Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Routeplanner

Discussie gestart

droopy

Ik heb deze week een pocket pc aangeschaft met Tom Tom navigator 5.
De pocket pc zelf is een Ipaq 3715.
Ik heb op mijn PC streets and trips staat en pocket streets, weet iemand of dit werkt met het bovenvermelde Tom Tom systeem...
hoe installeer ik dat op de Pocket PC?

Ik ben een leek op dit vlak...help please  ;) ;D
#46 - 08-07-2005, 18:53 uur

Chi Sin X

Kan je die pocket streets niet op uw pocket pc installeren en zo als gps gebruiken?  (ik dacht dat het zo werkte, maar nog nooit gebruikt)
#47 - 08-07-2005, 20:28 uur

droopy

Kan je die pocket streets niet op uw pocket pc installeren en zo als gps gebruiken?  (ik dacht dat het zo werkte, maar nog nooit gebruikt)

zoals ik reeds aanhaalde, ik ben een leek met pocketPC...dit is allemaal nieuw voor mij  ???
#48 - 08-07-2005, 22:14 uur

Frank S

Je kunt vergeten dat je Pocket Streets geïntegreerd krijgt met TomTom5. Alle invoegtoepassingen voor TomTom3 werken ook niet meer, aangezien ze de development kit voor TT5 (nog?) niet hebben vrijgegeven. Of je Pocket Streets zelfstandig kunt laten draaien op je Pocket PC is hoogst twijfelachtig, aangezien de Pocket PC een compleet ander besturingssysteem heeft dan je PC. Er zouden dan eigenlijk 2 versies van Pocket Streets uitgeleverd moeten zijn (1 voor de PC en 1 voor de Pocket PC) en dat gebeurt vrijwel nooit.

Wat je wel kan doen is je GPS-muis van je Pocket PC aansluiten op een laptop en vervolgens binnen Pocket Streets gebruiken. Je moet dan echter wel je laptop meeslepen...
#49 - 10-07-2005, 10:50 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

droopy

Je kunt vergeten dat je Pocket Streets geïntegreerd krijgt met TomTom5. Alle invoegtoepassingen voor TomTom3 werken ook niet meer, aangezien ze de development kit voor TT5 (nog?) niet hebben vrijgegeven. Of je Pocket Streets zelfstandig kunt laten draaien op je Pocket PC is hoogst twijfelachtig, aangezien de Pocket PC een compleet ander besturingssysteem heeft dan je PC. Er zouden dan eigenlijk 2 versies van Pocket Streets uitgeleverd moeten zijn (1 voor de PC en 1 voor de Pocket PC) en dat gebeurt vrijwel nooit.

Wat je wel kan doen is je GPS-muis van je Pocket PC aansluiten op een laptop en vervolgens binnen Pocket Streets gebruiken. Je moet dan echter wel je laptop meeslepen...

thx voor de uitleg, dat wil dus zeggen dat ik eind deze maand de kaarten van usa mag gaan kopen van Tom Tom
Een laptop heb ik echter niet... :-[
#50 - 12-07-2005, 11:11 uur

Frank S

De USA-maps van TT3 en TT2004 zijn met een klein trucje wel geschikt te maken voor TT5, dus als je die maps wel hebt dan hoef je ze niet nogmaals voor TT5 te kopen.
#51 - 13-07-2005, 09:42 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

droopy

De USA-maps van TT3 en TT2004 zijn met een klein trucje wel geschikt te maken voor TT5, dus als je die maps wel hebt dan hoef je ze niet nogmaals voor TT5 te kopen.

heb ik ook niet...dus van de eerste keer deze voor de TT5 kopen
#52 - 13-07-2005, 11:35 uur

DennisH

heb ik ook niet...dus van de eerste keer deze voor de TT5 kopen

*kuch* kijk eens bij emule/kazaa/nieuwsgroepen *kuch*
#53 - 14-07-2005, 20:28 uur

