Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Sirius Satellite Radio

Discussie gestart

Bakvet

Vandaag reed ik door Hillbillyland. Nadat het signaal van de zenders uit de Entertainment Capital of the World was weggevallen zag ik ik opeens dat er een Sirius logo-tje op de radio gedrukt stond. Zou dit weken??? Na een druk op de "SAT"knop kwam er opeens niet meer de gebruikelijke country en relipop uit de radio, maar hele goede Soul, R&B, jazz en ranzige Howard Stern interviews. Ik heb nog maar een paar kanalen kunnen beluisteren, maar het lijkt wel of die hele satelliet is vrijgeschakeld. Dat geeft toch weer een hele nieuwe dimensie aan het Road-trippen.  :afro:
#1 - 28-12-2007, 07:15 uur

mafo

Ja ik ontdekte het ook in de huurwagen begin van deze maand daar zat een knopje met Sat, het viel me wel op dat een aantal kanalen programmas heeft die worden herhaald. Verder is het zeker in hilbilly land een welkome afwisseling van de countrymuziek.
#2 - 29-12-2007, 09:39 uur

Bakvet

Het blijkt in totaal om 193 kanalen te gaan. Sommige met nieuws of verkeersinformatie voor bepaalde steden, een Koreaanse zender, een aantal Canadese, NPR, WRN (met soms Radio Nederland in het Engels), twee kanalen Howard Stern en zelf een variant van het franse NRJ (Engergy2). Natuurlijk ook kanalen met alleen 60-er, 70-er enzovoort jaren muziek, heel veel HipHop, R&B-kanalen enz. Een paar smaken jazz, heel weinig klassiek en volgens mij nog minder Spaanstalige muziek. Ook relatief weinig country en relatief veel gopselmuziek en mensen die van alles uitkramen over opperwezens.

In het instructieboekje van de auto las ik dat alle kanalen het eerste jaar gratis zijn. En aangezien huurauto's zelden langer dan een jaar meegaan (zeker als ik ze gehad heb)...
#3 - 02-01-2008, 08:41 uur
« Laatst bewerkt op: 02-01-2008, 08:45 uur door Bakvet »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15