Heeft iemand ervaring met navigeren met Microsoft Streets & Trips 2005 op een Ipaq ??
Ik kan een Ipaq lenen en ik heb S&T 2005 met de PocketPC versie.
Werkt dat hetzelfde als Tomtom ?? Dus met gesproken aanwijzingen en dergelijke ?
Ik vind de PC versie van S&T erg goed. Anders moet ik de USA kaarten voor TomTOm5 nog even zien te regelen.
Ik heb Pocket Streets eventjes op mijn PDA gehad. Op dat moment had ik ook TT5 erop staan en mijn PDA liep vast...

Ik had al eens gehoord dat die twee met elkaar conflicteren.
Pockets Streets werkt op zich goed op een PDA. In S&T selecteer je een gebied en dat wordt dan opgeslagen als een map die je op de PDA zet. Pocket Streets heb je dan al geïnstalleerd op je PDA. Het gebied dat je echter kunt selecteren voor op de PDA vond ik echter wat klein. Zo klein dat ik een bepaald gebied er niet helemaal op kreeg. Lastig als je route die dag buiten dat gebied gaat. Wel kun je zoeken naar POI. Het grote gemis vind ik echter de stem die je begeleidt. Die is er bij Pocket Streets niet.
S & T vind ik als routeplanner op de PC één van de beste routeplanners, maar op de PDA zal ik het niet zo snel meer gebruiken. Daar zal ik dus Tom Tom voor gaan gebruiken. Tijdens mijn afgelopen reis in juni/juli door Amerika heb ik er veel baat bij gehad, vooral in de grote steden. Straks in oktober ga ik TT 5 US gebruiken. Ben benieuwd hoe dat gaat. Voor het gebied waar ik heen ga heb ik maar één kaart nodig en dat is natuurlijk wel zo handig. Hoef je tijdens het rijden niet van kaart te wijzigen.
Roland