Jez

*kuch* kijk eens bij emule/kazaa/nieuwsgroepen *kuch*

Sorry, wat zeg je? Er zit iemand doorheen te hoesten.........
 ;D ;D ;D
#54 - 14-07-2005, 23:32 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Beast

Hoi,

Ik heb nog een vraagje. Wij hebben TT5 op ipaq maar in NL is onze gps module ingebouwd in de auto. Is het goedkoop om er in de US 1 te kopen. Heb gehoord dat iemand het via een blad had gekocht voor $15 Bluetooth. Dat scheelt namelijk wel erg veel.
Volgens mij is het met name is LA en SF erg makkelijk als je een navigatiesysteem hebt.

Alvast bedankt.
#55 - 02-08-2005, 14:00 uur

droopy

Voor zij die het willen weten...TomTom navigator 5 US is verkrijgbaar in de BeNeLux

Juist op tijd... 8)
#56 - 17-08-2005, 23:03 uur

DennisH

Heeft iemand ervaring met navigeren met Microsoft Streets & Trips 2005 op een Ipaq ??
Ik kan een Ipaq lenen en ik heb S&T 2005 met de PocketPC versie.

Werkt dat hetzelfde als Tomtom ?? Dus met gesproken aanwijzingen en dergelijke ?

Ik vind de PC versie van S&T erg goed. Anders moet ik de USA kaarten voor TomTOm5 nog even zien te regelen.

#57 - 29-08-2005, 16:10 uur

droopy

ik denk dat je met Streets & trips geen echte navigatie kunt gebruiken...het is een routeplanner.
Je zal je TT5 moeten aanschaffen...vrees ik
#58 - 29-08-2005, 18:45 uur

Coyote

Heeft iemand ervaring met navigeren met Microsoft Streets & Trips 2005 op een Ipaq ??
Ik kan een Ipaq lenen en ik heb S&T 2005 met de PocketPC versie.

Werkt dat hetzelfde als Tomtom ?? Dus met gesproken aanwijzingen en dergelijke ?

Ik vind de PC versie van S&T erg goed. Anders moet ik de USA kaarten voor TomTOm5 nog even zien te regelen.

Ik heb Pocket Streets eventjes op mijn PDA gehad. Op dat moment had ik ook TT5 erop staan en mijn PDA liep vast...  :'( Ik had al eens gehoord dat die twee met elkaar conflicteren.

Pockets Streets werkt op zich goed op een PDA. In S&T selecteer je een gebied en dat wordt dan opgeslagen als een map die je op de PDA zet. Pocket Streets heb je dan al geïnstalleerd op je PDA. Het gebied dat je echter kunt selecteren voor op de PDA vond ik echter wat klein. Zo klein dat ik een bepaald gebied er niet helemaal op kreeg. Lastig als je route die dag buiten dat gebied gaat. Wel kun je zoeken naar POI. Het grote gemis vind ik echter de stem die je begeleidt. Die is er bij Pocket Streets niet.

S & T vind ik als routeplanner op de PC één van de beste routeplanners, maar op de PDA zal ik het niet zo snel meer gebruiken. Daar zal ik dus Tom Tom voor gaan gebruiken. Tijdens mijn afgelopen reis in juni/juli door Amerika heb ik er veel baat bij gehad, vooral in de grote steden. Straks in oktober ga ik TT 5 US gebruiken. Ben benieuwd hoe dat gaat. Voor het gebied waar ik heen ga heb ik maar één kaart nodig en dat is natuurlijk wel zo handig. Hoef je tijdens het rijden niet van kaart te wijzigen.

Roland

#59 - 29-08-2005, 19:56 uur

Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

richard en leonie

ik lees op dit forum dat veel mensen Microsoft Streets & Trips 2005  gebruiken om hun route te maken. Wij zijn ook met onze route bezig maar ik kan nergens Microsoft Streets & Trips 2005 vinden om te downloaden....

HELP....... ;D
#60 - 30-08-2005, 12:45 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15