Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Routeplanner

Discussie gestart

droopy

Ik heb deze week een pocket pc aangeschaft met Tom Tom navigator 5.
De pocket pc zelf is een Ipaq 3715.
Ik heb op mijn PC streets and trips staat en pocket streets, weet iemand of dit werkt met het bovenvermelde Tom Tom systeem...
hoe installeer ik dat op de Pocket PC?

Ik ben een leek op dit vlak...help please  ;) ;D
#46 - 08-07-2005, 18:53 uur

Chi Sin X

Kan je die pocket streets niet op uw pocket pc installeren en zo als gps gebruiken?  (ik dacht dat het zo werkte, maar nog nooit gebruikt)
#47 - 08-07-2005, 20:28 uur

droopy

Kan je die pocket streets niet op uw pocket pc installeren en zo als gps gebruiken?  (ik dacht dat het zo werkte, maar nog nooit gebruikt)

zoals ik reeds aanhaalde, ik ben een leek met pocketPC...dit is allemaal nieuw voor mij  ???
#48 - 08-07-2005, 22:14 uur

Frank S

Je kunt vergeten dat je Pocket Streets geïntegreerd krijgt met TomTom5. Alle invoegtoepassingen voor TomTom3 werken ook niet meer, aangezien ze de development kit voor TT5 (nog?) niet hebben vrijgegeven. Of je Pocket Streets zelfstandig kunt laten draaien op je Pocket PC is hoogst twijfelachtig, aangezien de Pocket PC een compleet ander besturingssysteem heeft dan je PC. Er zouden dan eigenlijk 2 versies van Pocket Streets uitgeleverd moeten zijn (1 voor de PC en 1 voor de Pocket PC) en dat gebeurt vrijwel nooit.