Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

route kaarten

Discussie gestart

caroline10

Hallo,
Ik heb eerder een bericht gepost over iets anders maar kan dit niet terug vinden. Wel heb ik tips en info gekregen waarvoor nog dank.

Ik ben op zoek naar goede route kaarten. Nu overweeg ik Hallwag Califonia te kopen. Weet iemand een adres waar ik deze kan bestellen op het internet? of misschien heeft iemand nog wel een betere kaart om aan te schaffen. Wij reizen met de camper van Las Vegas naar San francisco

Caroline

wi
#1 - 17-06-2011, 17:50 uur

Marianne

Hallo Caroline,

Je eerste topic staat hier: http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,11539.msg111592.html#msg111592
Je kunt het zelf gemakkelijk terugvinden door op je profiel te klikken (linksonder bij je naam), en dan bij extra informatie klikken op alle berichten van dit lid). Ik denk dat het wel op prijs wordt gesteld als je daar nog eens op reageert, we hebben ons best gedaan je te helpen, maar weinig reactie gekregen.  :)

Wat de routekaaarten betreft: de Hallwag is inderdaad een goede kaart, maar nr 5 is moeilijk of niet te krijgen. Ik heb zelf in plaats daarvan een Marco Polo gekocht. Die is nog gedetailleerder, maar hij is wel erg goot en daardoor niet zo handig. Je kunt natuurlijk eens googelen voor die Hallwag om te zien waar hij online te krijgen is, of kijken of er nog boekhandels zijn die hem hebben. De ANWB heeft hem ook gehad. Ik weet dat TiogaTours online kaarten verkoopt, maar die hebben ook nr 5 niet (nr 6 wel).
Je kunt ook eens hier kijken:  http://www.stanley-livingstone.eu/

Marianne
#2 - 17-06-2011, 19:31 uur

caroline10

helaas, op diverse sites gekeken en nergens zijn 5 en 6 te koop. Ga wel op zoek naar een alternatief.

bedankt voor de info.
#3 - 17-06-2011, 21:14 uur

Marianne

Bij Tiogatours.nl zag ik nr 6 (South West) wel. Dan heb je het stuk ten oosten van Las Vegas.

Marianne
#4 - 17-06-2011, 21:55 uur

caroline10

hallo,

ik heb inmiddels Hildebrand kaarten gekocht, die zien er prima uit. Moeten we ons wel mee kunnen redden..

bedank voor alle tips

caroline
#5 - 05-07-2011, 17:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15