Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

san fransisco HOTELTIPS ?

Discussie gestart

markenaimee

Wie heeft er voor mij een leuke hoteltip.  Ik ben op zoek naar een hotel downtown SF. hoeft geen keten te zijn. Liefst onder de 100 USD, maar beetje meer voor meer kwaliteit is ok. Wij gaan 31-3-07 tot 02-04-07 (Dan door.... 3 wkn! JOEPIE)

alvast bedankt !
#1 - 27-12-2006, 20:20 uur

MiamiHeat

Hi,

Ik heb ooit twee keer in het Allison Hotel gezeten............echt midden in het centrum en je kan je auto om de hoek parkeren. China Town is Links af en Union Square is rechts af!!

ik heb deze link kunnen vinden:

http://www.163hotels.com/hotelinfo/allison-hotel-san-francisco-california-united-states-hotel-90533.html

Succes

ps. als je in een leuk hostel wilt zitten kan je ook gaan naar http://www.hostels.com/en/availability.php/HostelNumber.4551 ook ooit geslapen.....op loopafstand van the Warf

#2 - 28-12-2006, 18:59 uur

ned in MO

Goedkoopste wat ik gevonden had was toen 65 per nacht, maar ik voelde me er buiten niet echt veilig.
#3 - 28-12-2006, 22:55 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

sweatbox

Wie heeft er voor mij een leuke hoteltip.  Ik ben op zoek naar een hotel downtown SF. hoeft geen keten te zijn. Liefst onder de 100 USD, maar beetje meer voor meer kwaliteit is ok. Wij gaan 31-3-07 tot 02-04-07 (Dan door.... 3 wkn! JOEPIE)

alvast bedankt !

Twee eenvoudige hotels bij Union sq:

GRANT HOTEL
753 BUSH STREET
SAN FRANCISCO CA US
Phone: 415-421-7540
Fax: 415-989-7719

Union Square Plaza Hotel
432 Geary Street
San Francisco CA 94102
USA
415-776-7585
www.unionsquareplazahotel.com
#4 - 29-12-2006, 07:44 uur

Sjak

Wij hebben eind mei van afgelopen jaar 4 nachten geslapen in hotel Bijou (http://www.jdvhospitality.com/hotels/hotel/3) en dat vond ik persoonlijk echt een aanrader. Kleinschalig hotel maar met leuke sfeer en ambiance. Hele nette kamers en zeer nette, moderne badkamers (vind ik persoonlijk ook niet geheel onbelangrijk). Wij hadden dit vantevoren geboekt via het reisbureau maar volgens de site is een overnachting vanaf 99 dollar. Een goede ligging op loopafstand van Union Square (10 minuten) en vlak bij het draaipunt van de cable car. Ze hebben een parkeerplaats naast de deur met valet parking. Dat kost natuurlijk wel wat extra maar wel handig mocht je daar met de auto zijn. Onze kamer keek uit op deze parkeerplaats en ik heb vol verbazing zitten kijken hoe die lui dat deden. In de kleinste gaatjes kregen ze de grootste auto's zonder ook maar ooit iets te raken of beschadigen. Maar goed, dat is verder natuurlijk niet belangrijk. Hotel is iig wat mij betreft een aanradertje.
#5 - 26-01-2007, 10:32 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15