U dan eventueel de adressen ervan geven?

 
#1 - 16-02-2008, 18:06 uur

B-man

Ik weet niet of er een Nederlands restaurant is in SF. Wel is het misschien de moeite waard om een keertje "Supperclub" te bezoeken. Dat is een Nederlands "project" en een hippe scene. Het is wel een beetje extravagant  ;D
#2 - 16-02-2008, 18:18 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

hdeweert

Nederlandse Keuken? Boerenkool met worst, zuurkool, erwtensoep????
Ooit een keer midden in de zomer split py soup (erwtensoep) gegeten maar niet in SF.
Harm
#3 - 16-02-2008, 19:42 uur

B-man

Nederlandse Keuken? Boerenkool met worst, zuurkool, erwtensoep????
Ooit een keer midden in de zomer split py soup (erwtensoep) gegeten maar niet in SF.
Harm


Je hebt wel een "Nederlandse keuken" kijk maar naar bijv. restaurant "NL" in NYC. Daar kan je echte Nederlandse gerechten eten zoals kroketten, aspergesoep, hutspot, etc en het loopt nog goed ook. In SF zal er waarschijnlijk geen zitten omdat er nu eenmaal minder Nederlanders wonen.
#4 - 19-02-2008, 16:26 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

wippelgem

waarom op zoek gaan naar nederlandse keuken als je in amerika bent???? :o
#5 - 20-02-2008, 16:36 uur
2000 New York - Washington
2002 rondreis Westen
2006 rondreis Mid-West
2007 rondreis Florida

B-man

waarom op zoek gaan naar nederlandse keuken als je in amerika bent???? :o

Nou ik kan me wel voorstellen dat als je al een aantal jaar in Amerika woont je best wel eens iets Nederlands wilt eten. Als toerist is het leuk om te zien hoe ze het eventueel aanpakken maar ik zou minder geneigd zijn om erheen te gaan ja.
#6 - 20-02-2008, 22:26 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

AJ

Waarom ik dat graag wil weten is omdat mijn vriendin in de Bay area woont en als ik naar haar toe ga, ze graag wil eten in een restaurant met Nederlandse gerechten.
#7 - 21-02-2008, 12:22 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15