Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Slechts/beste luchthavens?

Discussie gestart

Chiefram

 :D ;D ;)
#61 - 17-06-2005, 05:58 uur

Pieter79

Is niet zo slim nee :)
#62 - 17-06-2005, 13:08 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Mrjn

Ach, het zorgt wel weer voor amusante verhalen, die stupiditeit  ;D
#63 - 17-06-2005, 16:06 uur

Icecold699

Over stommiteit gesproken.. ik heb op Miami een x te vrolijk geroepen "no sir nothing at all"" ;D  tegen de Customs officer geroepen, die mij vroeg " anything to declare sir?

om na vervolgens 50 mtr te horen, " U sir, can u step outside the line please.. and follow me "  om daarna compleet te worden gefouilleerd met mijn broek op mijn enkels onder toezicht van wel 4 zeer nors kijkende officers >:(

Voortaan met iets minder enthousiasme roepen dat ik niks heb aan te geven, want voordat je het weet sta je met je broek op je enkels :-[
#64 - 18-06-2005, 07:50 uur

Chiefram

Met je broek op je enkels?  ??? :o

Ik zou dat echt niet prettig vinden, eerder een vernedering. Ik vraag me af of ze dat zomaar mogen doen, tenzij ze je aan het zicht hebben onttrokken van de overige passagiers.
#65 - 18-06-2005, 16:55 uur
« Laatst bewerkt op: 18-06-2005, 16:56 uur door Chiefram »

Icecold699

ja, ze hebben me apart genomen, gelukkig niet in get blikveld van anderen! ;)
#66 - 18-06-2005, 19:27 uur

pzuidema

Normaal ging ik met mijn vrouw (een amerikaanse nederlandse) door de immigratie voor amerikanen. Daar deden ze nooit moeilijk over en we waren vaak in een 10 minuten vanuit het vliegtuig bij de bagageband. Maar nu ze die biometrische gegevens moeten hebben werden we keurig op Newark (waar ik trouwens wel goede ervaringen heb) achteraan een kollosale rij met meer dan 1000 mensen (grove schatting en overdrijving, het zullen er wel 500 zijn geweest ;) ) gezet. Ook mijn vrouw zelf.
Daarop begon ons dochtertje van toen 4 maanden het zo op een krijsen te zetten (ze was vrolijk de hele reis tot op dat moment) dat er een immigration officer het zo ergerde dat hij uit zijn booth kwam, door de gehele mensenmassa heen om ons er tussenuit te halen en direct te helpen.

Zorg er dus voor dat je een baby bij je hebt. Doet wonderen! En je krijgt nog de meest ruime seats in het vliegtuig.  :)
#67 - 22-06-2005, 11:28 uur
Ik quote graag mezelf als ik zeg; ik quote graag mezelf.

Jez

Hahaha! Da's een goeie! Moet je er alleen wel af en toe in knijpen....
Of weet je wat ook werkt: een oma van 96. Die hebben wij de 1e x meegenomen. Ze kreeg een rolstoel, waar je handig al je jassen en handbagage aan kunt hangen, voorrang bij het boarden e.d.; ook een aanradertje!
#68 - 23-06-2005, 09:31 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Kijk, nu komen de tips waar we wat aan hebben! LOL!

Het heeft niets met Amerika te maken, maar ik heb ook een tip als je het wachten in het ziekenhuis zat bent. Ik zeg na 5 minuten gewacht te hebben tegen de receptionist dat ik flauw ga vallen. Dan leggen ze je op een bed in een apparte kamer alleen en word je ineens als eerstvolgende patient geholpen.

Heb dit twee keer geflikt en het werkte twee keer precies op deze manier. Scheelt echt uren wachten soms...
#69 - 25-06-2005, 07:34 uur

Jez

Hahahaha! Die ga ik onthouden, Cheif, want wij brengen ook nog wel eens wat gefrusteerde uurtjes in het zh door. Hoewel, in het ziekenhuis in Tilburg hebben ze een DE-koffieshop, die een goede poging doet in de buurt van Starbucks te komen.
#70 - 26-06-2005, 09:37 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Bart Benz

Goeie koffie daar in Tilburg ja  ;D

Weinig positiefs hier over Miami, ben benieuwd in september...

LAX vond ik een fijn vliegveld, verliep allemaal zeer soepel daar.
#71 - 27-06-2005, 17:58 uur
« Laatst bewerkt op: 27-06-2005, 17:59 uur door Bart Benz »

Jez

Hee............hoe weet je dat?
#72 - 27-06-2005, 22:25 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

amerikagek

Heb alleen maar ervaring met het vliegveld New York JFK, vloog met KLM en kwam dus aan bij Terminal 4?? . Heeft veel weg van schiphol, erg overzichtelijk! Kwam ook vrij snel door de douane alleen op m'n koffer moest ik een tijdje wachten. Ik heb gehoord dat de andere terminals een stuk minder zijn.. klopt dat???
#73 - 28-06-2005, 11:40 uur

Bart Benz

Hee............hoe weet je dat?

Ik woon in Goirle ;)
#74 - 28-06-2005, 14:40 uur

Chiefram

Hee............hoe weet je dat?

Ik woon in Goirle ;)

Bij de McDonalds... en die heeft ook lekkere koffie!  ;)
#75 - 28-06-2005, 14:45 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15